O online datingu i srodnim dušama - dio 3. - Men!

Čini mi se da su muškarci daleko normalniji od žena kad je riječ o online datingu. OK, uzmite ovo normalniji uvjetno. Naravno, nečije čudaštvo malo ovisi o spolu. Više ovisi o, ne znam, daskama u glavi. Za početak, profili većine muškaraca kvalitetnije su ispunjeni. Što bi značilo da 95% teksta čine podaci o njima, a samo 5% što traže. Za razliku od žena koje većinu teksta većinom posvete opisivanju muškarca kakvog NE traže i kakav im se NE bi trebao javiti. Ikada.
S jedne strane, razumijem potrebu da napomeneš da te kreteni ne zanimaju. Mislim, i meni je muka od poruka Hiiiiiiiiiiiiiiii hun ili U so pretty babe, ali ne mislim da će pisanje toga na profil išta promijeniti. Debili ostaju debili.
S druge strane, takvo ponašanje spomenutih žena jasno pokazuje razinu frustriranosti koja, vjerujem, odbija ne-debilne, normalne muškarce. Kao što rekoh, razumijem. Pisanje toga što ne tražiš je kao moj poriv da ponekad stanem nasred ceste i vrištim Zašto svi morate biti tako jebeno glupi?! Ali kamo bi to vodilo? Bacanje energije.
Osim toga, dating site nije online dućan, pa da napuniš košaricu onim što ti se sviđa, a ostalo ostaviš. Ljudi dolaze s mnoštvom osobina. I ono za što misliš da ne želiš, može te učiniti jako sretnim. Ne znaš dok ne probaš. Jedno je biti selektivan. Drugo je biti glup.
Dalje, nisam našla ni jednog muškarca koji uvjetuje kakve mu se žene SMIJU javiti. Tu i tamo neki napomene da ga ne privlači religijski fanatizam, ali to je otprilike to.
Muškarci također imaju zdraviji smisao za humor i bolje prihvaćaju šalu na vlastiti račun. S druge strane, kad nemaju smisao za humor, gori su od najneduhovitije žene. Pa ti vidi... Primjerice, pamtim kako je jedan tip na moju sasvim normalnu, benignu poruku u kojoj kažem da mi se sviđa nešto što je napisao na profilu odgovorio sa: Što si time htjela reći? Zašto me podjebavaš? O.o Okej...
Slike... Ajme... Većinom su normalne i služe svrsi. Ali... Torzo? Please...
Opet, jednom smo se Lj. i ja smijali liku koji je imao tri slike, jednu na kojoj drži udava (životinju, pravu, pravcatu zmiju, vi s prljavom maštom, back off :P...), jednu na kojoj se slikao ispred Eiffelovog tornja i jednu na kojoj također stoji ispred neke kurcolike zgrade, ovaj put u Dubaiju. Mislim, vjerojatno se htio predstaviti kao svjetski čovjek, ali ajme, koji fail. Čini mi se da ovdje moram spomenuti i da mi se javio neki Indijac koji je imao sliku sebe s tigrom. Ne znam je li tigar bio živ. Izgledao je živo. Ali u tom mi slučaju nije jasno kako je Indijac ostao živ. Možda mi je tigar poslao poruku. Ne razumijem. (da, puno toga ja ne razumijem, već vidim ovdje kako Dajdža komentira)

... nastavit će se...
(osim ako vam je dosadilo. u tom slučaju recite, pa neće)

Primjedbe

  1. a što kaže tvoj profil tamo? ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. misliš, što tražim? ljude sa zanimljivim smislom za humor. tako piše :)

      Izbriši
  2. Imam osjećaj da će neko snimit seriju o tebi kao glavnom liku. :p

    Normalno da su muškarci normalniji. Bolje bit muškarac nego žena. Ne bih ja bio muškarac da ne valja. :D

    Imam i ja sliku s tigrom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sitcom. lako se tebi sprdat kad si muško...

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. šta tebe briga kakve su meni slike na profilu? :P

      Izbriši
    2. Pa bona da ti dam savjet koji. Kud ćeš bolji savjet od osobe kakvu tražiš tamo. :p

      Izbriši
    3. kakve mi slike trebaju, sad sam baš znatiželjna?

      Izbriši
    4. Pa ja, sad kad njoj nešta treba onda hajde hajde. Kad ja vamo pitam onda me se tjera i šta mene briga. E neću sad ni ja... :P

      Izbriši
    5. meni da treba? ne treba meni. ja našla što sam tražila, samo da se zna...

      Izbriši
    6. Auuu, to ne valja.
      Pa jel ljubomoran? :p

      Izbriši
    7. Pa ne mogu ti više pisat svakojake komentare. :p
      Čuj na koga, na mene. Neće bit ljubomoran na...

      Izbriši
    8. ma ko čita komentare osim mene, niko...

      Izbriši
    9. Pa ako ti čita blog, čita i komentare. Evo, ima mahanje od mene. Vićeš kad ti sutra na dejtu bude pričo kako ga je neko pozdravio. :p

      Izbriši
  4. Baš si opisala većinu žena i većinu muškaraca bilo gdje na društvenim mrežama.
    Imaš i one žene koje moraju da istaknu kako su one najbolje i zapravo ne traže nikoga, i svi muškarci su svinje, ali one su se digle iz pepela. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ništa nova reka bi Oliver Dragojević :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Haha to te tigar mami da dođeš i onda te pojede :D Daj još, ovo je baš zanimljivo čitati :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahaha. Jedva čekam part 4 :D

    OdgovoriIzbriši
  8. " Jedno je biti selektivan. Drugo je biti glup." Mislim da je ovim sve receno :) Ceka se nastavak

    OdgovoriIzbriši
  9. ovi su ti postovi fantastični, jako edukativni, moram priznat ;-D
    jedva čekam novi nastavak, nadam se da ih bude što više <3

    OdgovoriIzbriši
  10. nastavi nastavi nije nam dosadilo :D tesko da hoce ^_^

    OdgovoriIzbriši
  11. hahaha, joss joss =D odlican post!

    OdgovoriIzbriši
  12. Kurcolike zgrade i tigar! Hahaha! Odlicno! Samo nastavi!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hoćemo još!! Tvoja zapažanja o muško-ženskim razlikama me oduševljavaju:))

    OdgovoriIzbriši
  14. Nemam pojma bih li ikad zavrsio na takvom sajtu. Mozda mi je jednostavno ok biti solo. Ne znam, nikad nisam bio jedan od onih koji uzasno pate da nadu curu. Prije sam bio jedan od onih koji godinama pati u tisini. Nisam pametan.

    Ali da, ljudi dolaze u paketu i jednostavno moras biti spreman na to. Ili pristani na kompromise ili budi solo. Ja sam preslab s nosenjem s kompromisima (zato sto bih obicno ja najebao), ali netko, eto, nije. Ali isto kao sto mislim da nije ok traziti od mene da se mijenjam, isto tako mislim da nije fer od mene traziti da se drugi mijenjaju - da bi meni bilo ok.

    Ne znam, sve mi se cini da si mi dala temu za iduci post. Razmislit cu o tome, jer mi se bas i ne da pisati o temema vezanim za veze. Ipak su to, jel, veze...

    OdgovoriIzbriši
  15. Imam pauzu na poslu, inace ne bih ovoliko tipkao. :P

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi