Cuteness overload

Priča mi J. neki dan kako se sjetila popodneva kad joj je bilo kakvih 14. Trenutka kad joj se život činio stvarno lijep. Škola, prijatelji, taj neki dečko koji joj se sviđao... Onaj trenutak kad pomisliš, Hej, stvarno mi ide u životu.
Mislim da nekako s vremenom takvi trenuci dolaze sve rijeđe. Možda ne znamo cijeniti ono što nam život daje, možda je stvar u tome da nam život daje više ružnih stvari, ne znam...
No, dobro. Danas sam provela popodne s bakom. Kopale smo po starim slikama, a ona ima mnoštvo mojih. I naišla sam na neke (nije ni čudo, stvarno me se naslikavala) koje nisam prije vidjela. Možda naslov zvuči pretenciozno, ali jebite se, stvarno sam bila slatka.
Moji bezbrižni dani nisu trajali do 14. Završili su prije. No, mislim danas gledajući sve te slike, desetke osoba, kako slike rijetko kad predstavljaju stvarnu sliku. Iza svakog osmijeha, jako je puno problema. Pozadina je uvijek teška, zar ne?
But uh, now you come to me and you say -- "Don Corleone give me justice." -- But you don't ask with respect. You don't offer friendship. You don't even think to call me Godfather. Instead, you come into my house on the day my daughter is to be married, and you uh...ask me to do murder, for money.
Na istoj fotki s neke svadbe vidite nasmijane kumove, bračni par koji izgleda kao idealan par, a vi jako dobro znate da je on nju mlatio do njezine smrti. Ili majka koja drži voljeno dijete, a znate da nije bila baš tako dobra majka, kao što na toj slici izgleda. Ili vidite nečiji isti zajebani pogled, koji ne biste primijetili da niste iskusili zajebanost te osobe. Ili primijetite kako preko ramena svoje žene onaj neki susjed gleda drugu susjedu, a nitko nije znao do puno godina iza toga da su imali neku aferu. Bez backgrounda, slike su ništa. Lako se možete prevariti.
Recimo, ovdje vam se čini da su me lijepo namjestili za slikanje. Ali to je samo zato što ne znate da sam prije toga imala dupe u zraku pokušavajući ustati, a onda sam pomislila fuck that shit i ipak sjela. Jer stajati na stolu, nekako nije moj stil. Naravno, znam jer imam slike. Ali poštedit ću vas svoje guzice u zraku.
Pozadinu ove slike ne znam, pa ne znam ni zašto mašem rukama kao kretenka. Možda to i jesam... Hm...
Ako ćemo pogađati, prema wtf izrazu lica na gornjoj fotografiji, vjerojatno sam vidjela nešto što me traumatiziralo i emotivno osakatilo za cijeli život. Samo sam to duboko potisnula.

Ne sjećam se više što sam htjela reći kad sam počela pisati. Možda ovo... Da, život se sastoji od trenutaka. Ali izdvojeni iz konteksta, oni stvarno ne znače ništa. Osim što nam pomažu da nastavimo. Jer nas malo zavaraju.

Ili griješim? Možda nas ne zavaraju. Možda nam pokažu što je stvarno bitno. Ne znam... Vi mi recite.

Primjedbe

  1. O,'bem te bloggeru, opet si mi poj'o komentar..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nije mi ništa bacio među neželjene *shrug*

      Izbriši
  2. prvo, outfiti su sjajni :)
    drugo..gle, ista stvar je i s izgledom. netko može izgledat i sređeno, i skupo, i sve imat s neke očekivane i društveno prihvatljive liste. a ja se uvijek pitam kako je tom čovjeku kad navečer legne sa svojim mislima, kad više nikog ne mora zavaravati.
    slike su zajebana stvar, daju nam privid sreće. ali s druge strane, bilježe i one prave trenutke, koji će ti desetljećim akasnije natjerati osmijeh na lice :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se sviđa što si na svakoj slici drugačija, mislim da je do frizure.

    Zašto je pozadina uvijek teška? Nije tako, postoje i fotografije koje hvataju sretne trenutke i neki osmijesi su i sa pozadinom sretni i radosni. Uostalom, u teškim trenutcima osmijeh može biti iskren, a te te slike podsjećaju na sve što si prošla i što te učinilo takvom kakva jesi sada.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova gdje mases rukama je predobra. I kao sto Zuba kaze outfiti su najzanimljiviji :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesi, preslatka si. Pa da slike su sjebana stvar, ali ako nista drugo barem ostaju, pa uvijek mozemo iznova da nagadjamo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Imala sam te crvene pape i davala tri čokolade za tu foteljicu!

    Kad gledaš slike, nekako je nemoguće posmatrati ih van konteksta, jer si doživjela te trenutke. I često su priče iza fotki mnogo zanimljivije nego sama fotka, ma koliko dobro tempirana bila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zlatno doba, kad smo svi nosili iste papuče :D

      Izbriši
  7. Stvarno si slatka! Mislim da sam imala istu takvu žutu foteljicu :) Ovo zadnje što si napisala o trenutcima.. mislim da jedan trenutak sam za sebe u jednu ruku ne znači ništa bez mnoštva drugih trenutaka koji su mu prethodili ili išli nakon njega jer treba pogledati "the big picture"... ali opet samo nam jedan trenutak može značiti jako puno i promijeniti život, učiniti da ne marimo za te trenutke prije ili poslije... nije lako to definirati, nije to samo crno i bijelo...

    OdgovoriIzbriši
  8. jesi preslatka :)
    a upravu si za slike, to jeste momenat, koji je cessto lazan, rijetke su slike gdje ljudi nisu nasmijani,a nije bas da su svi toliko sretni...
    i zivot cine trenuci, ali slika ne oslikava te trenutke, mislim da su osjecaji ti koji cine te trenutke zivotom.

    OdgovoriIzbriši
  9. dodje mi da te uramim! Koja slatkica, vidis...moram kopati po slikama kad dodjem kuci pa da vam se malo pokazem... :) Mada se ja uvek skenjam kad gledam slike, cak i kad sam bila mala sam plakala gledajuci svoje bebi slike, vidis koji sam ja frik? :D i da u pravu si, nije sve onako kako se cini...ali tvoje slike mene uveseljavaju! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Prvo da izbacim ovo iz sebe - awwwwwwwwwwwww kak si maja i cakana, juuuuj :D ♥♥♥

    OK, sad mogu dalje pisat komentar :D

    Istina je da se iza slika uglavnom krije nešto drugo, dublje, ofkors ali mislim da na slike trebamo gledati kao i na one rijetke momente u životu kad smo potpuno hepi i kad je kb izreka u akciji. Kod mene je u vrijeme ovih "malih" slika zbilja sve i bilo idealno, ili se meni barem tako činilo a što su ostali radili, nije me se ticalo :) Bio je bitan moj mali svijet i to je to, pa tako i gledam na te stare slike :)

    Inače obožavam kopati po starim slikama, svojim, tuđim, nije bitno :)

    ps. ja sam kao mala bila kovrčava plavuša xD I dan danas mi to nekad izbija, zovem to moj "plavuša sindrom" :D

    OdgovoriIzbriši
  11. već neko vrijeme pratim tvoj inteligentan i duhovit blog, ali nikako da komentiram :) slažem se s tobom da često iz fotki ne možemo isčitati konteskt u kojem su snimljene i da se nekad mogu činiti "lažno". to me podsjetilo (pa pomislih možda bi i tebe zanimalo) na američkog fotografa Duane Michalsa koji je došao do istog zaključka pa je na printove svojih fotki obično nešto napisao pokušavajući slikama dati smisao. proslavila ga je fotka njegove obitelji na koju je nakon očeve smrti napisao kratki tekst "A letter from my father" koji je obiteljskoj fotografiji definitivno dao dublji smisao.ako te zanima možeš pogledati: http://www.cmoa.org/searchcollections/details.aspx?item=9866

    OdgovoriIzbriši
  12. i naravno da si na svim fotkama preslatka, to se podrazumijeva, of course :)

    OdgovoriIzbriši
  13. eto mene natrag na blog, samo sam novi otvorila (life according to m. više ne postoji) :)

    no dobro, idemo dalje :) bože, preslatka si na fotkama i umrla sam od smijeha na onu gdje onako opako sjediš sa sunčanim naočala, naprosto genijalno :)) ja isto obožavam kopati po starim fotkama i skoro uvijek znam pozadinu priče, međutim, koliko god ponekad bila ružna, naprosto je ignoriram. važan je trenutak i to je to. i onda kad se tona tih trenutaka sklopi, složila se priča :) ja recimo zato ne volim poziranja i pretjerana namještanja za fotku - ako treba biti tužna, neka bude. ili sretna. ili kako god.

    OdgovoriIzbriši
  14. I meni si slakta na fotografijama. Sad si me podsjetila da uopće nemam svojih fotografija iz djetinjstva. Možda postoje 3-4 samo. :/
    Sve dobija smisao tek u kontekstu. Svaka zasebna fotografija je samo to- fotografija. Emocije dobija preko konteksta. A valjda zato postoje, da nam izazovu neke emocije.

    OdgovoriIzbriši
  15. prejaka mi je ova fotka di sjediš na foteljici, frajerica :D

    OdgovoriIzbriši
  16. slatka, aha vidi kako na trecoj slici vec pokazujes zube, prozor u buducnost :P meni najvisw ovih sto je zivot lijep trenutaka je bilo tokom faksa, nadam se da ce se i nastavit iako im je trenutno malo pauza. a fotke joj ja ih imam zilijun i volim ih pregledavat, al mama uvijek posizi jer sve raskupusam

    OdgovoriIzbriši
  17. Ove na foteljici su super, pogotovo ona na kojoj stojiš. Ja sam imala istu :-)

    OdgovoriIzbriši
  18. mislim da smo svi imali takve fotelje :D

    OdgovoriIzbriši
  19. haha da za vrijeme juge su bile 2 igračke u dućanu, jedna za cure i jedna za dečke :-D

    OdgovoriIzbriši
  20. Super si mi na onoj Kumastoj i ovoj zadnjoj u trenirkici, vrlo stajliš ;)

    Ja još uvijek na sreću imam puno životjelijep trenutaka. Možda zbog toga jer se stravno trudim uhvatiti svaki od njih :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi