Hvala i znam

Kao što sam već milijun puta napomenula, fucking up things je nešto što stvarno super radim. Ono, baš rasturam. Svjetski. Sve nešto  mislim da od toga napravim karijeru. Seriously, meni to fakat ide dobro.
U tom raspoloženju, jako je teško napisati propisni "Hvala i znam" post. Morala sam se u nekoliko navrata podsjećati da sam zagovornik pronalaženja sreće u malim stvarima. I da iz najtežih situacija čovjek treba izvući najbolje lekcije. Pa makar je za situacije sam kriv.
Pa evo na čemu sam ja sjebana još uvijek zahvalna...

Na sebi. I sjebana ja je bolja od nikakve mene.

Slomovima i lomovima. Uvijek nam daju šansu da se sastavimo bolji
nego što smo bili prije. Pa ako i ne ispijemo, kb. Nikoga.


Zahvalna sam na knjigama.

Lijepo je čitati krimiće o komadanju tijela kad je kišni dan uz
kavu, volim, volim, volim, kavu!


Došla nam je jesen, na tome sam isto zahvalna. Ovo je moje godišnje doba.


Zahvalna sam na smijehu. Nisam se još zaboravila smijati.

Pa makar to bilo i smijanje uvrnutim stvarima.


A evo što sam naučila...






Ovaj vikend nemam poruku za vas. Imam dvije za sebe.
Prva je:


Druga je:


Želim vam ugodan vikend... Čitamo se...

Primjedbe

  1. Ja nekako nikad ne znam sta da kazem na ove tvoje postove %)
    Uvek se pronadjem u nekom gifu i kazem "tako cu i ja od sutra", onda stigne neko novo s.nje pa zaboravim..
    Sve dok se smejem, dobro je..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja potpisujem, svaki petak imam isti razgovor sama sa sobom :)))

      Izbriši
  2. Ja kad sam vidio tog Džonija, na tren se upitah đe mi nađe sliku. :O

    http://www.youtube.com/watch?v=kTWjtnKv4vE

    Haj ba, petak, ovo ono. Malo veselja. Meni za dušu (da ne kažem ljubav :D). :D

    OdgovoriIzbriši
  3. krimići o komadanju tijela, me gusta! preporuke? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mo hayder je uvijek dobar izbor, posebno "birdman" ili ti "ptičar". trenutno guštam u "Haremu mrtvih duša" tess territsen.
      a i pomalo atipičan, ali fantastičan "Sharp objects" gillian flynn je preporuka.

      Izbriši
  4. I ja volim gorku, jaku kafu! Knjige i kisa-savrseno :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Soundtrack ti je savršen! I mene raduje jesen.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nešto kao https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/482033_3621585505862_1685487298_n.jpg , da. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Tokom čitanja ovog bloga uvijek mi glavom prolazi "Da, upravo to. Tako treba. You go, girl!" Baš je poput neke online životne škole, ne znam kako bih ga drugačije nazvala. Slažem se sa svime napisanim i sejvala sam ugl sve gifove :D

    OdgovoriIzbriši
  8. I to će proći.
    To je jedino što je sigurno i što ti mogu reći, a da ne kažem da govorim samo da te utješim. Jer, zaista, hoće proći.
    I evo ti jedna pjesma koja meni podiže raspoloženje:

    http://www.youtube.com/watch?v=c2h1YDC84Bo

    :)

    OdgovoriIzbriši
  9. bookmarkala sam si soundtrack za slucaj da mi ikad zafali malo kise :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš mi legao post. as usual.

    OdgovoriIzbriši
  11. prestrašan post, od početka do kraja <3
    još strašnija mi je činjenica da ne možemo pobjeći od najgoreg neprijatelja, od sebe samog :(
    a hebat ga, sutra je novi dan ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Bude bolje...sve bude mnogo bolje uz velike kolicine kafe. :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi