Kako nikad nisam ni imala šansu ili kako su me sjebali prije vremena

Glazba vam može naštetiti. Ozbiljno naštetiti. Ne mislim ovdje na glazbu koju nadobudni nazivaju lošom i štetnom. A ne... Mislim na glazbu kojom su me filali dok sam bila mala. I moram reći, evo još jednog načina kako sjebati dijete.

Ćopi me danas neka nostalgija i krenem slušati pjesme kojima su me uspavljivali. Pustim ih N. i čovjek me pita jesu li sve bile toliko depresivne. I onda me lupi. Nego šta da jesu! 

Da pojasnim... Ja sam poprilično čudan miks. Ima u meni i češkog, mađarskog, talijanskog, njemačkog i španjolskog. No, ako se zadržimo samo na hrvatskom teritoriju, ja sam vam teška kontinentalka. Zagreb. Zagorje, Međimurje i Slavonija. I to je to.

Pjesme kojih se najbolje sjećam su međimurske. Zagorskih nikako. Djedovi nisu tipovi za pjevušenje. Moj pradjed je bio. Ali tu se opet vraćam na Međimurje. Mislim, poslušajte ovo... Kako da čovjek ostane zdrav nakon što mu pjevaju ovo?
Plakala od jada? Kak se ne bi plakala kad sam puna jada? Imala sam dragoga, još me srce boli, a sad vidim žalosna da on drugu voli? Čemeran je život moj na ovome svijetu? DAFUQ, familija, koji ste mi kurac to pjevali?!

Mislite da je to loše? You've seen nothing yet! Koliko vas je moralo slušati neku jezivu verziju ovoga:
Doslovno sam preklinjala mamu da mi to ne pjeva. Znala mi je prijetiti tom pjesmom, kunem se! Mislim, to je pjesma o djetetu koje ostane bez majke, horor, right? Ali kao da smrt majke i odvratna maćeha nisu dovoljne, tu je još jezivi dio kad se grob otvara i majka progovara... Ajmo bit iskreni, dobro sam ja i ispala na kraju.

Bacimo se malo na drugi kraj države, istočni dio, odakle mi je druga baka. Koja je bila i ostala velika obožavateljica Zvonka Bogdana. Prva njegova pjesma koju me naučila pjevati bila je ova:
Poanta je bitna. Ako nekad ljubis momče mlado, znaj da će te brzo ostavit', jer on ne zna šta je ljubav i ne moze dugo vjeran bit. I kako da onda nemam issues s povjerenjem? Mislim, moja je baka prošla svašta, i da budem iskrena, nije imala bogzna kakve razloge da vjeruje muškarcima. Ali, pa je l' i mene trebala tako zajebat?

S, druge strane, da zajeb bude potpun, naučila me i ovo:
Zašto je to zajeb? Molim vas. Meni je ovo, i sram me priznati, ultimativna ljubavna pjesma. A pazite tekst. Mislim, da. Srce vrišti, lijep je tekst. Ovaj bulšit od kojeg se naježim svaki prokleti put: Izludi me kako diše, jorgovanom sve miriše... Razum kaže, drek je lijep. Pa ovo je o nekom jebenom raspikući koji je zapio i zasro sve što je mogao i sad se pokajnički dolazi umiljavati. Seriously? Pa meni je bolje da se zatvorim u samostan. Jer ću istrpit svašta u ime ljubavi. Glupača. Kažem vam, sjebali me skroz naskroz.

I onda se sjetim kako me pradjed bacao u zrak koljenima i pjevao:
Pomislim, ajde, našla sam nešto veselo i pozitivno. Ali kad bolje razmislim, ma i ovakve pjesme sjebu čovjeka. Beskrajna ljubav n' shit. Ne odustajanje i sav taj crap. Beskrajna my ass.

I onda nazovem svakog pojedinog živućeg rođaka, na kraju dobijem samo spomenutu Bogdanovu obožvateljicu i pitam je kako si mogla?! I ona mi kaže: Pa nisam ti lagala. A naučila sam te i "Ne vredi plakati." O, pa baš ti fala. Naučite me da je život sranje, a onda mi još ne date ni da plačem.

A onda mi ipak sine... Pa ja sam po novom optimist. Pogledajmo to s vedrije strane...
Fuck yeah!

Primjedbe

  1. hahaha, na kraju si opet u plusu ;-D

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha,eh da su meni pevali Zvonkove pesme kad sam bila mala. Meni je deda pevao ''Marsirala, marsirala kralja Petra garda'', pa ti gledaj. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mrtva trka s' "U tunelu u sred mraka.." XD

      Izbriši
    2. roflmao
      to barem nema veze s ostalim sferama života :P

      Izbriši
  3. baš si me nasmijala :)
    nego, i meni je Svirci moji lijepa pjesma, a ne slušam takve stvari. Ipak, nekoliko njih se provuklo ispod mojih barijera i sad su mi mile. Ali gledam si, bolje Bogdan neko lake note koje su popularne ovih dana...

    OdgovoriIzbriši
  4. e pa msm da ti ova zadnja slika dovoljno govori. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Mene su uspavljivali sA Hendom i Plavim Orkestrom. Nisam bas lose prosla :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Hahahahahhaah, apsolutno si mi uljepšala večer. Dobro si i prošla, šta da si se rodila u ova vremena kad muzičkom scenom kruže tekstovi o tuđim gaćicama i guzicama. Svašta čujem u povratku kući iz grada jer prolazim pored folkerskog legla. Bože sačuvaj o čemu sve pjevaju...

    OdgovoriIzbriši
  7. Garantujem da od Zeko i potočić nema gore...obilježila me...scarred for life!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to moj brat tvrdi za sebe, njega je svaki put rasplakala!

      Izbriši
  8. bas smiješan post! Omiljeni stihovi Z. Bogdana
    "ko te ima taj te nema,
    ko te nema taj te sanja
    ko te sanja taj te ljubi
    a ti o tom pojma nemaš"

    što bi to trebalo značiti???

    zeko i potočić i za mene ultimativna tuga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni su dubokumne gore navedene stihove baš nedavno pokušali objasniti po ne znam koji put :)

      Izbriši
  9. e pa o tome nikad nisam na taj nacin razmisljala :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Totalno te kužim! Na mene su isti efekt imale priče za laku noć. Dan danas me iz sna zna ponekad probudit slike vuka kako mi jede baku! Dok je bila živa stalno sam se bojala da će je vuk pojesti, a kad je umrla ja sam ko klinka mislila da se to konačno ostvarilo! Traume for life.

    OdgovoriIzbriši
  11. hahaha, presmijesno :))) mene su filali bajagom (veselo!), balasevicem (volim ga, al me uvijek rastuzi) i parnim valjkom, ajd, oni su jos donekle optimisticni makar me "kada me dotakne" bez greske gadja u zivac.. mislim da je to jedina pjesma od koje cmizdrim u roku odmah.
    (dobro dodje kod fejkanja placa ;) don't judge, i to se nekad mora)

    OdgovoriIzbriši
  12. uff onda sam ja imala sreće :)) kod mene su bili stonesi, queen, u2...a onda sam ja otkrila tajči :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme, srce si im s tajči slomila, kladim se! :P

      Izbriši
  13. Ja sam pevala George Michaela i Olivera mandica i gledala lepe tete u spotoviam :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Omiljena pjesma i bend mene kao djeteta...
    http://www.youtube.com/watch?v=lFYkHHXCA8c
    Crnjak teski.

    OdgovoriIzbriši
  15. I rarely leaѵe a responsе, but i did a
    few searching anԁ wound up here "Kako nikad nisam ni imala �ansu ili kako su me sjebali prije vremena".
    Αnd Ι do have some questions fоr you if it's allright. Could it be only me or does it give the impression like a few of the responses look like they are left by brain dead visitors? :-P And, if you are writing on additional places, I would like to keep up with everything fresh you have to post. Would you make a list of all of all your communal pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?
    Look into my web-site :: Resources

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi