Annoying stuff

Nakon stvari koje volimo, evo i onih koje nas nerviraju. Pogledajte stuff-that-annoys-me i pronađite istomišljenike :D

Evo što mene nervira...


iščupajte im noge. ozbiljno.
i onda se tresu od hladnoće...








najgori su.

Primjedbe

  1. Šta su fejk pipl? To one lutke iz izloga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To su ti oni koji mjenjaju stil kako vjetar pushe..

      Izbriši
  2. Dobro je i nije tako duga lista. Ti si srećan čovek onda (ili moram preciznije da kažem žena, ne znam tvoje stavove po pitanju rodne ravnopravnosti ;)) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aaaaaaa, slow walking people, aaaa, nervoza me hvata na samu pomisao!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahahah Mr Bean, to sam ja! :D slow walkin' people - die!!! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. potpisujem sve navedeno, pogotovo kad neki video nije dostupan u nasoj zemlji, svaki put se zapitam gdje to zivim, na marsu? ungh

    OdgovoriIzbriši
  6. Close minded ljude definitivno mrzim, oni koji hodaju sporo ili voze sporo meni još gore... i naravno weather confused bitches koje ljeti nose čizme, a zimi ljetne stvarčice i sl... :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja ovima što sporo hodaju stajem na cipele. Kao slučajno. Pa sami pobjegnu od mene. :D

    OdgovoriIzbriši
  8. hahah dobroo, i mene nerviraju ovi sto sporo hodaju, i oni sto meni govore da usporim,zelim da me prihvate ovako brzu, ako ne, nek hodaju iza mene =D hahaha

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovi zadnji su ipak najgori. Bossy me ne nerviraju, njih riješim vrlo brzo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Našlo bi se toga još (baš sam danas tako raspoložena) ali dobro je za početak:)

    OdgovoriIzbriši
  11. ovo sa Mr.Beanom - hahaha :)
    i ja se pridružujem grupi koja ne podnosi kašnjenje, dobijem slom živaca odmah. mislim da bi ja ovome mogla posvetiti jedno sto postova :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Odoh i ja sad ovo da pišem. Inspirišeš me uvijek. tenk ju sr!

    OdgovoriIzbriši
  13. Ljudi koji u kinu tokom cijelog filma glasno hrskaju.... aaaargh!

    OdgovoriIzbriši
  14. sve to, i jos toliko toga da bi mi trebala tri posta da nabrojim...

    OdgovoriIzbriši
  15. Uh! Da ne nabrajam...pogotovo bossy.

    OdgovoriIzbriši
  16. Sporohodači! Gori od fejk i close-minded ljudi combined!

    OdgovoriIzbriši
  17. ja bih uz sporihodace dodala i one koji ti idu u susret kad imas 5 tona stvari u rukama koje idu u sirinu i petljaju ti se oko nogu da jedva hodas, a onda oni idu prema tebi i imas onu stvar koju vidis u filmu: ajmo nagaziti na gas i tko se prvi makne. ne razumijem zasto guzica praznih ruku ceka da ju zaobilazi netko pun tereta? u tome dodajem jos iritantniju stvar a to je kad me guzica praznih ruku pukne u prolazu i drmne mi savrseno miran teret pa mi se taj pocne okretati oko nogu. a kao trece - onu najgoru: kad s tim istim stvarima ides u svoj prigradski bus i jedva cekas da udjes i ostavis stvari. bus ti se parkira ispred tebe (sole se valjda suosjeca) ali krdo onih iza pokusava uci prvi. mulci su ocaj ali jos gori su penzioneri. penzici su me jednom skoro rastrgali. znaci dodajem popisu dive koje ne mogu pomaknuti dupe osobi koja vuce stvari (na cesti - pomakni se pol metra. nes umrijet) i penzice u javnom prijevozu.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi