Pizdarije


Ponekad sramotno malo marim za tuđe probleme i osjećaje.
 Kukavica sam. Najgore vrste.
 Mogu oprostiti sve, osim šovinističkih ispada. Njih ne zaboravljam. I u stanju sam godinama smišljati kako da se nekome osvetim.
 Prezirem ljude koji se unose drugim ljudima u facu. Kad se radi o meni, to je kao da moliš da te ozbiljno ozlijedim.
 Ništa nije smješnije od nekorektnih šala. Točka.
 U mom se stanu događaju poprilično nevjerojatna sranja.
 Teška sam osoba. Zapravo, fuck that. Nisam teška, ja sam izazov.
 Često se pitam je li stvar u tome da sam ja toliko pametna ili su svi samo nevjerojatno glupi? Mislim da je ovo drugo. Nisam ja baš nešto posebno pametna.
 Dok ljudi znaju uživati u crnoj kavi i dobroj knjizi, možda ima nade za ovaj planet.

Primjedbe

  1. Dok ti pišeš postove, ima nade za nas koji komentarišemo. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas tako :p samo ti pisi uz soljicu crne kafe!

      Izbriši
  2. What about kap'ćino? :D We're dooomeeedddd xD

    OdgovoriIzbriši
  3. Zašto se ja pronađem u svakom tvom postu?
    Ženo, ti si kraljica. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ljudi su nevjerovatno glupi! ALi i ti si pametma ;)
    Uživam u knjizi, ali kafu nikad nisam nešto posebno trebala...

    OdgovoriIzbriši
  5. neznaš koliko ti je dobro dok ne počneš živjeti sa svekrvom - u njezinom stanu :) :)

    PS. ja sam na rubu živaca nakon samo 6 mjeseci

    OdgovoriIzbriši
  6. Poistovjetila sam se s ovom "Često se pitam je li stvar u tome da sam ja toliko pametna ili su svi samo nevjerojatno glupi? Mislim da je ovo drugo. Nisam ja baš nešto posebno pametna." .... to mi svakodnevno barem nekoliko puta prođe kroz glavu.. ! :D

    OdgovoriIzbriši
  7. I'm surrounded by idiots, too.

    OdgovoriIzbriši
  8. Obožavam seriju sa prve slike :)

    Svrati ako imaš vremena http://liliemarlen.blogspot.com/ :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Slažem se sa svim, ali pogotovo za šovinističke ispade, jedan nesretnik ni ne sluti kako mu se zlo piše kad mi opet stane na put sa svojim šovinističkim komentarima.

    OdgovoriIzbriši
  10. Slike govore vise od rijeci...ja sam inace sutljivi tip i trpim,trpim dok ne puknem onda od*m sve od sebe.Hvala bogu imam visok prag tolerancije pa se to ne dogadja cesto.A i okruzila sam se ljudima koji nisu od one vrste "u sali pa uvali"...uvijek sam za zadnju sliku knjiga+kafa=very happy me

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi