Nagradica

Jutros me raznježila (da, i meni se dešava) poruka o dobivenoj nagradi. Nives s bloga a little make up obssesed dodijelila mi je ovu nagradu:
Zahvaljujem Nives na nagradi, lijepoj poruci i preporuci mog bloga. Naravno, osim uobičajenog linka, slike nagrade, s istom dolaze i nominacije, i to nominacije 5 blogova s manje od 200 sljedbenika. A ovaj put nominiram:
1. Zubin blog

Eh, a kako mene opet nema, pa nema, da vam sažeto ispričam da me ni nevolje ni babe ne puštaju na miru. I da sam danas imala bliski susret s jednom (čak, čini mi se, mlađom od mene) koja mi je htjela dotaknuti lice. E, sad... Zamislite sljedeću situaciju... Mirno se cerite u ekran svog mobitela kad odjednom spazite nečiji prst kako se približava vašem oku. Yup, tako je to izgledalo.
Pretpostavljam da sam izgledala urnebesno gurajući ženu od sebe. Ali nije mi bilo nimalo smiješno. Isto kao što mi nije nimalo zabavno da me svaka osoba kojoj sam ispričala pitala zašto je to žena učinila. How the fuck should I know?! Valjda je luda, nitko normalan ne pipka nepoznate ljude po licu. Ili bilo gdje drugdje. Bez dopuštenja. Fuck it, zapetljala sam se. Enivej, i dalje me imaju na piku. I ne, ne pretjerujem...

Primjedbe

  1. Ja pipkam nepoznate ljude, žene posebno.

    E jesi našla kome ćeš dat nagradu... :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jesam lijepo rekla "nitko normalan" :P

      Izbriši
    2. Uuu, vidi ti nje. Odgovara na komentare. Jes se uozbiljila. :P
      Jel se to vraćaš na blog? :D

      I ja sam normalan. :p

      Izbriši
  2. Zašto ti je to uradila? :D
    Just kidding, just kidding, don't kill me, please :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za nagradicu. ;*
    A cudnih ljudi nikad dosta,eh..

    OdgovoriIzbriši
  4. a svasta tih baba,=/ joj kad budem imala vremena moram procitati sve propustene postove, sad me ispiti ubise! =D,

    OdgovoriIzbriši
  5. drugi put kad se priblizi neka se tvoja saka priblizi njenom nosu pa je pitaj je li ugodno kad je netko dodiruje bez njenog odobrenja XD

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala na nagradici! :) A ovo s babom, isusbog, trebala sam ti za rođ pokloniti pepper spray :\

    OdgovoriIzbriši
  7. kad čitam ovakve stvari, zaslužuješ nekakav tečaj samoobrane, a ne blog nagradu :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Granny Encounter...i to najgore vrste! Baba koja pipa! O.O

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi