Hvala i znam

Zahvalna sam na:


jutarnjoj, podnevnoj i večernjoj kavi...


luckastim dječjim kolačima


finim kolačima za odrasle


i hrani općenito...

Zahvalna sam i na:

umjetnosti


preslatkim zamorčićima


prekul puževima


ljubavi


svakom lijepom jesenskom jutru

upoznavanju


stimulativnim razgovorima


golubovima koji se kupaju u lokvicama i jako su važni pritom


zahvalna sam što nekad smognem snage i kažem da to stvarno nije moj problem


zahvalna sam i na smijehu.



Naučila sam:

smijem biti kakva god želim, moje su reakcije stvar mog karaktera, a ne mojih godina

 nađite pjesmu

budite pošteni

 počnite činiti


fokusirajte se na ono oko i pred vama


I budite lovely ovaj vikend! Kao i svaki idući.

Primjedbe

  1. Cookie monster je zakon! A dobra hrana je često bolje društvo od nekih ljudi :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoji 'Hvala i znam' postovi su tako pozitivni, pa kad ih pročitam prvo se razniježim, pa budem happy, pa ne znam šta da kažem na sve to. You rule. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao da mi je netko ubrizgao injekciju pozitive za ovu moju glavobolju danas. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako ti spavaš od tolike kave? Ozbiljno me zanima - možeš li zaspati navečer? Ja volim kavu, ali neka popijem jednu dnevno, navečer ne mogu zaspati u normalno vrijeme. Možda imaš rješenje za to (osim da prestanem piti kavu)... :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uvijek zahvalna na kafi i slatkisima! :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Baš si mi bila inspirativna danas :)Nađoh se u više toga :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam ove postove! Nadam se da je bio dobar vikend :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi