Znam da sam lijena

I znam da me mrzite. Prvo vas naviknem na dnevne postove, a onda zabušavam... Samo što je sad tako prokleto vruće i ne mogu naći poziciju u kojoj bih eliminirala negativne utjecaje ljeta i majke prirode koja me se sjetila i ovaj mjesec, pa sam dodatno živčana.
Imam inspiracije, smislila sam narednih nekoliko horor pričica, ali nemam energije natipkati ih jer sam svu energiju potrošila na pomaganje učenicima na popravnim i suzdržavanje od toga da ih pitam kako mogu biti tako prokleto glupi.
Sutra bih valjda trebala biti slobodna, ako se nešto ne promijeni, pa se nadam da ću postati nešto zabavnije od današnjeg kukanja.
Do tada, stay cool... Koliko već možete... Goddamn ljeto.

Primjedbe

  1. I mene mrzi cesto da kuckam ;)
    http://that-vertigo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Meh..poza izvrnuta kornjaca i hladni nes..

    OdgovoriIzbriši
  3. također se pokušavam udobrovoljiti kavom. palo je malo kiše, ali ne osjećam bitnu razliku :(

    OdgovoriIzbriši
  4. btw. brat mi je danas išao na popravni iz hrvatskoj, odmah sam se sjetila tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Znaš da bi bila izvrsna u pisanju sapunica. Navukla si nas i sad nas držiš u neizvjesnosti. Ali, nimalo ti ne zamjeram- mučim istu muku s vrućinom i lijenošću ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Gif s macom je super :) Ma svima nam je vruće, nema veze što sad malo zabušavaš :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš sam o tome i ja razmišljala, prvo sam pisala svaki dan a evo me to sad ugrizlo za dupe. Ne djeluje kapućino po ovim vrućinama :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahah, ja se na tvom blogu uvijek iskreno i od srca ismijem i zabavim :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Neka, meni paše ovo pauziranje. Taman se jedne noći sjetim onog djeteta pod stolom i bojim se zaspati, pa se sutradan više ne bojim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ti treba da nas branis..jadni li smo..:))))))))))))))

      Izbriši
  10. ja sam bome po 6 sati dnevno za kompom na ovim vrućinama, izgleda da su se svi baš sad sjetili da im trebaju plakati, brošure i ilustracije...upravo se vratila sa noćnog kupanja ispod ogromnog narančastog mjeseca pa sam preporođena! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ajde sto ja ne podnosim vrucinu. Nego i komp zeza. Brzo tipkam komentare da se isti slucajno ne ugasi od silne vrucine. XD

    OdgovoriIzbriši
  12. Slobodno kukaj!;)
    Ja sam u stanju kao ova tvoja maca. Ležim i pokušavam da dišem.;)

    OdgovoriIzbriši
  13. Nešto mi je poznato to o čemu pričaš ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi