This and that

Jučer sam se baš probudila nadrkana. Nema nekog posebnog razloga. Mislim, uvijek ima razloga da se probudiš razjeban, ali hoću reći, ništa nije bilo gore nego inače. Nije bilo ni bolje, da se razumijemo. Ali da mi takve stvari inače utječu na raspoloženje, svaki bih dan hodala okolo kao Grinch. Ne biste vjerovali, ali to ne činim. Prečesto.
Ima nešto zanimljivo u tome kad se probudiš loše volje. Primjerice, baš me zanima što sam sanjala da sam se takva probudila. Možda sam se svađala s nekim u snu. Ne znam... Nije bitno.
No, nije to toliko ni čudno, kad razmislite. Isto kao kad se probudite jako dobre volje bez posebnog razloga. Zašto bi takve anomalije bile rezervirane samo za dobro? Treba se ponekad probudit i loše volje. I pokazat onda prijateljima na cugi kako ste inače zapravo ugodno društvo, a nisu toga do sad bili ni svjesni.
Napredak koji sam kod sebe primijetila je da sam se svjesno trudila biti manje živčana. Jučer sam zbog toga bila ponosna na sebe. Danas nisam sigurna koliko je to bilo pametno. Previše se kontroliram.
Sinoć je opet neki par sjeo baš iza mene. Praktički prazan kafić i oni odaberu baš taj stol. Cmakali su mi se doslovno na uho. I. je umirao od smijeha. A kad sam pomislila da nema ništa goreg od toga, djevojka je briznula u plač i cmoljila se sat vremena. I duže čak. Onda su se opet cmakali. Kako sam bila raspoložena, imaju sreće da su živi išetali od tamo.
Budući da sam po tko zna koji put jučer dobila upit da kako to da ovaj blog nema stranicu na fejsu, EVO. I to sam napravila. Možda i nije loša ideja. Komunicirat ćemo i ovdje i tamo. Možda uvedem i neku "naruči post" rubriku u kojoj ćete moći naručivati o čemu da pišem. Ne znam. We will see.
Slijede post o dejtanju i nastavak horora. Što će prije, ovisi o slučajnom odabiru prsta. Drž'te se ljudi, čitamo se...
stvarno.

Primjedbe

  1. Ti baš nemaš sreće s tim cmokavim parovima, probaj metodu "leđa uz zid" tak da ti nitko ne može iza sjest :D Al onda bi, kako tebe sreća služi, sjeli tak da ih gledaš kak se ližu, još gore. I vjerojatno bi ti baba došla prodat neko cvijeće pa ne bi mogla pobjeć od zida, fuck :O

    Btw nadam se da je danas raspoloženje bolje :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam od jutros nadrdana! :D Sto je za mene prava retkost...ali ona slika koja kaze: "Bitches get stuff done." je tako istinita, ustala sam rano, pospremila celu kucu, nabudzila neki gala rucak,sve sto me mrzelo ovih dana sam danas uradila, ali kad god me dragi pita neku glupost zamisljam scene u kojima ga lupam serpom u glavu! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadnjih 7 dana ustajem nadrndana :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemam običaj probuditi se baš loše rspoložena, ali obično se desi nešto što me prebaci na takvo raspoloženje. Kao maloprije, npr., kada sam rekla 'Ideš mi na onu stvar koju nemam. A da ju imam, išla bi mi sedam puta već na nju.' i izašla iz prostorije. :D Ali osjećam se kul, unatoč svemu. :P
    Fuck couples. Ali stvarno. -.-'
    I eto, pozdrav. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://4.bp.blogspot.com/-4OM7Zqrv4Fw/UBeQQYL18PI/AAAAAAAAF1E/6wZLA7npZCg/s1600/tumblr_ly2rq05L5T1qk9v0qo1_500_large.gif ovako nešto, ha?

      Izbriši
  5. evo lajkala sam te na fejsu :))
    kad se ja probudim loše volje uglavnom se u startu posvađam sa prvom osobom koju vidim, bez ikakvog posebnog razloga. fakat mrzim takva buđenja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Naručni post, hahahahaha. A ja ti ne mogu otvorit' ovu stranicu na fejsu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Mf, imam i ja 'hejterske' dane. Pogotovo kad sam negdje i vučem pune najlone, a ljudi kao da nemaju obzira pa čekaju da se ja njima maknem XD. Niš nikad ne govorim al' mi u glavi divlja ('daj se makni, *ebote!', 'omg, miči guzicu..', 'o bože..', 'o isuse...', 'mf, prištavci..', 'ajd, pregazi me, molim te :rolleyes:'), a katkad hejtam bez razloga - i ne znam zaš, al momak to nalazi kao nešto simpatično, osim ak' se ne okomim na njega XD. A ono što me izbaci ma kako dobre volje bila jest odlazak na plac i čekanje na šalteru, redovima itd., pogotovo kad osjetim osobu iza sebe na leđima i njen dah na vratu. Brrr

    OdgovoriIzbriši
  8. Desava se. Obicno se uspijem izlijeciti soljom kafe i desetak cigareta. XD

    OdgovoriIzbriši
  9. "Kako sam bila raspoložena, imaju sreće da su živi išetali od tamo." LOL!

    Naruci post - sounds fun! ^^

    OdgovoriIzbriši
  10. Trebala si se okrenuti i pitati da im se pridružiš :).
    Lajkala!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi