O online datingu i srodnim dušama - dio drugi: Žene

Muškarci na dating site dolaze s ciljem. Ne znam zašto dolaze druge žene, ali imam nekako dojam da im je osnovni cilj da odjebu svakog tko im se javi. Ne sve, naravno, ali mnogo njih.
Prvo, za neke sam stvari znatiželjna osoba. I ako netko, bilo tko uploada sliku, ja idem i gledam. Drugo, ja volim promatrati ljude. I volim čitati njihove profile i uspoređivati tekst s njihovim fotografijama bez obzira na spol. N. mi kaže neki dan da muškarci šalju poruke ako su zainteresirani, i da to čine i žene. Ja ne znam što sam u tom slučaju. Jer ja šaljem poruke bezveze. Nisam u stanju biti zainteresirana ne temelju par redova teksta i neke slike. Onak, frajeru ako shvatiš moju šalu i duhovito odgovoriš na nju, e tada sam tek zainteresirana. No, vratimo se mi ženama. Jedared sam jednoj ženi poslala poruku s upitom koji lak za nokte ima na slikama. Ispalo skroz ok. Jednom samo pogledala neku ženu i dobila čitav niz histeričnih upita tipa "Jesi li lezbijka?" i "Što si radila na mom profilu?", nakon čega mi je sve nekako bilo žao da nisam neki manijak, serijski silovatelj i ubojica pa da ženi dam razloga za histerične ispade.
Nekako mislim da nije loša ideja dati ljudima šansu. Mislim, gdje bi me dovelo da sam dijelila košarice online? Ne znam, moj je moto, odgovori na svaku poruku jer je to pristojno, pošalji i ti poruku prva... I s obzirom na to koliko se muškaraca čudom čudilo što sam odgovorila na njihovu poruku i/ili poslala poruku prva, čini mi se da to tamo nije praksa.
Stvarno sam zahvalna svim ženama koje jednom stanovitom liku nisu odgovorile na poruku pa je meni poslao nekih desetak kartica teksta o tome kako su žene gnjusna, prijetvorna bića. To mi je baš ono, uljepšalo tjedan.
Što se tiče ženskih profila, ako im je vjerovati, žene su mahom slatka bića koja sva redom znaju kuhati, vole raditi cupcakese i traže pristojnog, zanimljivog i dobrog muškarca. Kojeg će onda odjebati čim im se javi.
Što se tiče profilnih slika... Neke mi stvari nisu jasne. Primjerice, žene koje stave slike na kojima polugole leže razvaljene na nekoj plaži, i onda napomenu na profilu da neka im se ne javljaju prostaci. A. mi je pokazao nekolicinu koja pući usne i prći dupe, pa smo im se zajedno smijali. A s I. se nisam mogla načuditi onima koje na poruku odgovore smajlićem. Mislim, žene, dajte malo truda, pa niste valjda toliko mutave.
Čini mi se nekako, da i online žene čekaju da budu osvojene i da su beskrajno isfrustrirane činjenicom da ih nitko nije osvojio odmah i na prvu. Kako su samo u krivu...
(nastavit će se...)

Primjedbe

  1. Zanimljivo je to naše društvo. Jelda? :D

    OdgovoriIzbriši
  2. super mi je kad netko krene navoditi što sve ne žli od traženog spola..da nije visok, nizak, debeo, premršav, pušač,alkoholičar, navijač, intelektualac, ne sluša cajke, ne sluša prljavi punk, ne nosi previše nakita, nema extenzije, nokte, sunčanu kožu...a sami nude dobro i veliko srce, i smisao za humor.
    slažem se, imaju smisao za humor

    OdgovoriIzbriši
  3. :D, ja uvijek odgovorim. Ali boze me sacuvaj kad na fejbuku vidim neku novu poruku, il tako nesto, nesto me strecne, mada nikad ne bude nesto zanimljivo. Ne cak ni taj tip, nego eto neko.....Mada znam da sam ja kriva....:D
    A ja volim te sto prave mafine, i sto su tako eto savrsene, moj tip zene svakako.....:@

    OdgovoriIzbriši
  4. Mislim da je to zapravo vrlo jednostavno kod upoznavanja uživo ili čak preko profila gdje vidiš kako neko izgleda prije nego uspiješ razviti neki odnos i komunikaciju.
    Ljudi to sebi ne žele priznati, ali u većini su oni koji se neće truditi razvijati komunikaciju ako im neko nije sjeo fizički čim su se vidjeli. Kažem, većina, ne svi.

    Ja jesam pretežno svoje momke upoznala preko neta. Za neke sam odmah saznala kako izgledaju, i svidjeli su mi se, neke sam vidjela nakon izvjesnog dopisivanja i vidjela slike tek kad su mi se svidjeli kao osobe. I svi su meni bili lijepi, da li zato što stvarno jesu ili što sam bila subjektivna, nije ni bitno.

    Odužih, ali htjedoh reći da sva ta prenemaganja, posebno kod žena, su posljedica nezadovoljstva fizičkim izgledom muškarca. I sve što navedu da im smeta kod njega je samo izgovor. Opet kažem, pretežno, nije sa svim ženama tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. može biti... a nezadovoljne su i sobom...

      Izbriši
  5. Ah te žene.. što reći.. iznervirala sam se čitajući ovo :D mislim, ako ćeš odbiti svakog tko ti se javi koja je poanta pojavljivanja na takvom site-u... a i na facebook-u je slična situacija, sve stavljaju neke kvazi sexy slike i onda šize kada im netko nešto komentira.. no, no, nikad mi neke stvari neće biti jasne.. i ovo da im je teško prva se javiti, to sam primijetila kod skoro svih mojih prijateljica, jedina sam ja bez pardona likovima upadala kada su mi se sviđali, jednom čak i na školskom hodniku za vrijeme odmora :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Napiso sam ti post. :P

    Zbarit ćeš ti nekog već, vjerujemo u tebe. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni se nekad čini da uvrntim smislom za humor odbijam ne samo muškarce već i potencijalne nove prijatelje -_- nekad bolje prođu te " smajli žene " :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uvrnuti smisao za humor ftw. koga briga za te smajli...

      Izbriši
  8. Nek' mi neko da link na YT kanal tog lika sa čupavim kapamaaaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. ja imam politiku da uvijek odgovaram, pa makar i da recem da nisam zainteresirana, ne dobivam puno poruka, ali na nekim forumima tu i tamo znaju naletit pmovi, pa rekoh da budem pristojna. sto zene rade na dating siteovima ne znam, ali moguce je da puno njih si samo ide dizat ego time koliko im se muskaraca javlja pa nemaju zelju odgovarat. a ne bi bilo cudno da ima ih hrpa frajera s zenskim profilima koji pokusavaju tako uhvatit zenske, e to mi nikad nece bit jasno kako oni to misle.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahahah, možda samo pokušavaju shvatiti ženski um... ili jednostavno trolaju :)

      Izbriši
  10. Mislim da je u današnjem svijetu teško bilo koga upoznati jer je jednostavno toliko luđaka vani, i muških i ženskih, da je najlakše izignorirati sve dok nisi 100% siguran da je osoba s druge strane bar donekle normalna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ps. baš mi se sviđa nova slikica :)

      Izbriši
  11. Da nije bilo interneta i FB ja svog dečka ne bih osvojila tako da mi je online dating ok. Vidim po prijateljicama teško upoznati muškarca ovako pa je svaki alat koji to olakša koristan.
    A žene, ja ne razumijem tu potrebu da se istresa po muškarcima, da se prepričavaju priče kako je koga kojeg odjebala a onda kukaju da ih niko neće. To je izgleda svugdje isto i na tim dating sajtovima.
    Dobar ti je kriterij to za humor, tako sam i ja ovog svog osvojila :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Sve što pričaš imam osjećaj kao da sam znala, jer to je tako i uživo. Ma i ja sam uživo čudna, ne volim pretjerano da mi prilaze :D. Znam, lame, lame.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kad vidim glupače sa sisama u prvom planu na fb profilnim slikama, bude mi muka. Ili napućene usne. Katastrofa. Ali iza toga je parola- ona je čedna, divna, mazna i samo bi nekog normalnog kome sise nisu najvažnije, nego njena duša...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti bi bila taka da imaš šta stavit u prvi plan. :P

      Izbriši
    2. evo, nije mu dosta odgovarat na vlastitom blogu, sad je počeo i na mojem :)

      Izbriši
  14. mislim kako upoznavanje preko neta, ukoliko se tomu pristupa razborito i odgovorno, ima nekih svojih prednosti pred upoznavanjem 'oči u oči'. čovjek je u vlastitom ugodnom okuženju i opušteniji je nego negdje na nepoznatom terenu, ima vremena za promišljenu reakciju, otvorenije razgovara jer se uvijek može povući bez nekih dramatičnih posljedica. znam nekoliko parova koji su se upoznali preko nekog dating sitea i vjenčali. ah, istini za ljubav, jedan od tih parova se već razveo. nevezano za internet. bili su prečudni oboje sami od sebe. vjerojatno ih je to i zbližilo.

    OdgovoriIzbriši
  15. Obožavam tvoj blog! Ne znam kako može biti tako koristan i zanimljiv u isto vrijeme. :D Tema online datinga - ne znam baš kako to u stvarnosti funkcionira, voljela bih nastavak ove teme. :))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi