Hvala i znam

Na početku, mali savjet. Drugačije posloženi prioriteti

mogu učiniti čuda za vaše mentalno zdravlje. Unatoč tome...

Ali ovaj put je u redu. Jer sam sretna.

Ovaj sam tjedan zahvalna na onome što me učinilo sretnom... A to su:



sunčani dani



izležavanje, koje je ok kad si bolestan, ali brzo dosadi :(


mekani jastuci


knjige, po običaju- što krvavije, to bolje



mali rituali poput kave



povratak proizvoda za bebe u moju svakodnevnu upotrebu,
jer ih hladnije vrijeme traži


moja koža ih voli (a ja volim kad mi je koža glatka i meka)



volim i dlakave mazilice koje vole svoje vlasnike bezuvjetno i zauvijek



na kraju, zahvalna sam na ljubavi... riječi nisu dovoljno snažne da je opišu

Naučila sam da...


i da


te da je brinuti bezveze

umjesto brinuti, bolje se prepustiti


opustiti

izignorirati

jer zaslužujete bolje.


Zato:


u redu je,

Zato se ovaj vikend smijte i hihoćite (why the hell not?)

i nipošto ne zaboravite:

Primjedbe

  1. Meni najbolji i najdraži "hvala i znam" do sada!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je tako non-bitchy, Zaljubljena! Stoj nam mekano, mazasto i dobro ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dlakava pufna mase ti s' mog krila i kaze kako je ovo divan, divan post :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajoj. Predivno rečeno. Ovo moram naučiti napamet. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Pošla patetika na put oko svijeta i nakon dosta putovanja dođe na ovaj blog. I tu zaglavi.


    :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma pusti me da uživam dok mogu :P

      Izbriši
    2. Ma ko se to udostojio pojavit na blogu... :P

      Izbriši
  6. <3 <3 <3
    http://25.media.tumblr.com/tumblr_mb50kfIJzj1rhnbv0o1_400.gif

    OdgovoriIzbriši
  7. odličan post! sretan nam vikend! ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala tebi što nas svakog petka iznova podsjećaš na to kako da budemo sretni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Poslednja slika mi je najbolja... Hocu i ja ljubimca :( e ima da ga kupim vise!

    OdgovoriIzbriši
  10. Najbolji od svih ovih hvala i znam postova :))))

    OdgovoriIzbriši
  11. za sada je vikend baš sretan:) želim i tebi takav!

    OdgovoriIzbriši
  12. Upravo sve ono što nam je neophodno u nadolazećim hladnim i tmurnim danima. :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bit će pozitive i tada, nadam se :)

      Izbriši
    2. Pa uz ove silne domaće blogove što sam otkrila i vaše motivišuće postere - sigurna sam da će biti! ;)

      Izbriši
  13. Evo jos jedne reklame - ceka te nagrada kod mene. U poslednje vreme me posebno inspirises :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi