Samo sam Pijanom falila

Moram odmah napomenuti da me ništa nije obradovalo više kao komentar Pijanog Dajdže: Jel tjedan dana znači 7 dana u Hrvatskoj? Pošto je evo već prošlo 8 od kad si otišla... -.-
Iz istog je vidljivo da je čovjek moju odsutnost brojao u danima, možda čak i u satima, da ne kažem minutama, samo što je prekul da to prizna. Dakle, ako je netko u nekoga zaljubljen... :P
Vijest druga koja me razveselila je nagradica. Ova ne dolazi sa zadacima. Šteta, ja ih baš volim. Nagrada stiže od Sani daleko s istoka, i izgleda ovako:
Pravila su ova:
1. Postaviti nagradu na svoj blog
2. Označiti onoga tko vas je nominirao
3. Proslijedite nagradu na 5 blogova koji imaju manje od 200 sljedbenika i javite im tu vijest.

Nominiram:

P.S.
Moji facebook citati doživjeli su promjenu...

Nemoj se sad umisliti...

Primjedbe

  1. Jao, vidi, sad kad se uobrazi :))
    Cekam dogodovstine s' odmora

    OdgovoriIzbriši
  2. ... onda si ti u mene. :P :P

    Haha, kome si ba ti falila? :D
    Šo bih ja imo običaj reć ženama, ne laskaj si. :p

    OdgovoriIzbriši
  3. Gotovo je sad...uradit će print screen i staviti kao pozadinu na svom blogu... :D

    OdgovoriIzbriši
  4. hahaha nasu Samaru =D hvala punooooooo =D ,
    i to za pijanog dajdzu, hahahah =D nek si mu rekla!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ps. citat "Mozda mi i ne citas blog Nolane,ali jedi govna." (onaj sto je u tebe zaljubljen) hahah najjaci citat! =D

      Izbriši
  5. Dobrodošla natrag! Nadam se da si se lijepo odmorila :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja bih se na tvom mjestu zamislio nad ovakvim naslovom.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ahaha, kakav citat. Inač, Dajdži je bilo krivo što su me ganjali po ulici da me slikaju za blog, sad će meni biti krivo što njega citiraju po fejsbuku :D.

    Hvala na nagradi <3 i dobrodošla nazad!

    OdgovoriIzbriši
  8. welcome back :)) nadam se da je odmor dobro prošao :)

    OdgovoriIzbriši
  9. ako kazem da sam svaki dan po 5-6 puta dolazila da vidim jesi sta pisala, hoce to znaciti da sam i ja zaljubljena u tebe? :D mozda i jesam ;))

    OdgovoriIzbriši
  10. dobrodosla nazad, sretna i odmorna nadam se :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Welcome back!!! :D
    Pijani Dajza zakucao sa svojim komentarom na Nolanov racun. :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma nisi samo njemu falila, čini ti se ;)
    Nadam se da si se odmorila.
    Jako si me nasmijala ovim njegovim citatom na fb.

    OdgovoriIzbriši
  13. Falila si ti, falila... Jesi se odmorila?
    Genijalan mi je George Carlin.

    OdgovoriIzbriši
  14. Muuž i žeenaa mačka peečeenaa.

    Uvijek mi je ovo bilo grozno jezivo.

    Ali ohtakoprikladno!

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi