Zakašnjeli "Hvala i znam"

Zahvalna sam na sve češćim napadajima smijeha i sve rjeđim napadajima tuge. Fuck it. Sretna sam. Moj izbor.
Hvala na ljudima koji me neskriveno favoriziraju. Ljudi imaju ukusa. Za ostale, I don't give a shit.
Naučila sam da ako prihvatiš sebe, uglavnom će to učiniti i drugi. A one koji neće, možeš šutnuti nogom u dupe i van iz svog života. Ako već sami ne odu, zgađeni tobom kao osobom.
Naučila sam da nema prečica do nijednog mjesta na koje vrijedi stići. Naučila sam da su ljudi komadići slagalice, puzzle, i neki jednostavno ne pristaju određenoj slici, bez obzira koliko ih u nju željeli uklopiti. I da je bolje prestati pokušavati. Naći će već svoje mjesto sami. Negdje drugdje. I da je to dobro. Prvenstveno za mene.
Shvatila sam da je fantastičan osjećaj prepustiti se, jer za život nije potreban bogzna kakav trud, dovoljno je biti. I da je moguće biti sretan i s daleko manje nego što si mislio da ti treba.
I na kraju... Neću vam po običaju zaželjeti ugodan vikend i reći da uživate u njemu. Umjesto toga kažem vam, uživajte u životu. Neka bude ugodan.

Primjedbe

  1. True, true :D

    "Naučila sam da ako prihvatiš sebe, uglavnom će to učiniti i drugi. A one koji neće, možeš šutnuti nogom u dupe i van iz svog života. Ako već sami ne odu, zgađeni tobom kao osobom."

    Ovo bih si trebala ponavljati svaki dan.. nikako da naučim.



    OdgovoriIzbriši
  2. Lep ti je ovaj hvala i znam, dopao mi se bas ove nedelje :D

    OdgovoriIzbriši
  3. odliican "hvala i znam" post, =D

    OdgovoriIzbriši
  4. Dovoljno je biti! Slazem se sa svakom recenicom :D

    OdgovoriIzbriši
  5. znači prestati s filozofijama i analizama i uživati - can do! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Who plums zee filozofija! Enjoy life! Vrlo jednostavno, vrlo istinito. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Monty Python filozofija, na kraju uvijek dođemo na nju.

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da si u dobroj fazi :)
    Ja već neko vrijeme malo mislim, a puno uživam. Fakat pali :)

    OdgovoriIzbriši
  9. upravo to, i ja sam počela ovako živjeti :)
    fuck it all and be happy :)

    OdgovoriIzbriši
  10. baš mi lego ovaj hvala i znam... eto me nakon dugo vremena, vratila se na planetu zemlju nakon najboljeg ljeta ikad :) čitamo se!

    OdgovoriIzbriši
  11. Zato ja nisam znala koji je dan :P! Sviđa mi se kad je Hvala i znam psot prirodno pozitivan a ne kad se moraš natjerati da nešto smisliš

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi