Hvala i znam

Dugo bez posta, dugo bez ovakvog posta, znam... Vraćam se polako. Stay with me...

Hvala na:
pjenušavim kupkama
svemu od čega kupke postanu pjenušave
(ili kako to zove moj brat: "ona tvoja mirišljava sranja")
"ona tvoja sranja za mazanje"
slatkim noktima, iako su moji trenutno ovakvi:
bezvezni su, znam :(
najcool stvorenjima u svemiru
I am also very happy for being part of this totally new Batman story in which I'm Albert (no, not Alfred, ALBERT), Bert for friends. Anyway, I'm this cool sidekick Bert who is much cooler than Batman. And Batman is cool. You must admit that. Not as cool as Bert, though... Nobody is that cool... Except for Bert. OK, I'm done. For now.
Ponešto sam i naučila... 

Zato kad ti život zatvori vrata... I prozore... Razvali nešto, napravi sam izlaz i izvuci svoju debelu guzicu van. I'm tougher than life.
također mi ništa ne fali... mislim, fali mi puno toga, a nečega imam i previše... ali fuck it...
zato me nemojte puštati da ikad više kažem da me nije briga...
ozbiljno razmišljam o tome da na sebe istetoviram neki stress free natpis.
as in: odjebite od mene sa svojim dramama. što mislite? :)))

Uživajte u vikendu.

Primjedbe

  1. meni se baš sviđaju tvoji nokti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jednorog koji kenja duge.
    Totally stress free ili ti je to too kjut? Ajd' sad guglat slike :P
    xo

    OdgovoriIzbriši
  3. To ti nije losa ideja, dobro bi ti stajala :))) Obradovala si me sa povratkom petka :DDDDDDD

    OdgovoriIzbriši
  4. lijepo je opet čitati petkovne postove :)
    miran vikend ti želim...

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni nekako dođe ova situacija s tušem. Ili kišobranom. Nikako da se odlučim.

    OdgovoriIzbriši
  6. jeeej, napokon petak-post kod tebe :)) Mirišljava sranja su me baš nasmijala, a ovi noktići ispod su preslatki :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prasence je savrseno. I suye pod tusem.

    OdgovoriIzbriši
  8. viš, nisam nikada cmoljila pod tušem, ali čini se kao savršen ispušni ventil. nitko te ne vidi i ne čuje. slatki nokti su bajka :P tak si i ja zamislim neke koji bi mogli biti super i onda nastanu musavi i bezvezni papčići :)btw. tvoji su čist u redu, bitno da su održavani i čisti

    OdgovoriIzbriši
  9. i ja sam zahvalna na noktima i sranjima za mazanje :) unatoc tome sto mi se jutros polomilo rumenilo koje mi je favorit u zadnje vrijeme om~om~om

    OdgovoriIzbriši
  10. Tetovaža bi upalila samo da je na čelu, ali da je tu- tek tada ti ne bi dali mira, jer bi je svi htjeli pročitati. Zato ne preporučujem ;)
    Nek si bolje, drago mi je.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi