Kako biti sretan

Reče mi nedavno BFF da ja nemam inspiracije kad sam sretna. Točno je to, donekle. Sreća me inspirira na život. Sve ostalo, na pisanje. Kad sam sretna, nema mi goreg nego sjesti i napisati nešto. Ne znam se nositi sa srećom, valjda. Stvar je u tome, kad pišem o stvarima koje me čine sretnom, pa... Sve lijepo što nam se u životu desi, zvuči patetično kad to verbaliziramo. Riječi nekad opasno zakažu. I bolje je ne reći ništa.
Osim toga, donosim neke važne odluke u životu trenutno, provodim planove u djela i ne pada mi napamet ovdje iznositi kompleksnost cijele situacije niti za to imam energije.
Nitko zapravo ne priča o tome da smo mi ljudi toliko fucked up da ne znamo biti sretni. Nekako nam je jad normalno stanje, i nezadovoljni smo vječito, i nitko nam nikada nije pokazao da možemo biti sretni. I da je sreća stvar izbora. Držimo se poznatog terena, možda smo tamo jadni, ali poznato je poznato.
Sami sebe uvjeravamo da držimo konce u svojim rukama i da imamo kontrolu, umjesto da se pustimo i shvatimo da nikad ni nismo imali kontrolu. Život je jači i veći od nas. Nije moguće njime upravljati. Treba mu se prepustiti. A ne ga sabotirati.
Sanjaš nešto cijeli život, čezneš za tim, i onda kad to nekim čudom dobiješ, usereš se od straha i prvi instinkt ti je bijeg. Na staro. Na lošije. Tamo gdje nisi sretan. Ali ti je poznato. Jer misliš da ne zaslužuješ bolje, jer misliš da ne zaslužuješ biti sretan. Ma luda si stara, rekla mi je S., nego šta zaslužuješ? Da te se tretira kao nešto nebitno i uzima zdravo za gotovo? J. se pridružila s: Nemoj si opet to radit... Svi, čini se, znaju za saboterku
Ja ne znam je li mi ikada itko rekao išta ljepše od toga da je dovoljno da volim. I da više ništa ne treba. A najljepše od svega je kad to nisu samo prazne riječi.
Ne znam koliko vam ima smisla ovo što pišem, vjerojatno ne puno... Ali imam poantu, poneko znam prije petka. Da nije potrebno racionalizirati, tumačiti, overthinkati... Da je dovoljno osjećati i ponašati se u skladu s tim.
Da je ponekad potrebno naći nekog tko razumije da samo zato što ne pokazuješ, ne znači da ne osjećaš. Pa ćeš početi i pokazivati.
Da je strah možda koristan mehanizam, ali da se nekih stvari ne treba bojati.
I na kraju, ili možda na početku:
Nadajte se da će me uskoro razjebat neka baba, jer u suprotnom, ne znam šta ću pisat. Ili mi dajte neki prijedlog  za temu. U komentaru, u ask box, ili na facebooku. Pišem po narudžbi. I ne dajdža, neću pisat kako si ti super.

Primjedbe

  1. Mislim da je puno bitnije da si sretna nego da imaš šta da pišeš. Ja ti ne bih zamjerila što nemaš o čemu samo zato jer si sretna. I razumijem te, i ja sam trenutno sretna i što god krenem napisati zvuči glupo :D

    I apsolutno si u pravu za ovo da ne treba previše racionalizirati, tumačiti, analizirati... Ja kada previše analiziram sama sebi napravim problem, a time i drugima iako problem prije toga nije bio ni na vidiku. :)

    Da, ljudi zaista vole i kada to ne pokazuju.

    I na kraju... uvijek možeš nastaviti sa horor serijom :D

    Zgrabi tu sreću da ne umakne! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. dobro si me podsjetila! horor it is!
      a sreća je ugrabljena i ne ide nikamo :)

      Izbriši
    2. Dobro to ova mala iznad mene slozila :)

      Izbriši
    3. Meow je sve rekla.

      I u ovom postu se pronalazim, espešli "Da nije potrebno racionalizirati, tumačiti, overthinkati... Da je dovoljno osjećati i ponašati se u skladu s tim. " Samo da skužim kako to ide...

      Stay happy, mi ćemo se već snaći, čitati ćemo ponovno stare postove. :)

      Izbriši
  2. Jel to znači da onda imaš inspiracije kad si nesretna? :P

    Ja sam sretan kad vidim da si ti napisala novi post. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Bez dubokoumnog analiziranja, jer je zajeb. Znala sam ga razloziti na proste faktore. Naprezati svoj ionako izmuceni mozak, umjesto da zalegnem i uzivam. Zgrabi srecu za muda i ne pustaj! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je dokaz da možeš napisati post i kada si sretna! Ja nemam baš neki prijedlog, vjerujem da ćeš ih dobiti pregršt uskoro u komentarima :) I ova zadnja sličica je super!

    OdgovoriIzbriši
  5. aww kako si divno sve napisala .. i ako ja voliim citati tvoje postove i ja se slazem sa komentarom da je puno bitnije da si sretna nego da imaš šta da pišeš!... i isto tako zelim nastavak horora =D

    OdgovoriIzbriši
  6. "Da je ponekad potrebno naći nekog tko razumije da samo zato što ne pokazuješ, ne znači da ne osjećaš. Pa ćeš početi i pokazivati."
    sve se na kraju svede na te ljude. koji znaju da ih voliš, jer voljeti njih je neko prirodno stanje. nešto što se podrazumijeva. bez potrebe da to kažeš. ili pokažeš. jer jednostavno voliš, i to se vidi na nekim sitnicama. onome ko je tu zbog tebe nisu potrebne velike stvari. dovoljna si ti. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Djeluješ zaljubljeno u zadnjih nekoliko postova. A to je predivno :)
    Nije patetično pisati o sreći, samo piši, sreća je tu da se dijeli :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo ti budi sretna, a mi ćemo se vraćati. Ko te voli samo kad si nesretna nije ni bitan. Nasreću maštovita si uvijeki maš o čemu da pišeš. I da horor priča! Ostavila si me bez nogu sram te bilo.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa da, budi sretna, ko šiša pisanje :). Možda i naučiš u međuvremenu pisati na manje patetičan način o sreći, ha ja :D.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni su tvoji postovi super i ja cu ih nastavit citat jer uvijek kazes prave stvari u pravom trenutku.Al nek si ti sretna pa makar i ne pisala.Uzivaj u njoj koliko god da traje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ne brini se, gnjavit ću te ja uvijek dovoljno da ćeš imati o čem pisati "ona baba na fejsu mi je opeeeet iskočila na chatu-u, gdje je ignore button" i sl teme xD

    A kako mi se čini, uskoro ćeš ti imati i previše toga o čem bi mogla pisati :) *hepi hepi* :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Potpuno si u pravu, i ja sam pisala dnevnik samo kad sam bila nesretna...Ali uopće se ne bojim da će ti pofaliti dobrih tema za pisanje, kao i do sada:)) U međuvremenu uživaj u sreći i neka tako i ostane!

    OdgovoriIzbriši
  13. Najveca dela nastaju iz nesrece ili tuge :) A da si u pravu kada kazes da ljudi ne znaju uzivati u sreci (ili biti srecni) govori cinjenica da zaista mnogima zvuce pateticno blogovi koji su obojeni srecom. Ili je to barem kod nas. Bloggerski prijatelji iz sveta su mi odgovarali i kada sam pisala "cvece prolece" postove, a nasi uglavnom imaju sta da kazu kada nesto analiziram ili blago hejtujem. Mislim da ima malo i do nase balkanske kulture... I da, meni je tvoj hejt toliko pronicljiv i inteligentno cinican, da se ja uvek posle njega osecam razdrmano. Kao da si, ne daj Boze, pricala o nekoj sreci :)))

    OdgovoriIzbriši
  14. već par puta napišem kod tebe post, i pojede mi ga bespuće interneta..
    nažalost, ne sjećam se svega mudrog što sam sinoć napisala, ali želim ti reć da mi nikamo nećemo nestati, čak i ako te ne bude ovako često. život je prekratak, ako si ulovila sreću za rukav, drž to i uživaj:)

    OdgovoriIzbriši
  15. Daj vid mi postove, patetika na sve strane. Jer sam sretna i ultraemo. Jebiga, ljudi će se naviknut :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Mislim da većina ljudi ne želi priznati da je sretna da se ne zamjeri drugima i da ne ispadne kao da se hvale. Ne znam kako je kod vas, ali u mojem okruženju ljudi su jako zavidni i ljubomorni čim primijete da je netko sretan jedva čekaju da im se dogodi nešto loše. Ili pak druga krajnost postanu ljigavo ljubazni kako bi mogli izvući što više informacija i onda tračati okolo naokolo...

    Budi sretna i uživaj!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Oooo, poznato mi je... Kad sam nabrijana, najkreativnija sam! :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Meni je isto uvijek lakse rantati. Nekako imam filing da bi mi se sve obilo o facu da napisem nesto fino, haha...

    OdgovoriIzbriši
  19. da nije bilo nesretnih ljudi ne bi bilo ni kvalitetne literature, ali nama koji nemamo velike talente sreca je puno bolja stvar. otkad sam sretnija ne pisem vise poeziju, ali zato sad pisem o kozmetici, nac ces ti vec nesto o cemu ces pisati dok si sretna

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi