O online datingu i srodnim dušama

Ima već nekoliko mjeseci kako imam profil na dejting sajtu. Ako se kojim slučajem pitate (a ne pitate se) što će ovako pametnoj, duhovitoj, zgodnoj i nadasve šarmantnoj luđakinji profil tamo
(jer opće je poznata stvar da su mahom sve neurotične luđakinje sretno zauzete- takve prve odu, talking about masochistic men, huh?), najiskreniji odgovor koji možete dobiti jest da sam se zaželjela pažnje. Uz to, počeli su me nervirati happy parovi na ulici do te mjere da sam razmišljala da hodam ulicom i mlatnem svaku osobu koju vidim da se ljubi. Svima se nešto događa, a meni ništa.
S. mi je rekla kako to uopće nije loša ideja. Uzmimo za primjer nju. Žena putuje nekoliko puta godišnje, bavi se svom silom stvari, izlazi češće od ikoga koga znam, i svejedno ne sreće nikoga. Meni, koja niti toliko putujem, niti toliko izlazim, često govore da nikoga ne srećem jer ljudima ne dajem šansu. Pa rekoh, ajde. Možda ću ovako ljudima prije dati šansu. Što me košta?
Mislim da nakon prvotnog šoka, histerijanja kad te pogleda neki stvarno jako grdi i stari tip (zbog čega stvarno misliš da ne bi bilo loše zatvoriti taj profil), imati profil na takvom sajtu može biti zanimljiv društveni eksperiment, ali i zabavno iskustvo. Zabava počinje onog trenutka kad ne želite da itko zna ili vidi da tamo imate profil.
Vjerujte mi, dok nemate profil na dejting sajtu, niste svjesni koliko ljudi i na koje sve načine prolazi pored, iza, ili hoda oko vas dok ste na internetu. Sumnji u ispravnost vaše odluke pridonosi i činjenica da radite u školi i da nije najpametnija stvar koju možete učiniti, tako se izložiti. No, onda riješite neke stvari sami sa sobom i shvatite da nema ničeg lošeg u tome što radite. OK, nećete to dati na sva zvona, ali što je zapravo loše u tome?
(nastavit će se...)

Primjedbe

  1. ne vidim razlog da ne budeš na tom sajtu.ok, ne znam koji je sajt u pitanju, ali ako netko ima zlo mišljenje o ideji da se punoljetni ljudi nalaze online i offline, a nitko pritom ne strada, ima problem sam sa sobom.
    bilo bi fora, kad ti se zaredaju dejtovi, da one zanimljive ovdje podijeliš;)
    enivejs, sretno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa dejtovi su se zaredali, ali ne znam koliko bi bilo fer dijeliti iste s drugim ljudima. mislim da ću ipak više o teoriji nego o praksi :)

      Izbriši
  2. Ahahahahahahaha!!!

    Najbolji post ikad! :D


    I kaže ja trol...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sad da mi je još znat zašto, pa da tu metodu upotrijebim u svakom postu...

      Izbriši
    2. Jer tvoje srce zna samo za mene. :D

      Izbriši
  3. Nemoj misliti da su svi koje vidiš na ulici sretni ;) nekad je stvarno bolje biti sam nego sa budalom ... a što se sajta tiče,maaa daaaaj,šta god te čini sretnom !

    OdgovoriIzbriši
  4. Sigurna sam da će ti biti zabavno s tim profilom, makar to što kažeš da sprovedeš mali društveni eksperiment :) Ne bi te trebalo biti briga što drugi misle o tome, to je tvoja stvar i uživaj u pažnji :)

    OdgovoriIzbriši
  5. razumijem potpuno ovaj dio o ne sretanju nikoga, ne shvacam zasto se to dogadja, ali mi se cini da ljudi opcenito u nasoj drzavi nisu otvoreni prema novim prijateljima, svi se drze nekih svojih krugova, a pogotovo cim se spare taj par vise ne izlazi iz stana, rijetki su oni koji se i dalje vole druzit. sto se tice upoznavanja frajera e to ako nisu dobro pijani nema sanse da ce rijec zaustit. najbolje situaciju opisuje pitanje koje je jedna strankinja postavila mojoj frendici, a zasto svi muski sjede za sankom i zenama okrecu guzice? nemam profil na nijednom dating siteu, ali ako ga ikad napravim to sigurno nece bit hrvatski nego strani dating site jer sve vise mislim da mi mentalitet nasih muskaraca nikako ne odgovara. e k vragu sto sam se sad jos i raspisala XD nadam se da se bar dobro zabavljas na tome :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zabavno je, da. i strani je sajt, bez brige :)
      i da... kužim ovo sa strankinjom, meoja s. priča istu stvar, kako je objašnjavala nekoj frendici izvana da je ovdje klasično muško ponašanje vani, kad žena prolazi da se oni svi razmaknu, pomaknu i da joj se nitko ne obrati, svi se zabulje u cugu. ovoj to nije išlo u glavu :)

      Izbriši
    2. mogla sam i mislit, koliko je stanje tragicno nemamo ni posten dating site X)

      Izbriši
  6. Ma daj, prekinula si kad je postalo zanimljivo :D.

    S obzirom da sam skoro svakog bivšeg momka upoznala preko neta, već se vidim kako jedno dana otvaram profil na takvom sajtu haha.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, i ja sam, kao i Marsovka, skoro sve momke upoznala preko neta, zato ne vidim ništa neobično u tvom otvaranju profila. I piši brzo dalje :D

      Izbriši
  7. Pa sretno ti. Valjda ćeš sresti nekog zanimljivog, barem za ponekad izaći na kafu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. A meni je baš slatko vidjeti parove na ulici kak se cmaču (ok, ne da si sišu krajnike) a najkjut mi je vidjeti kad idu baka i dida i drže se za ruke awww :) A za dejting sajt, zna se, whatever works :)

    OdgovoriIzbriši
  9. da gdje je nastavak, briga me.. piši sad iz busa... znaš da sutra nećeš stići..

    OdgovoriIzbriši
  10. Cekam nastavak i zelim ti srecu! :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja verujem da se ne treba suvise truditi u pronalazenju nekoga, to se jednostavno nekako desi... Isto i u onu dobru staru da se ljubav ne trazi u diskoteci vec u biblioteci :) Jedva cekam nastavak!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja upoznala svog prvog ozbiljnog preko neta, souuu... bez osuda s moje strane :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi