Hvala i znam

Kladim se da mi se niste nadali dvaput u dva dana... Možda se vraćam. Ovaj put kako spada... A koji je dan prikladniji za vraćanje od petka, jer znam da me petkom naj volite čitati. Nisam sigurna da kužim zašto, ali nekim to čudom neću ni analizirati. Pa počnimo...

Ovaj sam tjedan zahvalna na...
povrću... uskoro ga više neće biti u ovom obliku i s pravim okusom :(
i voću... ista stvar s voćem...
jučer je čokolada imala svoj dan. ne znam kad sladoled ima svoj.
moja j. kaže da kod nje čokolada ima svoj dan svaki dan.
svako godišnje doba je dobro za pizzu (već vidim dajdžu kako trola...)
zahvalna sam na svetoj tekućini
pa čak sam zahvalna i na ovoj bedastoći koja definitivno nije sveta tekućina
a i ovo može proći iako NIJE, i ponavljam, NIJE sveta tekućina
a da mi cijeli post ne ode na hranu, zahvalna sam na...
knjigama, knjigama, knjigama... ne postoji ništa savršenije od knjige
zahladilo je i kiša pada već danima... pa da konačno budem zahvalna i na tome...
 
volim golubove, toliko su posebni, smiješni i imaju karaktera ako im samo pružite priliku...
a sad se mokri i promrzli skrivaju na mom balkonu... srce mi puca...
A sad što sam naučila ovaj tjedan...
ne, nisam naučila iz prve ruke. ili iz... kako god... ovaj je zaključak potpuno teorijski
ne može biti točnije...
budite hrabri...
to je jedini način
također istina. now go and make the best of everything...
mislite na druge, ali nemojte zaboraviti sebe...
Na kraju, možda nemam neki pametan završetak posta, možda nemam pametnu i inspirirajuću poruku za vikend i idući tjedan...
čitamo se...

Primjedbe

  1. Long live paprike..i svo voce. Cokoladu preskacem :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, petak, džuma i tvoji postovi. Može li život biti ljepši ikako. :D

    Aj lajk pica evrdidej. ^^

    A golubovi su leteći pacovi. :p

    OdgovoriIzbriši
  3. joj sad sam gladna... kisa kisa samo pada,. a ja et ne volim golubove, pa ih tjeram sa terase, =( a joj,,, al sad mi je zao ! =(

    OdgovoriIzbriši
  4. Golubovi i vrapci su najsavrsenija bica. POdsjecaju me na ljude...
    Ukrašću ti ljuljasku...*-*

    OdgovoriIzbriši
  5. Nemam se u čemu pobuniti. Mogu samo reći da sam zahvalna na svim tim istim stvarima. :) Pogodila si ravno u sridu :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedino se s golubovima ne slažem ali to već znaš :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova prva beadstoća izgleda prefino :) Kod mene doma su u jednom danu dvije male gušterice uletjele, ne znam kad sam zadnji put iti jednu u kući vidjela!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja mislila da će sve biti o hrani :)
    I ja te u potpunosti razumijem što se tiče povrća, s tugom jedem zadnje ovogodišnje primjerke paradajza i paprike, neću da ih zaledim nije to to.
    I hvala za tag! Lijepo je kad te se sjete, iako cu ja biti nepristojna i necu proslijediti dalje. Shoot me now!
    I jeee za povratak, iskreni huraa

    OdgovoriIzbriši
  9. Poslije ove hrane sam baš ogladnila :/
    A čokoladni dan je kod mene isto svaki dan. Ne znam kako može neko da je ne voli... I ova pizza sa sirom... ah...

    Jedino mi se golubovi ne sviđaju.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hrana, kisa, knjige... Savrsenstvo :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Konačno petak:))Uvijek znaš biti zahvalna na pravim stvarima!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nije dobro vidjeti ovakve postove navečer ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Live long and prosper! :D
    Sveta tekucina is a must!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ajme, nije mi dobro od ovih prvih par fotki...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi