Hvala i znam

Prvo, kako mogu promijeniti bočice iste linije lakova za nokte i baciti me u kupovnu groznicu? Mislim, danas uletim u dm samo da zgrabim piljevinu i sijeno i vidim da je essence promijenio bočice. Zgrabila sam tri prije nego sam shvatila da te već imam. U drugim pakiranjima. Još nisu ni stavili imena gore tako da se čovjek pošteno zajebe. Ali nisu me danas prevarili. Ionako više nemam kamo s lakovima. Ako počnem gomilati iste...
Dalje, znam da sam u zadnje vrijeme najgora moguća blogerica, da ne pišem, da vam rijetko komentiram, ali nakon što pročitam sve što sam propustila, nemam energije posvetiti se pisanju ili komentiranju. Znam da vam dugujem da nas postepeno sve pobiju u našoj horor priči i neću vas iznevjeriti, obećajem. Kad smo već kod horor priča, pogledala sam jučer korejski horor The Cat. Totalno promašen naslov. Trebao se zvati The Dead Kid. Što je s tom mrtvom djecom po azijskim hororima? I kako je karma tako brza da zajebe mene, onda kad je moj plan zajebati N. odabirom horora o mačkama?! Stvarno ne volim mrtvu djecu.
A evo što volim. Svoju novu ovisnost:
mucaste čarape:
igre bilo koje vrste i vrijeme provedeno u krevetu:
A sad što sam naučila...

i zato ovaj vikend:

Primjedbe

  1. E, NEMOJ mene da ubijes prvu pliz... I da, jedna stvar mi nije jasna- jer sam u prici samo ja blogerrka koja se zove kristina, jer nekada pise kris nekada kristina pa sam se zbunila :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne, ima vas više! možda napravim prvo neki post s legendom da vas podsjetim tko je tko :)

      Izbriši
  2. Hjoj, moram i ja mucaste čarape kupiti. Imala sam jedne za po kući, ali nemam pojma gdje su nestale.

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se noge u tim čarapama znoje ko lude. Al su mekaneeee :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Doctor Who!!! <3<3
    Jesi tek počela gledati? Ako si tek počela gledati, ajoj kako bih rado bila na tvom mjestu i sve to proživjela nanovo, iako sam i ovako pogledala sve epizode po nekoliko puta!
    Allonse!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja, i ja....Doctor je Bog. Jebote...ovo je nekako hm, shit....ma on jeste....*-*
      Doduse ja sam odgledala mozda neka zadnja 4 doktora, nisam one verzije iz 80tih i 60tih....:)))

      Izbriši
  5. Dr Who je najfrajer u svemiru, ikad

    OdgovoriIzbriši
  6. Dr. Who <3
    Ja cekam ove svoje zombije da pocnu...nekad u oktobru cini mi se. XD

    OdgovoriIzbriši
  7. zimi spavam ISKLJUČIVO u mucastim. čarapama. bijelim ;)Njih je izmislio netko s jako hladnim nogama.

    OdgovoriIzbriši
  8. Piljevina, sijeno, lakovi.. kao da sam ja pisala :D

    OdgovoriIzbriši
  9. ne spominji lakove danas su fasovala cetri komada, imaju i imena ali su sitna i dobro su ih sakrili

    OdgovoriIzbriši
  10. mucaste čarape su jedna od najboljih stvari na svijetu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. moram i ja pogledat who-a... jednog dana. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. A bas sam se pitala sta je s tobom. Uvijek kad dodjem prvo trazim tvoj post, al' odavno ga nije bilo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Drago mi je sto si postala Whovian, mene isto trese Dr. Who groznica vec četiri godine :)

    (još uvijek ne mogu prežalit 10th Doctora :brisesuze:)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi