Što sam starija, to sam bolja

Odbrojavam sitno do 29. rođendana. Što je odlično, jer mi je svaki bolji od onog prošlog, a ovih 29 mi baš nekako dobro sjeda. 29, fuck yeah!
Već su stigli i prvi pokloni... Naravno, rekla sam ljudima da stvarno nisu trebali. I uzela što god su dali. E, pa da vam pokažem najzanimljivije od ovih do sada pristiglih.
ofce-naušnice: poklon mojih najdražih šefica Z. i N.
Potonju znate kao moju ženu od iskustva,
životnog trenera i gurua. Ofce su punjene lavandom.
Tako da tjeram moljce na veliko! Idem i po kućama.
srce sam dobila uz riječi da sam srce naše zbornice.
Nisam popušila tu foru.
Ako sam neki organ, to je sigurno mozak.
drveni prsten sam dobila od V.
cipelice-naušnice mi je uručila Misty, kao i
šumskog duha, kojeg neću
(iako sam prvotno planirala) nazvati Rudi,
već Misty. Red je da dobije ime po mami.
Mislim, kad već ima njezine oči.
Maloprije me nazvao I. i svečano izjavio da ove godine konačno ima pravovremeni poklon za mene. Sad ga jedva čekam vidjeti.
Inače, kaže mi Misty danas u nekoj šali kako nema što čitati od kad me nitko ne ljuti. Znam, ni ja nemam što pisati. Čak mi i pokušaji da dovršim horor priču završavaju s nekim branjem cvijeća. Prestrašno čak i za horor. No, dala mi je žena ideju. Možda ne bi bilo loše da krenem s random stvarčicama koje me ljute, a vi se priključite, čisto da se ufuram u isfrustrirano pižđenje. Ono, za početak... 

I da, Dajdža, znam da ti falim. Ali što ćeš, tako je to s vezama na daljinu. Uvijek je teško.
 
I nakon slavlja na poslu gdje su me opijali rakijom, dokrajči me buduća cimerica u staračkom domu pivom. Mislim da moram prileći...
 
Što je dobar razlog da izađem i popijem još nešto. Živjeli vi meni!

Primjedbe

  1. aaah kako dobri pokloni! =D nek je sretan, i sve najbolje ! =D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ofce su genijalne! I šumski duh :D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super su ti pokloni. Sretan rođendan ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Fora pokloni :) Sve najbolje ti želim!! I mislim da ti uvijek možeš dobar post napisati bez obzira da li te netko ljuti ili ne :))

    OdgovoriIzbriši
  5. 29 zvuči baš dobro! Sretan ti rodjendan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedan od mene :
    https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRFJ8eete1AdqULzaDep5BPy-umF5HnCSRx6uWgjP6Z5WGuxmiN

    mada sam ti obecala https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn:ANd9GcQHLne_GOtLx9JyUFjLPJiIx-B5OMH-k_AmvleT57NQp-RJ6TphTQ

    OdgovoriIzbriši
  7. I mene je osvojio šumski duh! :D

    Sretan ti rođendan, uživaj u pažnji dragih ljudi. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. jao, tek 29! pa hajde, želim ti mirnu godinu, i nek ti svjetlo osvjetljava blogerski životni put.
    nek ti nikad ne pukne internetska veza, nek ti zbornica bude ugodno mjesto za provoditi vrijeme. želim ti u svakom razredu nekog tko će ti uljepšavati sate, i roditelje te djece koja će te znati cijeniti.
    želim ti da jednom dočekaš dan kad će ljudi oko tebe znati cijeniti osobe koji podučavaju znanju male ljudi čije vrijeme tek dolazi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan ti rođendan! živjela ti nama sto godina, uvijek imala šta pisati, a sretna bila!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sretan rodjendan i nek bude i ljutnje i veselja, pa da nam uvijek imas o cemu pisat ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. E ja cu sad, nisam htela ranije. Srecan ti rodjendan, zelim ti sve najlepshe. Da uvek imas inspiracije! :))
    Zeli ti srecan rodjendan i moja sestra, koja te redovno cita. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Sretan rodjendan! Zivjelaaaaa! <3

    http://www.youtube.com/watch?v=VJrbHapH5pM

    OdgovoriIzbriši
  13. Evo i tu još jednom - sretan rooođ xD Sad će te mala Misty gledati iz džepa/torbe s tim očima onak O_O soon :D hehehe

    OdgovoriIzbriši
  14. Živjela ti nama :D

    I ja te volim otkad si zen, počela sam se brinut da ću te trebat spašavat od neke žešće psihosomatike :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretan rođendan :*

    moram ti reći da mi je krasno kad ne citam neko vijeme tvoj blog, a onda kad ga otvorim, ima dosta postova, uzivancija te citat <3
    u zadnje vrijeme ih nema toliko kolicinski (iako kvalitetom ne zaostaju ;) ), pretpostavljam da ce se to promijenit kad krene skola :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Pokloni su odlični, pogotovo mi se sviđaju ofce! Sretan rođendan i sve naj naj!

    OdgovoriIzbriši
  17. Sretaaaaan ti rođendan, sve najbolje želim :)))

    Šumski duh je zakon :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi