Trolovski post

Ti, o lijepa, prekrasna prirodo,
Što si drugo nego uljepšan trol
Koji ubija i proždire vlastitu djecu
Prevarenu tvojim okrutnim milovanjima?
Ti, koja si istovremeno grob i grobar
Nadgledaš kapiju vječnosti, Sfingo,
S licem djevice i šapama lava,
Ti traješ sa svojim mrtvačkim osmijehom i svojom tišinom...
Dakle! Udari, ali zatim mi reci
Zašto sam bio tu i što je moj život značio!
                                             Per Daniel Amadeus Atterbom
Nikad nisam bila sretnija nego sada. Život je čudan. 

KB.

Primjedbe

  1. Dej si mi troliiin, dej hejtiiin...


    Znaš šta sam ja sad skonto. Ti međ ovim reakcijama uopšte nemaš not cool, not funny, not interesting bro. Kao ono mora bit pozitivno nešto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajde recite što da bude, koje oznake. ove su stvarno bezveze

      Izbriši
  2. Baš mi je drago da si hepi ^_^

    OdgovoriIzbriši
  3. Per Danielova poezija je, ehmmmm... vedra? nego, ajd ti s nama podijeli i koji konkretan detaljček s odmora, ono, ispijala si margarite na terasama, partijala na zrću, osvojila i pokorila 348 zgodnih mladića...

    OdgovoriIzbriši
  4. ova zadnja misao mi je jako dobro sjela danas. hvala :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi