You got to be fucking kidding me

Dijete je ponovno upuzalo pod stol. Nije ga bilo briga što je kasno i što mora u krevet. On nikada više neće u krevet. Cijelu će se vječnost skrivati ispod stola. Kao što će ga njegova majka cijelu vječnost zvati da dođe u svoju sobu i mamiti ga obećanjima o priči za laku noć. Kao što će do ponoći pjevušiti istu uspavanku koju je nekad obožavao.  Obožava je i sad, jer se neke stvari ne mogu promijeniti. Ali da mogu, mrzio bi je sigurno. I uspavanku i majku. Koja će malo nakon ponoći, iznova proživjeti užas koji je proživjela već nebrojeno mnogo puta. Kao što će nečije noge doći do stola kao puno puta do tada, zaustaviti se, a onda otvoriti ormar pod stubama ispred kuhinje i iz njega izvući njegovu sestru.

Bilo je promjena. Bio je primjećen i nije znao kako da se ponaša. Nikad do sad nije bio primjećen. Obično su ljudi odlazili čim bi vidjeli ovo mjesto. Ponekad bi ih otjerala činjenica da im automobili misteriozno prestanu raditi čim jednom kroče kroz vrata motela. Ponekad bi vidjeli majku na tavanskom prozoru. Ponekad bi čuli sestrin smijeh. Ali nikada ih nije bilo ovako puno, a ljudi su hrabriji u grupi, nekako je to instinktivno osjećao. Hrabriji su i ne paze na zvukove oko sebe ni čudne pojave. Pa evo, vidjeli su njega i što su učinili? Ništa. Vidjeli su onog mačića na kojeg je otac stao kad se sjurio niz stepenice, i što? Ništa. Jedna od njih ga je pokušala dozvati. Kako loša ideja.

Međusobno nisu komunicirali, obitelj i on. Vječna predstava u kojoj je svatko od njih imao točno određenu ulogu. Ali znao je da su vidjeli nove. I da im smetaju. I da smetaju i onima vani. I stisnuo je svoje šake čvrsto, čekajući. Da počne.

Vani, grupa pridošlica je izbila na polje kukuruza. You got to be fucking kidding me comes to mind.

*pogledajte soundtrack za našu priču OVDJE

Primjedbe

  1. Super, sviđa mi se i druga strana priče, razmišljanja i očekivanja "onih".

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo postaje sve bolje i bolje. Stvarno si majstor. Ovo bi se na kraju moglo pretvoriti u pravu horor novelu.
    Oštrim sjekiru btw!

    OdgovoriIzbriši
  3. ja kasnim jer sam bila tjedan dana bez neta, ali ufuravam se u priču! bravo!

    OdgovoriIzbriši
  4. super da sam ovo pročitala prije spavanja, sad mogu zaboraviti na san :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja se niceg ne plasim. Odgledala sam sve epizode Supernaturala. AHA!!

    OdgovoriIzbriši
  6. I Down with the sickness i Let the bodies hit the floor su mi nekad bile zvuk "zvonjave" mobitela. Dakle, čak i ako mi poubijaš omiljene likove, pratit ću tvoj horor zbog muzike :D

    OdgovoriIzbriši
  7. brrrrrrrrrrrrr, djeca u hororcima su nešto najnajgore :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi