Hvala i znam

HVALA: 

(na) prijateljima u svim oblicima
što je moja J. izašla konačno iz bolnice i nadam se
da će uskoro biti potpuno zdrava
što svako jutro imam snage ustati, još da se i pokrenem nakon toga...
... but I'm getting there...
na mojoj maloj mazilici
novom mlijeku za tijelo, brzinskom tuširanju i prolaznom crvenilu. da nije bilo
te krize, ne bih bila svjesna koliko se inače dobro osjećam u svojoj koži
ljubavi koju primam i dajem...

na mojoj buntovnoj djeci i potencijalu koji u njima prepoznajem

ZNAM:
što me život jače tresne, to jače želim dalje (zabrinjavajuće, ako razmislite),
bring it on, motherfucker!

da su mi sukobi s babama postali i da bi bilo jednostavnije da to prihvatim (koliko VAS točno misli da je moja energija uzrok incidentima s babama?)
ovako se babe pripremaju za susret sa mnom (da, znam da ne vjerujete da sam našla ovakvu sliku)
da su whatever works, fuck it i zakon neopiranja super stvari i da možda ne bi bilo loše da u to uključim i 20 sec of bravery (to bi moglo biti zabavno, zar ne?)
malo promjene nikoga nije ubilo... ok, je. ali ipak... vrijedi riskirati.

opet mi je teško da budem pametna za kraj i da vam kažem kako da se ponašate ovaj vikend... no nešto mislim...
ima li boljeg savjeta od tog?
UŽIVAJTE U VIKENDU... I SVIM DANIMA IZA NJEGA...

Primjedbe

  1. Ima, kako nema. Ja mogu smislit hrpu boljih savjeta od tog. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Oplakah slike sa babom! Ajme majko! Gdje je nadje?! XD
    J. zelimo brz oporavak!

    OdgovoriIzbriši
  3. Babe su strašne :D
    Uživaj i ti u vikendu. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nema boljeg savjeta. ;)
    20 sec of courage je jedna od boljih stvari koje znam. :D
    xo

    OdgovoriIzbriši
  5. Fuck it je naj naj! A fotka s babom je.. nemam riječi.. totalno neočekivano :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Njuškica tvoje bebe me osvojila <3

    OdgovoriIzbriši
  7. kooliko baba privlacis ne bi se cudila da su te ove slike same nasle :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi