Random stuff

Stvari koje u meni izazivaju posvemašnju nelagodu...

kad netko loše pjeva pored mene

kad ljudi ne znaju deklinirati zamjenicu "svi" (ne, akuzativ od svi nije svih

nego sve, i jebe mi se što ste, gdje i od koga čuli)

kad kažem Nemoj pogledati sad, ali iza tebe... a netko:

mislim da svi imamo takve prijatelje... Ono, koji dio od nemoj sad ne razumiješ?!

kad brat slučajno spomene nešto o meni što ne bi smio, usred obiteljskog ručka


kad netko u mom društvu otvoreno, nimalo diskretno i poprilično glasno komentira 
ljude na ulici, posebno ako to kompletira s izrazima lica koji pokazuju gađenje

kad se netko suprotstavi N.
opasna si, ženo

kad me netko pita gdje sam bila ili što sam radila u neko vrijeme (sačuvaj bože da mi ikad zatreba alibi)

jedva znam gdje sam danas, koji je danas datum... kako da znam gdje sam bila, štajaznam, 26. srpnja

I još mnogo, previše toga...

Primjedbe

  1. Potpisujem ovo s pjevanjem, zna biti strašno iritantno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja bih mogo bit tvoje društvo po ovom opisu. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš me nervira kad ne razumiju- nemoj sada pogledati. Užas!

    OdgovoriIzbriši
  4. ajme, mrzim kad ljudi komentiraju druge toliko glasno da ih se čuje na drugom kraju ulice :/

    OdgovoriIzbriši
  5. A kad komentiraju tiho? xD *boc boc* :D

    OdgovoriIzbriši
  6. ''Nemoj pogledati sad...'' haha iste sekunde požalim kaj sam opće išla nekaj govorit... a ovi koji sve živo moraju skomentirati, ili još gore - dovikivati, nekad me baš sram biti u takvom društvu...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi