Jedan maksimalno nadrkani post

Priznajem, poprilično sam zajebana kad je riječ o nekim stvarima. Nekad nisam spremna na kompromise (kao što je rekao znameniti kardinal Richelieu, kompromis je sporazum između dva partnera po kojem svaki dobiva ono što nije htio). Volim raditi stvari na svoj način i uvjerena sam da je moj način najbolji. Za mene. Nemam običaj tjerati druge da čine isto. Vjerojatno mislite da je današnja tema nešto od ogromne važnosti za sudbinu čovječanstva, a ja samo želim s vama popričati o kuhanju, kulinarskim reality emisijama i debilčinama koje se pojavljuju u istima.
Nisam fanatik za zdravu hranu, ne opterećujem se previše. Ovdje bi sad neki ljudi zakolutali očima jer ja volim sve raditi sama. Ok, ne kupujem gotove vege burgere jer su mi fuj, radije ih napravim sama, slanutak ne kupujem u konzervi, nego ga sama kuham, i slično. Ne smatram da sam zbog toga fanatik. A ne smatram ni da su ljudi koji u emisiji tipa Večere za 5 ispituju domaćina Je li ovo domaće? fanatici. Samo mislim da su prvoklasni preseratorski šupci.
Alergična sam na taj fašistički stav da je sve što je netko doma uzgojio, zamijesio i napravio bolje od nečeg kupovnog. Ako je napravljeno kako treba, da, vjerojatno je bolje. Ali ako nije... Pa, onda nije. I ovo domaće ne znači baš ništa. Gledam tako emisiju u kojoj je neka nadobudna glupača ispreskakala domaćina pitanjima: Je li ovo domaće tijesto? To je domaće meso? Ovo ste sami radili? Jesu višnje domaće? Čovjek potvrđuje, pokazuje stablo s kojeg su dotične višnje ubrane, samo što ne pokaže nož s kojim je meso zaklano i ne dovede kravu koja je dala mlijeko za sir u jelu. A jedino o čemu ja mogu razmišljati je... Sreća njezina da nisam s njom sjedila na večeri, jer bih joj nabila vilicu kroz oko direktno u mozak. Preoštro? Tek sam počela. Mogla ga je pitati je li stolnjak sam sašio, je li stolce sam isklesao, jesu li čačkalice od nekog nešpricanog domaćeg drveta i je li sam prešao papir za salvete.
I u cijeloj toj priči manje me smeta njezin fanatizam od konstanog ponavljanja riječi domaće i zamornog komentiranja svakog sranja koje se nalazilo na, oko, pod stolom. Ajde, ženo, o'ladi. A i ostali poput nje. Jebali ih organski eko proizvodi i blagodati domaćeg maslinovog ulja, jebalo ih nemasno i rađenje kulta od prehrane. Jebeno se opustite i živite. Pa koji vam je domaći kurac?!

Primjedbe

  1. Agreed 100%!
    Domaće životinje koje se hrane kupovnom smjesom punom svega i svačega, i domaće povrće koje se gnoji kompostom od ostataka tih istih životinja. Sve se vrti u krug. Značenje i sama riječ "domaće" je izumrlo poput dinosaura. Ništa više nije domaće. Jedi i šuti! (Ne ti, nego ta žena s telke!) :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. domaće je novo crno.
    a ekološki je još crnije ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahahahaha ovo me nasmijalo :D ali da.. takva ekipa jako ide na živce, pogotovo jer je danas teško naći "domaće" xD
    Nikad neću razumijeti te kuharske emisije s običnim smrtnicima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Domace i etno su dve reci koje u poslednej vreme najvise ne volim, jer su toliko rabljene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Molim te dodaj i organsko na listu..tima sto gaje organsko s' neba pada cista izvorska voda..

      Izbriši
    2. eh, poduža bi nam bila lista da se toga prihvatimo :)

      Izbriši
  5. Hahahhah, a ako nije domaće ne jedu? :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Ljudi brkaju domaće sa organsko eko proizvodnjom, jer samo ovo drugo ima to nešto što oni traže. U klasičnoj poljoprivredi koriste se isti pesticidi i gnojiva kao i kod proizvođača naveliko.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čekaj, jesi li ti sama ovo napisala?! :P

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo što je Anleah rekla...
    I nije isto uzgojiti vlastiti paradajz ko ima mogućnost i kupiti na tržnici neki "domaći" jer je to opet sve prskano.
    Vala pretjerivanje u svemu, pa i u opsjednutosti domaćom hranom, ni čemu dobrom ne vodi.

    OdgovoriIzbriši
  9. U svemu treba biti umjeren pa tako i u prehrani... domaće je super ako si sve sam uzgojio, znaš da nema pesticida i sl. ali je prosto nemoguće da sve bude domaće... ta žena je očito malo luda, ja bi joj dala domaću nogu u guzicu :D

    OdgovoriIzbriši
  10. U zadnjih nekoliko godina riječi "domaće", "etno", "eko" i "bio" toliko su (ispričavam se na rječniku) isprostituirane da to više nije normalno. Danas gotovo više ništa nije "domaće" pa ni domaći kruh koji mi mama speče, jer brašno koje kupimo u mlinu i pred nama koje se smelje je napravljeno od pšenice koja je uvezena iz Turske... ;(

    OdgovoriIzbriši
  11. evo svi rekoše sve i ja potpisujem ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. hahahah, ma i sama večera za pet je jedna velika smijurija, više sam se naživcirala gledajući to nego naučila pokoji dobar recept.

    OdgovoriIzbriši
  13. hahahaha! Dakle, moja priča sada :) mi odemo u goste s djetetom i sa sobom uzmemo neku kupovnu kašicu. Mislim si neću tamo blendat neke jabuke kod njih, prljat im sve i svašta... i onda kad izvadim tu EF KAŠICU krene salva pitanja... vi ne radite svoje kašice, znate da se ne zna porijeklo tih kupovnih kašica, moje dijete... i ja tako ne stignem reći da su one samo putne i da ni meni ne pada na pamet kupovati te kašice i stalno šopati dijete njima, prvenstveno zato što koštaju gro para...
    Ljudi su ponekad jako pametni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. joj, sretna si ako ti usput nisu napomenuli i kako odgajati dijete... sve sami pametnjakovići

      Izbriši
  14. Feel your pain. U potpunosti. Zamisli moj izraz lica kada me jedne prilike kupac pitao da li imamo domace ulje od kospica grozdja. WTF?! Skrivena kamera?!

    OdgovoriIzbriši
  15. hahaha zato se ljudi poput tebe ni ne prijavljuju na takve stvari. a ja vise nista od toga ne gledam, zapravo televiziju uopce

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma i ja sam sve kao odustala, ali kad onda na nešto usput naletim... odmah se podsjetim zašto ne gledam tv češće

      Izbriši
  16. mislim da bih uživala doći takvoj ženi na večeru: "sunce je suncokretovo? naravno, domaće je? sol ste sam vadili iz rudnika? jel šećer od vaše šećerne trske ili imate njivu i pogon za obradu šećerne repice?" i sve bih to izvela s mrtva-ozbiljna izrazom lica. ma mrš, kozo! (mislim na dotičnu aždaju!)

    OdgovoriIzbriši
  17. Trebaju oni dobiti friško domaće kravlje mlijeko, mislim da bi grlili tetrapak nakon toga :D Nego, kod nas u Os nije toliki naglasak na to domaće jer je većina stvari domaća i svima je to normalno. Tek tu kad sam došla u Zg sam skužila koliko ljudi prave dramu od tog "domaće". Ja npr domaću piletinu ne podnosim, volim ona divna kupovna prsa bez mirisa piletine i bez perja koje je zalutalo. Domaće kravlje mlijeko ne do bog nikad više da moram piti, bljak. Najviše me nasmijalo to "domaće" kad mi je jedna cura stala objašnjavati kako je jela domaću štrudlu od jabuka, al ono DOMAĆU, ne onu što kupiš zaleđenu pa podgriješ :D A ja reko, ja tu kupovnu nikad u životu nisam jela lol Općenito me ti showovi poput večere za 5 znaju naživcirati, posebno kad se prijavi netko tko nema pojma kuhat pa im mama mora doć pomoći ili oni gosti koji od 30 namirnica ne jedu 28. Pa onak, što ste se prijavili? Čekam ja našu ljubav na selu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahahahahhahahahah, čekam i ja ljubav na selu, kad će više...

      Izbriši
  18. Jedna riječ : rigo :D

    nuff said. preser na kub.

    OdgovoriIzbriši
  19. Seronje, nemaju pojma, ni ovaj zadnji gif nije domaći pa je opet <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi