Hvala i znam

Totalno plitko i girly, ali ovaj tjedan zahvalna sam na:

5 novih lakova za nokte (da, očito sam se prestala držati vlastitog pravila da za svaki kupljeni lak jedan moram baciti)...
mama vas sve voli
ulovljenom novčaniku koji je prije koji mjesec imao cijenu previsoku za svoj izgled, a ipak mi se sviđao:
sad samo 29,90!

i novoj boji kose koja izgleda suuuuuuuuuuuper (po mom skromnom mišljenju)... Totalno je vrijedilo sjediti dva sata kod frizera.
hvala i Lj. koji je skoro pa sam odabrao boju
(opet čitaš blog, tsk, tsk, tsk...)
zahvalna sam i na ljudima s kojima radim... sjajan je osjećaj kad bez obzira na eventualna neslaganja i različite pristupe poslu uvijek možeš s nekim na kavu, skrivećki nešto cugnuti u zbornici ili se pak smijati dok te ne zaboli trbuh.
Zahvalna sam i na svim ljudima u svom životu, jer konačno, što čini  život, ako ne ljudi?
Nije mi ovo bio neki tjedan otkrića. Ali pomalo mi sjeda ona sjajna ideja da ne moram uvijek brinuti o svima. Da se neće sve raspasti ako ja dignem ruke. I još bitnije, ako se i raspadne, fuck it, kog briga. Nisam ni papa ni misica, pa da moram brinuti o svjetskom miru, dupinima i štajaznam, Amazoni.
Moje ruke su moje ruke. I ako odlučim vrtjeti palcima dok se svijet ruši, moja stvar.
Zaposlite svoje palce ovaj vikend. Kad su zadnji put zabavili sebe?

Primjedbe

  1. Bas si fashionable :p ove nedelje! Vec rekoh-kosa je ekstra... :)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! Sviđa mi se frizura :) Čitajući post mi se čini da si dosta bolje volje i drago mi je... i zabavi i ti sebe ovaj vikend!!

    OdgovoriIzbriši
  3. sve nove akvizicije su prekrasne :o
    posebno umirem na boju kose :ljubomora:
    hocem i ja nazad u crvenu.

    ja trenutno potvrdjujem svoju socijalnu retardiranost tako sto sam uljudno pobjegla s proslave rođendana u firmi u svoj ured i dotrcala na tvoj blog vidjet ima li ista novoga :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. socijalna retardiranost je odlika velikih ljudi!

      Izbriši
  4. Volim tvoje postove petkom. Inspirativni su. Možda sam to već i rekla, ali nema veze, jesu :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Pa ti si gingerica :D Odlična boja!! A lakići, zašto nisi lakiće pofotkala? A novčanik je baš kjut, sviđa mi se taj stil. I da, ne isplati se dati ipak punu cijenu za takve stvari, nego čekat sniženje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jao dzindzer!!! I boja i frizura MMMlJAC :)
    I prvi lakic :))
    A tek novcanik..mm..

    OdgovoriIzbriši
  7. Imala sam istu frizuru, samo sto sam bila crna :) Divno ti stoji :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Da ponovim jako, jako, jako mi se sviđa tvoja ginger verzija i kosa ti izgleda jako zdravo i sjajno. Sniženja su majka svih nas :).
    Uživaj!
    P.S.Kad ćeš nastaviti sa horor postovima trep trep?

    OdgovoriIzbriši
  9. E pa sada imamo skoro istu boju kose, još samo kada se moja ne bi ispirala ovom brzinom, bilo bi sjajno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i moja će se, čini mi se, ispirati velikom brzinom. ma fuck it, obnovit ću je!

      Izbriši
  10. Boja kose je preeeeedobra i preeeedobro ti stoji :D

    OdgovoriIzbriši
  11. hej, lakovi su u bas lijepim bojama, znaci svaki mi se svidja, a i novcanik je bas lijep, saren... a tvoja kosa, ma extra, bas fina boja, lijepo ti stoji. =D

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma super su ove girly stvari, dobro se je malo odmoriti od ozbiljnih tama...Boja kose je odlična, super ti stoji :-))

    OdgovoriIzbriši
  13. Nova boja je predobra, odlično ti paše uz karakter boju kože i oči!!!

    svidja mi se tvoj zaključak, ma, k vragu sve, kao da to što brineš može nešto promijeniti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tako je, uzaludno trošenje živaca! i hvala!

      Izbriši
  14. baš si mi predivna!!! ova boja odgovara temperamentu kojim odišu tvoji (žestoki? vatreni? superkul?) postovi!

    OdgovoriIzbriši
  15. Boja kose ti je super! I svaka čast što si izdržala 2 sata kod frizera. Ja ih ne volim, predugo mi traje i obično skraćivanje vrhova.
    Djeluješ mi vedrije i drago mi je :)

    OdgovoriIzbriši
  16. lakići i novčanik su preslatki! al boja kose je extra!

    OdgovoriIzbriši
  17. Boja kose sjajna! Videla sam na fejsu vec. :D Uh,ja nisam navikla toliko da sedim kod frizera. Novcanik je super.

    OdgovoriIzbriši
  18. I meni bi trebao novi novčanik, a zamišljam ga tako nekako.

    Frizura i boja kose je preeedobra. Volim narandžasto :).

    OdgovoriIzbriši
  19. Navratim vikendom i baš mi sjedne, podigne me tvoj blog onako u stilu - stop itching and start bitching x)

    Lakovi za nokte - napokon ću moći lakirati nokte, ključeve od stana i štovećdođepodlak na vrtu, skupilo ih se...
    Novčanik - bio rođendan, a od nikog nisam tražila/dobila novčanik, trenutni se raspada, bio bi red da si pronađem tako neki lijepi sniženi...

    Ah, da, ovo je povijesni trenutak u kojem sam naletjela na nešto što nije prezentacija za osnovnoškolce, a da mi nije zasmetao Comic Sans haha To je ravno čudu, u totalnom sam šoku...

    Dobra boja - ne da je vatrena, nego je kipuća ;

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha, ne znam je li kipuća, ali meni je dobrodošla promjena!

      Izbriši
    2. Kažu nešto kad žene mijenjaju boju kose ili frizuru... ;)

      Izbriši
  20. super zurka, boja ti odlično paše uz oči :) i imam isti odnos prema lakovima za nokte :D svakim posjetom dm-u udomim jedno siroče :D

    OdgovoriIzbriši
  21. Maj gaaad ja sam u debelom zaostatku!
    Welcome to our REDHEAD CLUB! :3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš sam neki dan rekla da sad mogu u klub crvenokosih blogerica!

      Izbriši
  22. Kosa je genijalna! A ne mogu si pomoć da ti opet ne kažem da si mi ful zgodna :D

    Drago mi je da si bolje volje ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. A taman si rekla da nećeš kupovati lakove više :) Novu boju ne moram ni komentirati, odlična je! Novčanik također :) Nekako je još i bolji kad ga uloviš na sniženju :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Super! :)
    Tri laste u obliku slava m m m.

    Novčanik mi je baš kuul.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi