Zašto je bavljenje ljudima sranje, ako ti za to ne plate

Radim s ljudima. A svi koji rade s ljudima znaju koliko je to zahtjevno. Ne možeš samo poslati nekoga u 3pm kad ti dođe. Dobra stvar kod rada s ljudima je da nakon što odradiš svoje, možeš doma i cijelim putem slobodno gunđati koji su ljudi kreteni. Bolja stvar kod rada s ljudima je što te nekad ugodno iznenade i vrate ti vjeru u čovječanstvo. Najbolja stvar kod rada s ljudima je što ti svaki mjesec za to plate.
Trebalo mi je neko vrijeme da određene ljude precizno i trajno odstranim iz svog života. Pod trajno ne mislim da sam ih ubila, samo da su prestali očekivati da ćemo se čuti, vidjeti, pozivati i slično. I onda popusti brana i svi se odjednom sliju natrag u moj život ponašajući se kao da smo najbolji prijatelji i najbliža rodbina. I postavljajući tisuću i jedno pitanje o mom životu. I još toliko komentara.
Poput, Jesi li još uvijek sama?
Fino mi izgledaš...
Kako si?
Još uvijek radiš u školi? Plaće su vam baš male, je l' da? Bolje da si nešto drugo završila...
Da nema učitelja, ne bi bilo ni nečeg drugog, ali nećemo o tome. Bolje da šutim i istrpim.
Rođakinja ti radi na odjelu dječje onkologije (beat that, bitch!)... Ima jako dobro plaću, sad je kuću kupila.
Ali tebi nije plaća važna, neee... Glavno da radiš ono što voliš. A glavno i da radiš uopće! Makar i s takvim učenicima. A i to kažeš da voliš???
Još pišeš? Bude kaj od toga? Ili ti to onako, rekreativno? Za svoju dušu?
Ti ne ideš više u crkvu, ne? Nismo te vidjeli odavno...
Osim njih, tu su i ljudi koje još uvijek priznajem kao rodbinu i koji mainly odgovaraju na svako pitanje i svaki komentar prije nego ja (obiteljska čudakinja) uopće usta otvorim, kako ne bih rekla nešto neprimjereno: Dobro je ona, samo je malo umorna...
Da, proći će.

Primjedbe

  1. Potpisujem sve! Do zadnje rijeci! Oh, boy! I know the feeling! Svaki jebeni put je ovako!

    OdgovoriIzbriši
  2. rodbina. ljudi koje ne biraš da ti uđu u život. drž se

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sto se mene tice, isto tako mogu i da izadju iz zivota :)) Uvek se setim nane koja kaze :" Ma ko je jos vajdu od rodbine video" XD

      Izbriši
  3. Dobra si sa onim trajno odstranila iz zivota - ne nisam ih ubila... Hehehe

    OdgovoriIzbriši
  4. Za rodbinu priznajem samo jednu tetku i njena 2 sina, sve ostale mogu slobodno da precrtam i baš se lijepo osjećam dok im sarkastično odgovaram na sva slična postavljena pitanja(u stvarnosti imam još 5 tetki). Ionako se samo naslađuju tuđim nesupjesima.
    Davno sam naučila da ništa dobro ne dolazi od rodbine, oni su tu samo da nam zagorčaju živote, nažalost.

    Da, prići će ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. zar ima bisera koji ne mogu ni web stranicu izbrisat s papira? that's a new low. a rodbina i pitanja, uh treba ih naucit ignorirat, jer oni prestat postavljat glupa pitanja nece, pa se nema smisla zivcirat

    OdgovoriIzbriši
  6. Gle, ak rodbina, frendovi i znanci ne znaju kak ti trebaš živjet svoj život, ko će?! Mislim, daj se saberi.

    OdgovoriIzbriši
  7. Moja rodbina ne postavlja ovakva pitanja O.o to je čudno, mada u neku ruku i nije, jer vidiš, oni imaju pitanja tipa:
    "Jao, je l' se sećaš kada si se kao mala skinula pred gostima?"
    "Nevernik i vegetarijanac...nisam čula za tu sektu, neka nova?"
    "Kažeš, dečko ti filozof, hmmm...neće se leba najesti taj, još ćete budete zajedno?"
    "Ti beše iskopavaš kosti, to učiš?"

    Želim tvoju rodbinu :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Najgori deo je prepricavanje mojih najgorih blamova pred deckom...Onda im se lepo zahvalim :D

    OdgovoriIzbriši
  9. rodbina rodbina huh -.- znam kako ti je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Sreća ja nemam mnogo takvih.. drži se, što da ti kažem, vjerujem da ti uvijek imaš neki dobar komentar spreman da ih malo prizemljiš :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja nemam takvih problema sa rodbinom (daljom),jer me nisu voleli ni kad sam bila mala, a ne sad,retko komuniciramo.
    Ali kako sam pocela da radim u foto studiu svakakvi idioti mi dolaze i tek sam sad skontala koliko su ljudi retardirani. Da ne pricam o ljudima koje sam odstranila iz svog zivota i nisam ih videla ne pamtim i sad se pojave u radnji i kao ''Jaooooo,kako si, sta radis? Jesi dobro? Sta ima novo? Vidim radis ovde, nisi upisala fax?'' I tako.. -.-

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja sam sa rodbinom na nula odnosima, cast izuzetcima. Najgore je to usporedjivanje i ono 'ovjde ti je veca placa'...

    OdgovoriIzbriši
  13. Zato što ima ljudi koji se, pored tebe, bave ljudima, samo njima plate. :p

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja s vise od pola svoje rodbine ne komuniciram upravo radi ovakvih stvari. Ja idem na faks i mucim se da ga u roku zavrsim a onda oni meni da nek se ostavim faksa i nek odem radati. da sta ce mi faks, nek radim, sto me starci moraju jos uvijek uzdrazavati. -.-´

    OdgovoriIzbriši
  15. Komentar za rođakinju - vrhunac :/. Sreća, moja rodbina je preko bare :D.

    OdgovoriIzbriši
  16. Puno ja propusti u zadnje vrijeme.
    Uglavnom, stay strong, moja mati radi s djecom i ljudima vec vise od 30 godina i jos se drzi za zdrav razum, postaje sve teze svake godine ali i ona sve jaca, zato vjerujem da zes i ti izdrzati :)
    I hvala sto si mi odsjekla noge! Mogu li sada dobiti strojnice umjesto nogu kao kod Tarantina :D?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa nisam ti odsjekla noge. oni vuku svoje vlastite noge as in sporo hodaju... pa gdje bih ja tebi...

      Izbriši
  17. Lol, to je sve ludo da se računa kao normalno.

    OdgovoriIzbriši
  18. ja sam odlučila da nemam rodbine... a kad malo bolje pogledam - stvarno nemam ;-D
    držim ti fige... najgore je kad si bolestan pa ne možeš pobić ;-)

    OdgovoriIzbriši
  19. moja šira rodbina za mene ni da pita, tu i tamo nace "kad ćeš diplomirati???", ali to me ne dira :) ova rodbina koja mi je bliska je sasvim ok, za sada :D
    e, ova curica na ovom gifu izgleda totalno friki s ovim smješkom :S

    OdgovoriIzbriši
  20. izgleda da se kod svakog desava bas to...da se nakon nekog vremena ljudi koje si prekrizio crvenim markerom, vrate naglo u tvoj zivot i ponasaju se kao da smo u odnosu u kojem smo bili prije citave ere pauze... nervira me to i ne trpim to i ne pristajem na to.

    OdgovoriIzbriši
  21. Sreća je da nemam takvih problema sa rodbinom. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Proći će.

    I'm chanting as we speak.

    OdgovoriIzbriši
  23. Meni naj kad me stric pitao jel sam se udala. Onak, pa valjda bi znao, wtf? X_x

    OdgovoriIzbriši
  24. Svi ti ljudi koji ti postavljaju takva pitanja samo čekaju da kažeš nešto tipično "loše" i društveno "neprihvatljivo" da bi se oni osjećali nadmoćniji i uspiješniji u svojim jadnim životima. Mene kad tak nešt pitaju ja namjerno dam najgori mogući odgovor. To za crkvu kad su me pitali, isto ko i tebe, ja kažem da bi išla ja rado u crkvu, ali da mi pošto sam se prebacila na islam odsad idem u đamiju. Za brak kad su me pitali sam rekla da se namjeravam udat već neko vrijeme al ne možemo dobit dozvolu jer nismo iste vrste... I tak... neki kuže da se zezam, neki pobjegnu glavom bez obzira. Meni dobro na kraju, a sad njima... koga briga. :-D Probaj, baš je jako... entertaining... :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mislim da ću probati, zvuči fakat zabavno :)

      Izbriši
  25. btw Betty White, uh, nadam se da ću i ja biti takva bad bitch u njenim godinama :-)))

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi