O online datingu i srodnim dušama - dio 5. - razotkrivanje 2

I tako napravim ja profil. Na dejting sajtu. Prvo bez slika. Onda rekoh, fuck it, nije kao da radim nešto pogrešno, pa da se moram skrivati, ovo je savršeno dobar način upoznavanja ljudi. Right? Right... Sjećate se naravno u kojem raspoloženju otvaram taj profil?
OK. Nije mi sad neki cilj da opisujem čudne ljude koje sam sretala na tom sajtu, jer sam o jednom već pisala OVDJE, ali vjerujem da ćete pitati. Tako da, jesam, komunicirala sam s dosta čudnih ljudi. Pa što? I ja sam čudna, nisam li? Svi smo nekome čudni.
Malo se šokiraš, malo se nasmiješ... OK, puno se nasmiješ. Dosta se i šokiraš. Ali se često ugodno iznenadiš. Ljudi nekad znaju i ne biti šupci. A ako imaš moju jezičinu, često idiote otjeraš i bez da ih blokiraš. Kao onog koji mi je upao sa Girls looking for friends should go back to Facebook. Pa, Guys looking for casual sex should hire a hooker. Never heard from that guy again. Wonder why.
No, vratimo se mi na početak. U prvih tjedan dana, tako vas ponese ta komunikacija s ljudima, da biste najradije 24/7 bili online.
Gledali tuđe profile i osjećali se ili nadmoćno ili jadno, ovisno o tome koliko su lošije ili bolje napisani od vašeg...
Ne znam, možda sam to samo ja, ali stvarno sam se navukla. Primjerice, jedna od dražih osoba sa sajta mi je jedan Nizozemac koji živi u Rumunjskoj i s kojim tjedno trešam "Glee" i slične posrane serije. Smiješan tip. A ima ih čitav niz. Volim razgovarati s tim ljudima. No, dođe vrijeme da se zapitate koliko je normalno toliko visiti na tom sajtu i dopisivati se s ljudima...
Prvo se morate podsjetiti zašto ste uopće tamo, a onda i odlučiti strpati sve paranoične rečenice koje godinama slušate od majke, bake, zaštitnički nastrojene braće i novinara, negdje u imaginarni koš za smeće, i ohrabriti se da se actually i nađete s nekim s tog sajta.
Na javnom mjestu. Po danu. Bez uvrede ljudi, ali sigurno je sigurno. Meni svašta padne na pamet, a J. mi je rekla da više sa mnom neće komadati tijela.
Hoće ako joj osiguram bolje uvjete rada. Enivej, nema nekog smisla biti na dejting sajtu bez dejtanja. Tako da sam malo i dejtala.
I iako sam prije tih prvih dejtova bila nervozna, nisam imala nekih loših iskustava. Moji grozni dejtovi su mahom bili s ljudima koje sam upoznala ovako, normalno. To su užasi kojih se ne želim ni prisjećati. Za neke od njih mi je čak žao da me nisu ubili, bilo bi humanije.
Kako bilo, dobre i loše strane online dejtanja...
Dobijete priliku upoznati nekoga barem dovoljno da zaključite možete li s tom osobom provesti ugodnih sat vremena uz kavu. Prvo, čitajući ono kako se predstavljaju. Potom, razgovarajući s njima. Da, znam što mislite... Mogu lagati. Naravno da mogu. Mogu vam lagati i u facu ako im je to cilj. Što ne bi mogli.
Sjećam se, davno sam čitala intevju s G. Bregovićem, da - ja ću sad stvarno parafrazirati čovjeka. Rekao je da ne vjeruje u pretvaranje i da ljudi glume ono što jesu. Sjećam se da sam tada pomislila, koji bulšit. Ali razmislite malo... Odabir laži kaže više o čovjeku nego istina. Ako ništa drugo, kaže kakav i koji točno vrijednosni sustav taj čovjek ima. Možete nekoga otpisati samo na temelju laži, i to bez da znate je li to uopće laž. Primjerice, uzmimo banalan primjer nekog tipa koji se hvali svojim, štajaznam, dobrim autom. Nije bitno ima li on taj auto, meni sama činjenica da on spominje auto govori da je on lik s kojim ne želim izaći. Sad pak mislite, ali što je sa ženama koje traže taj podatak, a on im slaže? Koga briga. Nije ovo post o njima, već o meni. No, dobro. Samo da udovoljim vašoj znatiželji, u tom slučaju žena barem zna čemu teži taj tip. Eto. Sretni sad?
I taman kad se ufurate u svoje life is good again stanje, javi se neki bivši sa svojim pozivom. Stara, uvijek oni osjete kad je drugi kurac u pitanju, reče mi S.
Jedna od ljepših stvari kad počnete izlaziti nakon prekida jest da stvarno prekinete. Da, prekinuli ste i prije. Da, preboljeli ste i prije nego ste počeli ponovno izlaziti. Ali potreban je taj prvi dejt nakon prekida i taj poziv da shvatite, stvarno ste dobro. Nema više boli. Spremni ste da vam se svidi netko novi.
Dobra stvar kod dejting sajtova je što imate izbor. Odjednom shvatite da se sviđate ne jednom nego barem desetorici novih tipova, i činjenica da imate toliki izbor na dohvat ruke (doslovno na klik) učini da se pitate kog ste vraga plakali zadnjih pola godine? Kad ste fino mogli pustiti da vas se utješi... Problem kod svega toga je što je teško zaustaviti pogled i često ga puštate da vrluda. Izbor je dobra, ali opet i vrlo zajebana stvar.
Loša strana, sama činjenica da ste kao srodne duše preko neta, ne znači da ćete to biti i uživo.
Jer ljudi i bez laganja često steknu krivi dojam, pretpostave nešto i stvore očekivanja (ponovimo lekciju zajedno i na glas, pretpostavka je majka svih zajeba, a očekivanje im je otac). Idoliziraju i idealiziraju jedni druge... Zaborave ostati realni.
(nastavit će se...)

Primjedbe

  1. Slazem ste s tim ne mora znaci da ste i uzivo srodne duse... Hm, jedva cekam nastavak :D
    http://that-vertigo.blogspot.com/2012/09/pompom-torbice-giveaway.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo piši, ovo bolje (i poučnije, usput) od horor serijala :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni jedna od najgorih stvari kod online dejtanja (a hvala bogu dejtala sam sve u shesnaest prek neta) je kad preko neta s nekim mozes pricati satima, smijete se i zezate i sve super i onda upoznas osobu a on ko druga osoba - sutljiv, humoru ni traga, gledas ono wtf.. Uf, horor..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. potpisujem Misty. ne mora nužno biti horor, samo se zamišljena i RL slika uopće ne poklapaju.

      Izbriši
    2. Meni je horor kad očekujem izlazak di ću se dobro napričati i ismijati a bude on zri zri :D

      Izbriši
  4. Odgovori
    1. Imala bi materijala za pet postova :D

      Izbriši
    2. S tom slikom ne stigneš. Turi onu sisatu tebe. :D

      Izbriši
    3. eto ti je. ali nema sisa na njoj. učinilo ti se. svašta se tebi čini :P

      Izbriši
    4. Moja mašta nema granica... :p

      Izbriši
  5. Najgori je taj dio o idealiziranju. Mene je uvijek bilo strah da se ne razočaram. A kad se ne razočaram, onda znam da je to to :D.

    I kako ti to opisuješ, i ja bih sad da se prijavim haha, mada mi to trenutno ne treba u životu :D.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pratim, iako šutim! Dejt iskustva koja sam imala vežu se još za mirc i to su bile neke dječije šeme. Danas je nekako ozbiljnije, valjda jer smo i mi stariji. Inače sam preko social sajta upoznala ljude koji su mi dolazili kući mada me nikad prije nisu vidjeli, i dan danas su mi jako dobri prijatelji. Nikad se ne zna. Internet nam je otvorio mogućnosti kakve prije nismo imali. Ne vjerujem da smo postali izopačeni nego je net omogućio da naše nastranosti izađu na vidjelo lakše nego prije. U jednu ruku je to i bolje. Baš kako kažeš, i ljudske laži mnogo kažu o njima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kakvih sam se izopačenih stvari nagledala offline, ovo sve online je ništa :)

      Izbriši
  7. Kako je teško ne očekivati ništa... Baš me zanima nastavak!

    OdgovoriIzbriši
  8. Weeeee, to volim da cujem! :D
    Inace ja sam se sa dragim upoznala preko neta, pre dve i po godine i bas volim ovakve teme... Me want more! :D

    P.S. Jeb'o majku, trebas otvoriti sopstveni gif sajt! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Prije nekoliko godina frendica se dopisivala s nekim prek neta. I dogovorili su dejt. I ona se bojala otići sama pa me nagovarala da idem s njom (da nije neki luđak i sl. xD ). I ajd otišla sam ja s njom. NJih dvoje su se pozdravili, tu i tamo neš popričali.. uglavnom sam ja brbljala s njim i pokušavala nekako nju uvući u razgovor. Zeznuto je kad se "kliknete" preko poruka, a u stvarnosti nemate o čemu razgovarati. To je bio njen prvi fail u dejtanju preko neta i nakon toga je odustala, a meni je bilo dobro :D dobila sam novog frenda :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Očekivanja i pretpostavke su uvek tu, da ne spominjem idealizovanje, bilo da je u pitanju pravo ili online dating, i što kažeš ko hoće da laže lagaće svejedno... Znam ljude koji su imali pozitivna iskustva, čak su još uvek zajedno, a znam i one druge. Sve u svemu, važno je uključiti mozak, bilo nešto stvarno ili samo virtuelno :)
    lovestylemagic.blogspot.com.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ismijem se ko budala i na postove i na gif-ove :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Zanimljiva su mi ova tvoja iskustva s online dejtingom. I odmah sam si negdje pomislila na film Megan is missing. On me ostavio u strahu od svega toga. jedva čekam nastavak :D

    OdgovoriIzbriši
  13. odjeb onog frajera je genijalan. a sto se tice Bregovicevog citata, moram priznat da se ne slazem s njim, jer ljudi ne lazu po tome sto bi oni htjeli biti, nego kad lazu govore ono sto oni misle da druga strana zeli cut i nije da imaju neku namjeru se mijenjat u osobu o kakvoj govore nego postic neki svoj primaran cilj (kod muskaraca najcesce sex, kod zena frajer za pokazivanje)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi