Osjetljivo žensko

Čitam danas kod Marsovke ovo, i nekako mi to bude kap koja prelije čašu i ražalosti me. Sažetak priče, neki tamo koje ne želim reklamirati izbacili su reklamu koju smatram uvredljivom, unatoč tome što nisam ni nečija žena ni svekrva. I znam da mnogima takvi slogani nisu uvredljivi i da mnogi takve slogane doživljavaju kao dobar štos, ali meni se od marketinga katkad jednostavno bljuje. Ili plače. Ili oboje bilo kojim redom.
Majka mi kaže da to doživljava kao vic. Muškarcima uz nogomet žene nisu potrebne... Možda sam razmažena i tipična osjetljiva žena iz viceva, ali ne mogu reći da me ne bi koji put ražalostilo ako bi netko koga stavljam na prvo mjesto, mene gurnuo iza nogometa. Imam i ja interese. Ali nijedan od njih me neće zagrliti i utopliti ako mi je hladno, poljubiti bez razloga, biti mi podrška kad mi je potrebno, niti će mi vratiti moju ljubav istom mjerom. Neće. Tako da, možete se diviti Casillasu i Ronaldu, ali nijedan od te dvojice nije bolji za vaš ego od sretne žene.
Vrtim te misli po glavi i vrtim. Ako to što me reklama vrijeđa znači da sam preosjetljiva, so be it. Ja sam osjetljivo žensko.
To je već druga reklama u zadnjih mjesec dana koja mi je odvratna do te mjere da moram isključiti neko od svojih osjetila i, što bi moja J. rekla, pola mozga, da se ne uvrijedim. I stalno mi se nabacuje da je u meni problem. E, pa gospodo marketinški stručnjaci, kao što grafit kaže: da vaše pivo ili jebena pašteta išta valjaju- ne biste trebali seksizam da ih prodate. I možete se vaditi na tradiciju i pričati kako je bećarac UNESCO uvrstio u zaštićenu svjetsku baštinu, seksizam je seksizam. Proglasite me nekulturnom osjetljivom babom, ali znam prepoznati uvredu kad mi je netko baci u lice. Znam da sam za gomilu neandertalaca kojima je samo do oblokavanja i nogometa neduhovita, frustrirana glupača, ali guess what, i oni su za mene karika koja nedostaje, onaj prijelaz iz majmuna u čovjeka, a na žalost, vjerojatno neće evoluirati za vrijeme svog života.
Da postovi imaju posvete, ovaj ne bi bio posvećen ženama. Ovaj bi post bio posvećen onim muškarcima koji bez obzira na seksualno i ostala opredjeljenja, bez obzira na interese, godine i mentalnu dob misle da su osjećaji drugog ljudskog bića važniji od prodaje nekog proizvoda. Znam da ste tamo negdje vani.

Primjedbe

  1. Mislim da znam o kojoj se raklami radi :/ i ogavna je...
    http://that-vertigo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijepo si ovo sročila, na umjeren i racionalan način si rekla u čemu je problem i reklame i onih koji takve reklame prave i onih koji u istima ne vide problem.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije pitanje ko je reklamu smislio, nego ko istu odobrio. Cudi me kako nije reagovalo Drustvo za zastitu potrosaca i kako radio-difuzna agencija samo pusta da prodje..

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno lijepo rečeno, slažem se!

    OdgovoriIzbriši
  5. Već sam rekla, jedno kratko i jednostavno - fuj.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam sretna što nemam televiziju pa mi ovakve i slične reklame ne remete duševni mir...Odvratno! Najgore je što ima puno takvih beskičmenjaka koji će ovo uzeti za svoju mantru!

    OdgovoriIzbriši
  7. Da mi je fening za svaki put kada sam se morala svađati u vezi neke seksističke izjave, slike, stava, svijeta generalno bilo s nekim uživo bilo u svojoj glavi imala bih jako puno cipela i knjiga.

    OdgovoriIzbriši
  8. O daa, bas sam posle marsovkinog posta pricala sa svojim dragim i slozili smo se da je nedopustivo, ali nazalost ima toliko mentola da im ovo prolazi... :/ A sto se fudbala tice, slazem se sa tobom. Ja sam mislila da ce mi biti haos klati se sa dragim zbog fudbala, medjutim, on je neko ko zna prioritete i obicno u isto vreme planiramo aktivnosti koje radimo odvojeno i bas nam je fino. I ti nisi osetljivo, nego normalno zensko. ;) ^^

    OdgovoriIzbriši
  9. pretpostavljam koja je reklama u pitanju.. i ne razumijem koja je "pametna glava" to osmislila, a koja još pametnija pustila da to tako lako prođe i paradira po našim gradovima. upravu si za sve, od a do ž.

    OdgovoriIzbriši
  10. ovakvi brandovi samo idu u moju crnu knjizicu onih koje vise nikad necu kupiti. a neandertalizam kod rl frajera, eh tu bi rado nasamarala neke primjerke da evoluiraju, al tesko da ce se to dogodit

    OdgovoriIzbriši
  11. A koja je reklama u pitanju? Mislim, nisam osetljiva na te stvari, u većini slučajeva se pošteno nasmejem i sprdam, ali me ubi radoznalost sada :)

    OdgovoriIzbriši
  12. kad vidim takva sranja na tv-u pomislim si: o, blažena cenzura...

    OdgovoriIzbriši
  13. amen!
    ali znaš šta - takve muškarce su odgojile žene :-(

    OdgovoriIzbriši
  14. Problem je u tome što je danas jednio bitno privući pažnju pa neka se o tome priča...davno su se neki standardi kulture ako ničeg drugog srozali.

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako pametno,nema sta ali nesto mi se cini da je zena ta koja puni frizider,i mislim da se nijednoj pametnoj nece naci argeta u ruci,ja inace ni nevolim izvikane proizvode,volim kupiti domace,jer sve sto oni jako potenciraju,i promovisu je samo ime a kvalitet uvjek manjka,uvjek!

    OdgovoriIzbriši
  16. i ja kazem fuj, zalosno zalosno =/

    OdgovoriIzbriši
  17. Kad se ta reklama pojavila po gradu - pretpostavljala sam da će muškarcima sviđati, ali meni... Totalno je ponižavajuće. :/ Osjećala sam se preosjetljivom što me to vrijeđa. Srećom, moj dragi se nije složio s reklamom, jer mu je stvarno glupa. Paštete ne jedem, vjerojatno ni neću. Imaš totalno moje razumjevanje.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi