Najdraži broj abecede mi je zelena

Ljudi koji me poznaju u nekoliko su me navrata upozorili da blog pruža vrlo iskrivljenu, ili barem samo djelomičnu sliku mene. Duh!, uvijek kažem ja. Naime, blog je stvoren s namjerom da mi pomogne da se nosim sa situacijama u životu, nisu to memoari ni baza za neku temeljitu autobiografiju. Niti to treba biti. Ovo je jedan za ozbiljno neozbiljan blog.
I nekako mi se čini da izgleda da moraš biti bloger da bi shvatio da je blog samo jedan sloj tebe, jedna nijansa, i da ako zagrebeš ispod te površine naići ćeš na još jedan sloj, ispod kojeg je još jedan, pa još jedan, i još jedan, i mislim da slojevima nema kraja. Toliko sam slojevita :D
Prva pretpostavka je da bi ljudi mogli pomisliti da sam neka bezosjećajna i otresita gadura. Pa jedan sloj mene je sigurno i taj. No, mislim da nitko to nije pomislio o meni. A ako i je, ne vidim kako bi to trebao biti moj problem.
Druga primjedba također se ticala slike koju pružam. Naime, rečeno mi je da često ispadam frustrirana. To je možda i najveći kompliment koji sam mogla dobiti. Ja sam naime vrlo frustrirana, i ako je to vidljivo, znači da svoje emocije jako dobro prenosim.
Potom je tu ona da previše psujem i ispadam prosta i nekulturna. Vjerujem da svaka psovka ima terapeutsku, ako ne i stilsku ulogu u mom tekstu.
Naredna primjedba nije došla od nekog tko me poznaje, barem mislim da nije, a glasila je kako se ja pravim biti feminstkinja s jedne strane, a s druge dopuštam da me određuju muškarci i odnos s pojedincima muškog spola. Mogu samo parafrazirati damu s donje slike i reći da mi upravo feminizam dopušta da se odredim kako god jebeno želim. A i ne znam kako se to netko pravi da je feminist.
Također sam primila kritiku da ne utječem baš dobro na ljude. Ne znam odakle ikome ideja da je moj cilj utjecati na ikoga osim na sebe. Odavno sam shvatila da ne možeš mijenjati nikoga osim sebe. Ako svojim likom i djelom i imaš neki utjecaj na nekoga, imaš tako samo indirektno i molim da budem lišena bilo kakve odgovornosti po tom pitanju.
Naredna primjedba je bila da mi se ljudi smiju. Barem neka korist od mene, kažem ja.
Ne vidim što je loše u tome. I ja se sebi smijem. Konstantno. Suze su mi, naime, presušile.
Prepotentno od mene, ali vidim kao jednu od svojih misija u životu nasmijavanje ljudi. Ne znam koje su mi ostale misije, ali ako nekoga nasmijem, fuck yeah, mission accomplished!
Onda je tu famozna, pazi što pišeš, mogla bi se kasnije kajati. Jedno kajanje više ili manje. Osim toga, ponosna sam na vlastiti razvoj. Želja mi je da prerastem sve stare postove i postanem pametnija i zajebanija nego što sam sad.
Dakle, ako do sada niste shvatili, ja sam jedna maksimalno sjebana čudakinja koja nema problem s tim da prizna da je sjebana čudakinja. Jer ako ništa drugo, barem pokušava poraditi na toj sjebanosti. I čak se malo ponosi vlastitim čudaštvom.
Gotovo pa da i nemam osobni život. Šta mogu, ne da mi se to nekako skrivati.
Jako mi je teško biti optimist, ali budući da me alternativa dodatno pokopava, odlučila sam biti optimist s ciničnim odmakom. Moj izum. Catchy, isn't it? Što si? Ah, ja sam optimist s ciničnim pomakom. Ja se na bavim napunjenošću čaše, ja samo komentiram da je čaša fucked. Koliko god da je napuniš.
Kao što već negdje spomenuh, griješim puno i griješim često, nekad čak i uživam u tome, češće se pak kajem. Nisam ovdje da nekome budem uzor ili savjetnica, ako moji tekstovi pomognu da shvatite nešto o sebi, drago mi je, ako vas nasmiju, još mi je draže. No, teško da mogu biti životni trener, ako netko nekoga trenira, onda život trenira mene.
Fucket.

Primjedbe

  1. Meni sve zavisi od toga u kakvom te raspolozenju citam..ali to sam samo ja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Reci ti onima koji te "poznaju":

    "Off is the general direction in which I wish you would fuck. And read my blog. You might be surprised."

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam kada ce ljudi shvatiti da je blog samo nesto sto neko vodi jer mu prija, a ne zbog toga da bi se nekome dokazivao ili mu to bila obaveza...jer onda tu nema niceg lepog, a mnogi danas tako shvataju blogove.

    Setih se ovog : http://www.youtube.com/watch?v=LO76yRO8HVE :D Ti si jedan mali narandzasti luk! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. luk, haahahahaha


      ma baš tako, imaš blog prvenstveno radi sebe :)

      Izbriši
  4. Zivela iskrenost, hrabrost da izneses svoj stav i inteligentni cinizam :)

    OdgovoriIzbriši
  5. ja samo znam da bi blogosfera bila jako dosadno mjesto da nema tvojih postova..

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma ko ti je to sve nagovorio kad svi znamo da i nemaš prijatelja. :P

    OdgovoriIzbriši
  7. ovo je među tvojim čudnijim tekstualnim izražajavima, ovaj.... ovaj ili ja ne shvaćam te danas...

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti si meni super :D Mislim da si prvenstveno pametna žena, koja radi ono što želi, na blogu se naravno ispušeš kada te neka baba naljuti, ali to ne znači da si stalno živčana i sl... jest, imaš puno slojeva, ko i svi mi, ali skroz si na mjestu.. i nemaš se što kome pravdati, takva si kakva si, da si drugačija sigurno ne bi valjalo :)) Budi ono što jesi, takvu te volimo čitati!

    OdgovoriIzbriši
  9. mah, ljudi očito ne shvaćaju čemu blog služi. netko ga piše da obavijesti kakve gaće danas nosi, a netko da napiše kako se osjeća. zato je i izmišljen, da si damo oduška i pišemo ono što nam se sprdne, ma kako to bilo napisano ili s kojim ciljem. ili bez cilja

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobrdošla u klub čudakinja, neke su sjebane, neke crvenokose, sve imamo blog and don't give a fuck. Keep on blogging sister

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potpisujem :D

      i čisto da znaš, mene često nasmiješ i baš ti hvala za to :)

      Izbriši
  11. u sjećanju mi je najviše ostao onaj tvoj post o kozi i ostalim živinama koji nije nasmijal samo mene neg i sve žive kojima sam proslijedila link, eto samo da znaš :D i da, imaš nagradu na mojem blogu!
    btw i ja sam sjebana na svoj način.. možda čovjek ne bi rekel na prvi pogled ali da, često slušam kak se to ponašam, psujem.. i kak to sve skupa ne priliči jednoj dami.. ovaj dio s 'damom' mi je najjači -.-' čak sam napisala cijeli post o tome.. a o objavljivanju još uvijek razmišljam..

    OdgovoriIzbriši
  12. gle, ako se kandidiraš za predsjednicu, ja glasam za tebe!

    OdgovoriIzbriši
  13. Zato te ja ne pokušavam shvatiti ni svrstati nikud po tome kako pišeš, ja te samo želim odvest na bubble tea xD Mislim da smo svi mi ljudi s hrpom emocija i layera i da se nikog ne može staviti u samo jednu kategoriju.

    Mene ne čita nitko kog poznam jer sam blog htjela dijeliti samo s anonimcima (ovi koji te znaju uglavnom bi uvijek pomislili da je post eto baš o njima, moš mislit) pa ne znam kako mene ljudi doživljavaju. Valjda kao neku dobru, mirnu, jednostavnu osobu a ja u stvarnom životu nešto totalno deseto, komplicirano, ludo.. Božesačuvaj xD

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja mislim da si ti ljudsko biće sa svim emocijama i osećanjima koje idu uz to i da ne volEš da ih držiš u sebi, nije zdravo.
    Tačka :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas ovo sam i ja htjela da kazem. I puno je bolje kad ih dijelis s nekim nego kad ih drzis u sebi ;)

      Izbriši
  15. Nije da se uvijek slažem s tobom, ali me uvijek nasmiješ. (Pauza za pobjednički fistpump? :D)
    Ne brini što drugi pričaju. Meni moji kažu da sam na blogu puno više emo nego IRL. Valjda nam je to svima outlet za ono što inače potiskujemo...

    OdgovoriIzbriši
  16. jao ovakvi postovi se samo citaju, a ne komentiraju :D

    OdgovoriIzbriši
  17. Najbolji post do sada!!!
    Čim si malo drugačija od ostatka robota na planeti, odmah frka panika u njihovim glavama. Ostani takva kakva jesi i s godinama postani još više badass! :-D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi