Hvala i znam

Evo petka i opet jednog happy posta. Aha, happy sam. Jer sam zahvalna na:
glupim ljudima. kome bih se smijala svisoka da njih nema?

zamorčićima... ako netko zna što je savršenije od ovog, neka javi

mašti, mogućnosti da sanjamo i da snove ostvarujemo

mogućnosti da ljude koji nas sputavaju eliminiramo iz vlastitih života



zahvalna sam na ljubavi


Trebalo mi je malo, ali konačno sam shvatila...


i da...


kao i da...


i najvažnije:


Na teži sam način naučila i da:


Ima nešto u onoj Andrićevoj, da su svi pravi životi lijepi i teški. Često istovremeno.
Živite. Budite sretni.

Primjedbe

  1. Ovo su vrlo bitne pouke koje si stavila u ovaj post. Ne može se voljeti i biti sebičan. Ili voliš ili si sebičan, a kad voliš prihvataš i tuđi prtljag, i praštaš i guraš kroz zidove i vidiš ljepotu tamo gdje inače ne bi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nakon ovog duugog dana baš mi sjeda ovaj post ;)
    Super :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odgovori
    1. :zagrli:

      :D

      Bjež ba romantičarko. De nam malo baba i kukanja. :D

      Izbriši
  4. ^_^ ♥ When you're happy I'm happy :D Bff xD

    OdgovoriIzbriši
  5. sve je ovo igra. kad bi ljudi izvadili metle i malo se opustili, više bi uživali u životu. ljubav je divna stvar, i kad seprima i kad se daje, a mi se prečesto ponašamo kao da je imamo u ograničenim količinama, ko da je kupujemo na kilu, pa škrtarimo s njom.
    super mi je ovo s bagažom:)

    OdgovoriIzbriši
  6. baš mi je dobro sjeo ovaj post danas :)) valjda jer sam i ja dobre volje :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Divim ti se kako svaki put pronađeš sve ove klipove, gifove, fotke i ostalo! Svaka čst :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Raspolozenje mi je bilo pomalo u minusu...i onda procitah ovo. :D Hvala!

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post,svi gifovi i slikice su dobri ali mi je pravo shega ovaj lik sa kacketom,kutija me podsjeca na djetinjstvo a "people who loved you when you weren't really lovable" na iskrene prijatelje...like,like

    OdgovoriIzbriši
  10. odličan post.. drago mi je biti tvoj 150 sljedbenik :)) Nadam se da ćeš i ti mene pratit <3

    OdgovoriIzbriši
  11. oraspolozila si me totalno ovim postom.. :)

    OdgovoriIzbriši
  12. odlican post =D

    "mogućnosti da ljude koji nas sputavaju eliminiramo iz vlastitih života" (Y)

    =D

    OdgovoriIzbriši
  13. Demin zadnji quote je divan, samo nazalost previse ljudi veze svoju srecu uz ono sto misle drugi i onda nisu sretni, jer nikad ne mozes ispunit svima zelje

    OdgovoriIzbriši
  14. Haha, ja sam stao na kapi i nastavio se smijati, hahaha!

    OdgovoriIzbriši
  15. ne znam jel stvar u tebi ili meni ovaj put, al eo me sjedim u branimir centru i javno cmoljim na tvoj post. and i never do that.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi