Random crappy crap

Smušena sam. Pogubljena. Možda sutra uspijem izvesti horor post. Then again, možda ne. Puno vas je i pogubim se u likovima. Moram početi s nekim bilješkama. I crtežima. Da znam tko se gdje bori protiv čega.

Našla sam rečenicu koja bi trebala držati ljude dalje od mene kad mi nije do socijalizacije:
Držala me ta ideja čitavih pet sekundi dok se nisam sjetila da praviti se totalno lud, u mom slučaju, vjerojatno znači privući još teže luđake. Chances are, do mene bi dokaskali oni koji ržu i njište u slobodno vrijeme.

Ovdje opet napominjem da mislim da nisam pesimist.

Razina tolerancije prema srdačnim slatkicama opasno mi se spušta. Doista ne razumijem kako itko pada na to. I zašto. Alergična sam na taj attention-seeking oh, look how cute and positive I am način.
Sanjam o tome da budu raskrinkane kao sebične i umjetne. Ako postoje antidepresivi za vječno tužne, zašto ne postoje antinešto za one koji nikad nisu tužni. To je tek bolesno.

That akward moment kad je actual (real) zečica sexier od tebe:
I'm fucked.

Šokantno koliki broj ljudi koje poznajem, daljnjih rođaka, susjeda i obiteljskih prijatelja ne volim. I baš svi su riješili posjetiti nas u ovim teškim trenucima. Lešinari.

Bude u meni želju da im napakostim. Ili barem stresem u lice sve što je istina, a nikad im se nitko nije usudio reći.

Na kraju, imala sam težak tjedan. I onaj prije njega. I kad bih tu i tamo napisala nešto, nisam mogla vjerovati da me i dalje čitate. Dobila sam i neke pohvale u svoj ask box, hvala vam na tome.
COME HERE AND LET ME LOVU YOU!

Primjedbe

  1. njah, znam kako je kad ti dodje tako par dana nikakvih. Nisi ni za sta i samo hoces da se svi sklone od tebe. Tako je meni zadnjih... malo vise od par dana :D
    tjesim se knjigama, cokoladom, pivom i mislima o tome kako ce proci :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja nikako ne volim naše običaje- kada nam neko drag ode, nikako kuća da se isprazni. Nikako ne volim gužvu, a u takvim trenucima posebno.

    Drži se, proći će ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma bit ćeš ti bolje! Nadam se što prije ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni nadolazi takav period. :p pa cu se verovatno tada vratiti ovom postu. Hahahha da li je moguce? "Šokantno koliki broj ljudi koje poznajem, daljnjih rođaka, susjeda i obiteljskih prijatelja ne volim." My life story! :D Kod tebe bar ispadaju ovako super postovi tad, a ja se zatvorim u kucu i gledam serije! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. drz se, nadam se da ce bit bolje u bliskoj buducnosti :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Cuvaj se! Znam da je tesko. Pogotovo kada se lesinari pojave. Covjek bi im najradije skresao u brk sve sto ih sljeduje. :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam se držala, pustila sam se - raspustila doduše... I dala sam se navidjelo, sve je iz mene izašlo vanka, na finjaka, ali ni to nije bilo dovoljno lijepo :)
    Tako da - niš se ne drži i daj se, bit će ti lakše... i bez brige - lešinari ne bu radi tog postali leševi ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi