Hvala i znam




Hvala na:

ljudima koji me cijene

pjenušavim kupkama


smijehu od kojeg zaboli trbuh i ljudima s kojima se mogu smijati


fluorescentnim lakovima


mojim ženama J. i A. M. koje znaju što mislim prije nego kažem,
i znaju što je smiješno bez da objašnjavam


obilaženju šoping centra, nalaženju ružnih stvari i iščuđavanju istima
(ili kako to Lj. kaže, traženju wtf-ova) s J.

Ovo sam naučila:

to je jedini način...


ninje su super. klaunove ne volim


i ok je biti ja... kažu...

Ovaj vikend ponovite staru lekciju:

Primjedbe

  1. Lijepo :)

    Offtopic: Kako bi fale duge, vruće kupke, ali dobro ni tuš kabina sa radiom nije za baciti :D

    Meni će moto ovaj vikend, tj ono što od njega imam, pošto radim u sub, biti - to sleep :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo s ninđom je super. A da cirkus bude veći čitam to, a u pozadini svira ovo...
    http://www.youtube.com/watch?v=W35SozZoQwk

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja sam bas razmisljala kako, kad budemo napokon otisle na bubble tea, ne mozemo s njim u algoritam pa da odemo u importane gledat one ogavne haljine u izlozima i sprdat ih :D Nije ni cudo da sam ti bff xD

    OdgovoriIzbriši
  4. Jesam ti već rekla da volim ovakve tvoje postove?
    Podsjete me na ono što ja volim (a ima toga i u tvom postu), pa mi bude drago. :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Volim tvoje 'hvala i znam' postove.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bolje od traženja wtf-ova jeste probanje istih i cepanje od smeha...onda vidiš da to neko odnosi na kasu i zaista kupuje :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Lijep post :)
    Što se tiče isčuđavanju ružnim stvarima u dućanima, to i ja radim. Najčešće kad imam mrzovoljan 'hejterski' dan. Ali ne izlazi mi wtf s usana nego OMG :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Šerujem ljubav za babl bets i flourescentne lakove. :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Here, here! I ovo za prijateljstva, sarkazam, alkohol i dislike of the same people, slažem se 100%!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo: http://4.bp.blogspot.com/-_hyLmoKiIh4/UHhuq1F0D0I/AAAAAAAAIto/8owr_mCefHs/s1600/317687_424541057603321_1996414353_n_large.jpg <3

    OdgovoriIzbriši
  11. ah pjenušave kupke, najbolja stvar na svijetu :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. sad kad u novom stanu imam pravu kadu, a ne onu za patuljke, mogla bih si priuštiti kupku :D ostalo...slažem se!

    OdgovoriIzbriši
  13. duge vruce kupke eh zaboravih kako to izgleda ovdje imam predmalu kadu :(

    OdgovoriIzbriši
  14. Ah,kada. Kako mi fali. Ne kada. Nego vlasnica bloga i njeni witty responses. ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. fluorescentni lakovi i ninje <3 a ni ovo za prijateljstva nije daleko od istine :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi