Temperament i karakter

Pitala me Iva u komentaru jesam li bolje. Jesam. Bit ću ja dobro. Puno mi je svega odjednom, pa se divim samoj sebi kako još uvijek stojim. Pa prođe neko vrijeme i ja se raspadnem. I sastavim se. I opet se sebi divim. Ima nešto čudno u cijeloj ovoj mojoj situaciji. Nisam u stanju imenovati svoje osjećaje, pa me to opterećuje. Moram se konstantno podsjećati da ne mora sve imati naziv. Ni definiciju.
Jedna od većih novosti je što sam tek sad shvatila koliko toga ne znam o vlastitoj obitelji. Koliko mi je priča prešućeno.
Baka ti ima životnu školu, kaže mi J. Ako ću ikad napisati memoare, to neće biti moji, nego njezini. To što sam ja prošla i pretrpjela, ništa je za nju. A prošla sam svašta. No, ona je prvakinja u preživljavanju.
Ljudi su najsjebanija vrsta. I čine kako znaju i mogu, i nikad to nije dovoljno. Malo koji nauči da može drugačije. Da je lakše kad prestaneš zamjerati, da je lakše kad prestaneš kriviti, da je oprostiti poklon tebi, a ne drugome. Evolucija uopće nije spora. Pogledajte koliko su vaši roditelji bolji roditelji vama, nego što su njihovi roditelji bili njima. Toliko ćete bolji vi biti svojoj djeci. A ona svojoj.
Kad su ljudi zli, podli, kad su sve ono što ne bi trebali biti, to je samo zato što ne znaju bolje. I treba ih žaliti. Treba imati sućuti prema onim jadnicima koji nikada neće razviti sposobnost ljubavi.
Nije ovo moj stil, ha? Da, ja pizdim zbog svega i svačega. Neće se to promijeniti. Ali to je površinski. To je stvar temperamenta. Ovo što danas pišem dublje je, stvar je karaktera. Čini se da sam nešto naučila. Događa se i najboljima.

Primjedbe

  1. I dan danas mislim da ne znam ni pola o svojoj obitelji... tu i tamo saznam svakakvih "novih" informacija tj. stvari koje nisam prije znala... lijep post... drži se ti i dalje, bit će bolje :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Danas su rijetki oni sa karakterom! Zato previse cijenim one koji ga imaju!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bliski susret s' familijoj na 4 sata, posle predjenih 200 km..ne smem da lajem, ne znam ko me sve cita :)
    Uglavnom, sto se istorije porodice tice, kopala sam malo (na tetkin nagovor) i otkrila neke cudne familijske frakcije..o crnim rupama i sivim zonama (uglavnom muske) strane familije ne zelim ni da razmisljam..
    Pravicu se da prvi de posta nisam procitala.

    OdgovoriIzbriši
  4. svaka osoba ima neku svoju priču i svoje razloge zašto.
    "For you see, in the end, it is between you and God. It was never between you and them anyway." - Unknown

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam ranije o evluciji razmišljala tako. Nije spora uopće!
    Slobodno ti pizdi, to je ljudski ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Skloni smo osuđivati iako ni sami nismo cvijeće. Povijest ne možemo promijeniti, pa time ni naše pretke. Ali možemo učiti i mijenjati sebe.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne daj se! Bice bolje.
    Svaka porodica ima par kostura u ormaru. Moja familija ima par hiljada istih. :S

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi