Hvala i znam

Ne znam što ostali ljudi rade kad ih uhvati sjeta. Znam da neki tugu liječe šopingom, to je nešto što me baš ne zabavlja. Drugi tugu utapaju u alkoholu, ali to je put kojim ne želim poći. Umjesto toga ja pišem novi Hvala i znam post, i brinem kako će ispasti.

Hm... Hvala na ljudima zahvaljujući kojima se smijem. Ne postoje riječi kojima mogu opisati koliko mi značite. Ovo je tako lame rečenica da mi je sve neugodno.
Hvala što me danas ispred vrata dočekala ona muha- baba sa svojom rečenicom: Djevojko, jesi li ti udata? Znam da sam već rekla, ali naprosto obožavam to pitanje. Nastavila je, Ti si baš jako lijepa djevojka, pravi si šećerko. Ovaj nastavak rečenice objavljujem samo za one koji smatraju da je prva rečenica grozna, kao dokaz da može i gore.
Kad kažem pred vratima, doslovno mislim pred vratima. Stana. Više se ne susrećemo u haustoru ili ispred zgrade. Došla mi je na vrata. I čekala da izađem. Sljedeći korak, useljavanje.
Dakle, zašto sam na tome zahvalna? Pa, mislim da ću je zadržati. Kao kad vas razdragano štene čeka s unutarnje strane vrata, tako će ona mene dočekivati s vanjske strane. Ona, njezine naočalama uvećane oči i pitanje: Djevojko, jesi li ti udata? Odličan početak dana. Nakon tog pitanja, ništa mi se gore ne može dogoditi cijeli dan. Zato sam zahvalna.
Dalje, osjećam potrebu da zahvalim svim ljudima koji su mi danas rekli Nazdravlje! A bilo ih je puno. Kihala sam od jutra. U mojoj zgradi netko nešto lakira, i iako inače nisam osjetljiva na takve mirise, danas sam cijelo vrijeme kihala i suzila. Nakon svih tih dobrih želja, nema šanse da se tako skoro razbolim.
Također sam zahvalna što se malo mičem, pa me neće biti kakvih tjedan dana. Nadam se da ću vam faliti. Nadam se da vi meni nećete, ipak mi je cilj odmoriti se.
Naučila sam... Nemam pojma. Naučim nešto. Onda to okrenem, pa mi se čista suprotnost ovom prvom čini kao ispravna stvar. Pa hodam okolo i gunđam sebi u bradu. Rekoh, dobro da se konačno idem odmoriti od svega. Lekcija ovog tjedna, svatko treba odmor kako ne bi pobio članove familije. I susjede. I slučajne prolaznike.
Probajte se opustiti. Meni osobno, to je životna misija. Dobila sam naredbu da se opustim.

Primjedbe

  1. Prviiii!!!!111!11!!!!eleven

    Kad mene ufati sjeta, ja se sjetim nekog. Tebe. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ubijem te u pojam ili ti bude bolje? :P

      Izbriši
    2. Mami mi osmijeh na lice. Od uha do uha. Da nema ušiju, bio bi oko glave. :p

      Izbriši
    3. Jel tjedan dana znači 7 dana u Hrvatskoj? Pošto je evo već prošlo 8 od kad si otišla... -.-'

      Izbriši
  2. Drugaa!!! Tuga je teska! =O =/ =(

    OdgovoriIzbriši
  3. Uživaj, odmori, od ljudi, od stvari, isključi Rudija i tako :).

    OdgovoriIzbriši
  4. Šećerko :D Želim ti ugodan odmor! Sigurno ćeš nam faliti :) Napuni baterije i vrati nam se mirna, opuštena i sretna :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nadam se da ces se odmorit, i da ti necemo nedostajat, bar ne onoliko koliko ces ti nama! :D
    P.S. Nova boja kose ti je fantasticna :D

    OdgovoriIzbriši
  6. sjetila sam se tebe jer sam ja imala susret s Babom, i dobila sam poriv čak pisati o tome. trenutno mi babe nisu drage. vjerojatno mi je prešlo od tebe, pokupila sam negdje bablji virus na tvom blogu ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. i could not stop laughing! :) i'm following you on gfc now, please follow me too? :) i think you'll like some of my outfits, and i just posted about the IT color for the fall!

    www.dailydisguise.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Uživaj i odmori se, svima je to potrebno :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Također se teško opuštam, svi mi kažu da sam preozbiljna za svoje godine, ali ja uvijek vratim da oni nisu dovoljno ozbiljni iako se bojim da su oni ti koji su u pravu. Kad nađeš način kako se opustiti javiii! :DD

    OdgovoriIzbriši
  10. Blago tebi, uzhivaj i odmori se! Nedostajaces. ;)

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam tvoje Hvala i znam <3
    Uživaj u odmoru!

    OdgovoriIzbriši
  12. žirafa i noj: najjači prizor u zadnje vrijeme! zato što si mi super kul, imaš nagradicu na mom blogu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala i tebi jer me uvijek nasmiješ:-)A onda još obavezno čitam i svima oko sebe što si napisala:-)))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi