Nevermore

Ne znam šta me najebe da idem gledat vijesti. Rekla sam si već bezbroj puta nemoj, nije to za tebe. Samo se iznerviraš. Ne gledam novine online (previše komentara kretena ispod), ne listam ih ni ručno, prljave su i velike i smeće. Uglavnom.
I danas uspijem vidjeti samo dvije reportaže koje mi dignu tlak. Kao prvo, tako su nebitne da ne znam šta rade u vijestima. Drugo, prezentirane su na pogrešan način.

VIJEST PRVA
Neki je tinejdžer preživio napad aligatora dugačkog 3 metra. Ostao je samo bez desne podlaktice. Tinejdžer, ne aligator. Aligatora su pronašli kasnije i ustrijelili. Nakon što su nam to rekli, rekli su još i da je to jezero poznato po jako velikim aligatorima, koji su sad jako agresivni jer im je doba parenja. I onda su balavcu dali riječ, a on je rekao da mu je frend vikao da aligator ide prema njemu, ali je mislio da se frend šali. I sad ja vas pitam, zašto su ustrijelili aligatora? Prava pomoć evoluciji bila bi da su ustrijelili malog kretena koji je a) plivao u jezeru punom aligatora i b) mislio da se osoba koja vrišti "Aligator!!!" šali.
VIJEST DRUGA
Akrobat preživio pad s 200 metara visine, prošao samo s ogrebotinama. Tip odlučio hodati po žici na visini od 200 m, i to hodati punih 700 metara, zavezanih očiju i to natraške (hodanje unaprijed je za pičkice). I u jednom trenutku je pao. I onda ga pitaju za izjavu. Čovjek govori kako nije mislio da će mu pozliti. Gle, debilčino, ti nisi mislio. Točka. Također, ako ga već netko nije skinuo snajperom sa žice (a trebali su ga), što ga barem nisu zatukli tupim predmetom kad su vidjeli da je preživio. C'mon people, pomozimo evoluciji!
Za kraj, iz svega je evidentno ovo. Ljudi su glupi. Evolucija spora. Ja vijesti ne trebam gledati.

Primjedbe

  1. ne gledat vijesti. to je bekino

    OdgovoriIzbriši
  2. Na samom početku vijesti ti zažele dobru večer, a ostatak vremena ti provedu govoreći zašto to nije dobra večer...

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni ja nit gledam vjesti, nit čitam novine - same gluposti unutra i samo se naživciram. Jest da onda nemam pojma tko je koji ministar u kojoj državi i sl ali iskreno, zaboli me :D

    OdgovoriIzbriši
  4. ja isto tako, niš ne znam i niš ne gledam. jadan aligator. :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Minuta šutnje za jadnog aligatora-žrtve ljudske gluposti!

    OdgovoriIzbriši
  6. umirem od smijeha, zamišljam te kako snajperom skidaš akrobata sa žice i činiš uslugu svijetu! i ja izbjegavam vijesti, jerbo mi poremete metabolizam, sprčkaju mi tlakove, a živci mi budu nategnuti kao praćka.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja nemam tv i srecna sam zbog toga...nase drustvo je izgubilo osecaj za prioritete i sve se vise zaglupljuje...Obozavam tvoje izjave...Bitchy udaj se za mene! :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od celog teksta- ovaj komentar mi se najvise svidja!

      Izbriši
    2. sklopit ćemo neki pakt... ako budemo single do 40., spremamo svadbu :P

      Izbriši
  8. ''Pozlilo'' mu, ahaaaa. Kako bi dobro bilo da si ti reporter, te bi vijesti imale najveću gledanost :D. Ja se, čitajući, ismijah, mogu misliti na tv-u hahah.

    OdgovoriIzbriši
  9. HAHAHAHHAHAHAHA..pa gdje ovaj svijet ide

    OdgovoriIzbriši
  10. Stvarno me zanima ko odličuje kakvi će se događaji naći u vijestima. Znam da u vijestima bude o onoj nekoj najpoznatijoj hrvatskoj rodi koja odlazi i dolazi uvijek na isto mjesto i sl. Lijepo, ali nije mi to za vijesti.

    OdgovoriIzbriši
  11. Gdje naiđe na takve vijesti? :D
    To je ljepota naspram ovih koje ja pogledam: ljudi za koje smo sami glasali nam pokradoše pola države. A i ostatak bi, da se može zemlja unovčiti.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vijesti nikad ne gledam i ne namjeravam početi. Ne znam što me više nervira, retardiranost samih vidjeti ili komentatora po sajtovima.

    OdgovoriIzbriši
  13. Jadni aligator... :(
    Koji bilmezi, ljudi moji!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ja studiram novinarstvo, ali se potpuno slazem sa svim recenim... Zakljucak je fenomenalan!
    http://sparklyget.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi