4 znam

Ima tome dosta kako mi je S. rekla da je pretpostavka majka svih zajeba. Ako je pretpostavka majka, očekivanje je otac. Život mi je daleko lakši od kad ne očekujem ništa. Kad bude dobro, dobro. Kad bude loše, dobro. U svakom slučaju, kb. Kao što bi rekla S., može sve, ne mora ništa. Moja stvar.
Druga dobra stvar, sasvim novo otkriće je ovo- smijem reći ljudima da mi se živo jebe za njihova sranja. Ozbiljno, to se može. Netko krene s nekim depresivnim bulšitom i vi mu smijete reći: Gle, ne treba mi to sranje sad. Odjebi. I ništa se strašno neće dogoditi, nije li to zakon?!!
Takvi me emotivni vampiri podsjećaju na razmaženu djecu koja sjede u pješčaniku, ne dopuštajući drugoj djeci da se normalno igraju i cendraju ubijajući opću atmosferu.
Treće, 80% pravila koja slijedite u životu su najobičnija pizdarija. Mislim, gdje to piše? A ako i piše, pa šta?! Ima ona lijepa izreka o plotu na kojem je pisalo...
Osim toga, pravila ionako najviše služe tome da vam uzmu i ono malo radosti što vam život pruža i da od vas naprave ovce. I nadobudnima da vam nabijaju na nos kako ste neprimjereni u svakom pogledu.
Četvrto, zabavite se sami. Od kad sam prestala tražiti zanimljivo okolo, i našla ga u sebi, i drugi dolaze. Kad sam hodajuća provala. Fuck yeah.

Primjedbe

  1. Rimljani su slijedili pravila i osvojili čitav svijet. Pa ti kontaj... :p

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što bi reko Pervan, "... a vidi ih danas, digići od metar i pol!"

      Izbriši
    2. Što bih ja reko Pervanu, Italijani i Rimljani imaju skoro pa ništa zajedničko. :p
      Rimljani su, unatoč svemu, i propali baš zato što su odstupili od svojih pravila. Ha ja. :D

      Đes ti vako inače, niđe te...

      Izbriši
  2. Mudra djevojko, moj naklon. Ima Dino Dvornik i pjesmu o tome ;).

    OdgovoriIzbriši
  3. to je to! još fali jedna komponenta prije toga svega, a zove se hrabrost :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovaj tvoj post je zakon! Trebala bi ga uokviriti i čitati svaki dan:-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je jedan od postova kojim cu ukrasiti zid...samo da znas. :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi