Hvala i znam

Kad su ti vrhunac dana otkazani planovi, a najveće uzbuđenje pad na guzicu (da, jesam. ali vrlo elegantno. samo sam skliznula), teško je sastaviti popis onoga na čemu si zahvalan i što si naučio. Iako, kad bolje razmislim, zahvalna sam što nisam tresnula na dupe. To bi bilo awkward. Ovako se samo S. upišala od smijeha.

Dakle, evo što sam naučila.
Psovanje može biti katarzično iskustvo.


iritira kad netko ne zna primiti kompliment.
bacam se iz tih nekih u društvo normalnih.
sve lijepo što mi kažu prihvaćam bez ruganja. od sad.

 držite se.


i svaki se put zabavim.
A sad na čemu sam zahvalna...

svim svojim curama...



ok... i dečkima.

danas donešenoj odluci da ne odgovaram na glupa pitanja

zaboravljenoj taktičnosti

životnim situacijama zbog kojih:


što znači:


jer ovo jednostavno ne mogu

to nisam ja. niti želim biti.

Unesite malo života u svoje živote. Čitamo se.

Primjedbe

  1. Bez nerviranja, samo uzivancija ;) :* http://25.media.tumblr.com/tumblr_m7xpw4wmir1qcvybxo1_500.jpg

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej!
    Svake godine, obicno za rodjendan, donesem par ovakvih odluka i drze me bar nedelju-dve :))

    OdgovoriIzbriši
  3. uopce necu komentirat sto sam prvo procitala na predzadnjem gifu XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U jbt ja isto :D I htjela još napisat da znam osjećaj ROFL
      Odoh si još malo odspavat :D

      Izbriši
  4. Trebalo bi se ovog svega pridržavati, a slabo. Zato nam dobro dođe ovo sedmično podsjećanje.

    OdgovoriIzbriši
  5. 'Sovanje (bogaranje) pomaze. Katarza definitivno! :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi