Opet na poslu

Vruće je. Lj. kaže neki dan da ne razumije kako oni u Africi ikad išta naprave. I sad ja već dva dana razmišljam o tome. Fakat. Kako? Tako je fucking vruće da bih mijenjala ovih +34 za -34 bilo kad. Smrzavanje mi je trenutno najnapetija radnja, ono, ikad. Samo bih se smrzavala. Da se smrzneš. Ozbiljno, da imam onu ogromnu škrinju kakvu ima svaki serijski ubojica koji drži do sebe, mislim da bih ušla unutra i zatvorila se među krmenadle i grašak.
Nedavno se maknem malo s asfalta u šumovitiji predio, i odmah zahladi (Murphy, you smart motherfucker). Dvije sam se noći smrzavala. Sad mi dođe da samu sebe ošamarim jer sam se drznula žaliti na to.
Enivej, počesmo raditi. Kako tko, doduše. Nova godina, ista sranja. Ne znam stvarno kako su pojedine individue išta obavljale bez da su pitale mene ili neku drugu žrtvu. Radiš like 20 godina, i mene pitaš kako se popunjava matična knjiga ili nešto. Pa čitaj, nije kao da dolaze s praznim crtama. I svake godine isto. Treba mi dodatna oprema za dolazit na posao.
Kad smo već kod dodatne opreme, možda će crvena morati otići. Prvi su dan urlali za mnom po hodnicima. Kolege. Učenika još nema. Zanima me što će biti kad se oni tamo nacrtaju. Jedan me kolega odjednom primjećuje. Konkretnija sam, kaže. I pipne svaki put kad prođe pored mene. Na sjednici mi bilo ugodno. Onda sam shvatila da me netko češka po leđima. Lijepo je da su ljudi bolji prema meni, ali malo su predobri postali.
I da. Nikako mi ne paše.

Primjedbe

  1. Bas vrelo! Mislim da je danas u Sa bio 41 stepen. Bas ugodno za popizdit.
    Taj te nes pipka? Weird person alert! O.O

    OdgovoriIzbriši
  2. Ali, hej! barem imaš o čemu da pišeš i nas zabavljaš :D
    Zašto imam osjećaj da si prava dobrica prema ljudima i da sve što ne kažeš njima kažeš ovdje?

    Nemoj da pukneš, ženo, čuvaj se! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahah genijalno!
    kako god da okrenes tebi nikad nije dosadno! :D
    pazi kazu sledece nedelje dolazi jesen... znaci odma se mentalno pripremi na kukanje o hladnoci sledecih 7 meseci :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. idući tjedsn bit će 10 stupnjeva manje. obzirom da je danas bilo 39, to nikako nije jesen ;)

      Izbriši
  4. Slažem se sa meow.....*-* Ti si muj muj dobrica..:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Neko te pipka noćas, neko te češka, neko te pipka noćas, to nisam ja, to nisam ja oooo. :D

    OdgovoriIzbriši
  6. bome sam zahvalna što nisam ovih dana u zg, već kod svojih doma u lici :)
    i kaj taj kolega misli? de malo isprobaj tu toljagu na njemu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. za pipkanja lomim prste. za ozbač.

    OdgovoriIzbriši
  8. Baš mi je tetka koja drži tjelesni u jednoj osnovnoj školi rekla kako umiru od vrućine na sjednicama i inače Bitch ravnateljica je čak skratila taj posao ovih dana... I sada kažu da će svaka škola za sebe odlučiti hoće li ranije nastava ili kasnije... pa ni to ne valja... ma vruće će biti svejedno, bolje se prije riješiti...

    OdgovoriIzbriši
  9. Dobijes od mene jednu rodjendansku izgraviranu palicu sa sve crvenom masnom :))
    I ne napustaj klub crvenokosih. Rece ti Sani vec - polomi im prste i reseno :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Mozda ih je samo vrucina opucala. A crvena boja je i inace jako utjecajna :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Meni farbanje u crveni nije imalo takav efekat, jesam postala primjetnija i u neku ruku poželjnija :), ali da mi se neko usudio tako prići ne ne, sad me se smo više boje :). Polomi im prste taktiku i ja podržavam, ne napuštaj klub!

    OdgovoriIzbriši
  12. http://comeduegoccedacqua.blogspot.it/2012/08/fluo-giveaway.html fluo giveaway on my blog =)

    OdgovoriIzbriši
  13. Izgleda da vrućina utječe na mozak, čak se i ja slažem da je sad stvarno dosta toga, moglo bi biti recimo 30? Uglavnom, neka ti nova školska godina bude super zanimljiva, ali samo u pozitivnom smislu...

    OdgovoriIzbriši
  14. kod nas je pakao, dođe mi da više uopće ne izlazim iz kuće dok ovo ne prođe :)

    OdgovoriIzbriši
  15. neka jos vrucine meni ne smeta ^_^ samo se nadam da nece i ove godine naglo odsjec i zahladit, jer mi nije zabavno iz kupaceg se u kaput uvuc

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi