Redovi na hrvatskim sudovima

Znate one dane kad čovjek ne zna bi li se smijao ili plakao? U zadnje vrijeme se češće smijem. Histerično. Pretvorila sam se u promatrača vlastitog života koji stoji sa strane i crkava od smijeha. Ozbiljno. Provala sam.
Nego, krenem danas na sud po onaj blesavi papir na kojem piše da nisam kažnjavana i prvo naletim na pauzu. Ono, super. Pričekam, predam već popunjene formulare i za nekih 15 minuta izlazi gospođa i govori da im je pao sustav. Normalno da je, pomislim.
Ljudi samo pristižu, naguralo nas se tamo valjda 50, i svi živčani i svima se žuri. Neki mladić gotovo prebio neku babu. Gledam tipa i mislim, sasvim normalno izgleda, nikad ne bih znala da je tako bolestan da nije bio suočen s babom.
Padne mi na pamet da bi svi trebali imati taj neki baba-test da se vidi koliko jesu ili nisu agresivni, umobolni i slično. OK, moving on.
Čekala sam to sranje od papira sat i pol. Od kojih je sat vremena neko dijete u kolicima pjevalo dva ista stiha neke idiotske brojalice koju su ga valjda (ne baš dobro) naučili u vrtiću. Što me dovodi do nove random misli. Pa je li moguće da je to svima osim meni simpatično? Jesam li cijepljena protiv toga da mi mala djeca budu slatka?
Na kraju mi daju papir na kojem piše da nisam kažnjavana. Iz nekog mi se razloga to učinilo kao fail. Ono, čekaš baš dugo, i na kraju ti kažu da si uzoran građanin. Jebote, kakva šamarčina...

Primjedbe

  1. ah, potvrda o nekažanjavanju. poznato . žao mi je ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prvo: babe!, zabrinulo me što ih odavno nema.
    Drugo: nisi jedina, i meni su slatka samo mala djeca meni bliskih i dragih osoba, ostala u nekim slučajevima.
    Treće: kad god pođe priča o birokratiji vidim kako su Hrvatska i Bosna slične koliko god od toga bježale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, ta papirologija. Kao da nije dovoljno to sto u redu gubis zivce, nego moras jos i da platis.

      Izbriši
  3. Ja ne volim djecu ... bliža rodbina,dalja,poznanici,prijatelji ili neprijatelji - NE VOLIM IH ! Pogotovo kad tako blebaju neke sasvim gluposti a roditelji u delirij padaju -_- WTF ! Gospođo,Vaše dijete nije simpatično ni talentovano samo ako lupa k'o Maksim po diviziji 2 stiha,hvala :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Nemoj se nikad preseliti u drugu državu jer bi od papirologije i izvještačenih birokrata dobila skoro slom živaca (barem je tako bilo u mom slučaju)...

    OdgovoriIzbriši
  5. Divote i krasote hrvatske birokracije :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Savrseno receno! :) Mislim da nige nije bolja situacija, svuda je namenjeno da to bude pain in the ass!

      Izbriši
  6. Uvijek ista situacija kod birokracije kod nas. Ja si uglavnom ponesem neku knjigu ako idem po neke papire ili kod doktora. Spas!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi