Random crap

Neki me dan u knjižnici, kod police s novim krimićima, mini baba pogodila laktom u trbuh. Čovjek više nigdje nema mira.
Kad smo već kod baba, mislim da imam sve predispozicije da budem jedna od onih koje bez diskriminiranja mrze apsolutno sve. Nema veze, takvima je zabavno u životu.
Ne volim kad mi ljudi svaki put kad me vide priđu s: "I?" i podizanjem glave. I šta? Zbunjujuće poput onih nadopuni pitanja u testu. Moj se mozak ne može ograničiti na tu malu crtu. Ili jedno slovo.
Na jednom kiosku blizu moje zgrade radi žena kojoj se nekad ne da prodati vam nešto. Ozbiljno. Jednostavno odbije. Već sam razmišljala o tome da je prijavim Tisku, ali nisam sigurna da bi mi povjerovali... I ne, ne odbija prodavati samo meni.
Nešto razmišljam... Ljubav kao sposobnost, a ne osjećaj. Da imamo potencijala naučiti, ali rijetko to učinimo. I ljubav je nešto što treba znati. I htjeti. Valjda.

Primjedbe

  1. Muzika <3
    Nadam se da si bar urliknula na babu..

    OdgovoriIzbriši
  2. Mini baba! ahahahahahaha
    Dugo već čitam blog i ne komentarišem ali sad sam morala, baš si me oraspoložila danas :)

    OdgovoriIzbriši
  3. kako te baba i u knjiznici snadje, pa meni su knjiznice ko svetiste, sve je tiho, nitko te ne gnjavi, ljudi se zaobilaze, ili to samo mene zaobilaze XD

    OdgovoriIzbriši
  4. Opet babe? Ako ikad naiđem na hamajliju protiv ludih baba kupujem je za tebe.
    I slažem se, ljubav treba znati naučiti i zaslužiti, postaje rijetka u današnjem svijetu

    OdgovoriIzbriši
  5. Daklem, s lopatom i u knjižnicu sada!

    OdgovoriIzbriši
  6. Lijepo si to za ljubav rekla :).

    Babe koje mrze hipstere, to je već nešto! Babe koje mrze sve oko sebe, to već ne valja, ne možeš im ništa, jer te optuže za nepristojnost. Začarani krug.

    OdgovoriIzbriši
  7. mini baba u knjižnici. i ova na kiosku, hihi.
    ljubacv kao sposobnost, potpuno se slažem. neki ljudi nemaju kapacitet za nju

    OdgovoriIzbriši
  8. Nikako ne volim stare ljude. Oni su uvijek upravu i oni uvijek znaju najbolje. Ništa im se ne može dokazati. Znam da generalizujem i da ih ima i finih, ali ja još takvog/takvu nisam srela.

    I kod nas ima neka baba u kiosku kojoj se ništa ne da i koja je najodvratniji trgovac kojeg sam ikad srela. Ne smiješ dirnuti novine a da ona ne vrisne. Zato nikad ne kupujem u tom kiosku, iako je baš na zgodnom mjestu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovu na Tisku ne kužim. Radila sam tamo i posao je fakat OK, pogotovo kad si student, al je dosadan dozla boga. Ja sam se mušterijama veselila ko djedu mrazu i odugovlačila posao da ne umrem od dosade. Svaki se osjećao posebno kod mene :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Aahhaha babe su ubistvene ovih dana...sa torbama punim povrca odvale mi rame!
    Ahh da salteruse i prodavacice-posebna vrsta ljudi! Pozelim ih izvuci kroz prozorcic i osisati ih...a inace sa prilicno smireno i veselo dete! xD U pravu si za ljubav...mhm! :*

    OdgovoriIzbriši
  11. jest bolesna ta na kiosku, PRIJAVI JE ! pff sta je snjom?

    OdgovoriIzbriši
  12. The Granny Encounter! Babe su iz dana u dan sve opasnije! O.O
    Teta iz kioska...svasta.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi