Hvala i znam

Zamislite da sam ovdje rekla nešto pametno. Spava mi se, jedva gledam i nisam u stanju biti posebno bistra. Svejedno, petak je tu, a zna se što je na redu petkom...

Ovaj sam tjedan zahvalna na:
zanimljivim idejama
na Batmanu jer je Batman (there! i've said it!) i noktima jer odlično služe
za češkanje
na prijateljima,
sladoledu i

također sam zahvalna što unatoč svom poslu i gomili ljudi koji me pokušavaju opiti,
nisam kroničan slučaj. još.

Po običaju, nešto sam i naučila...
za početak, naučila sam da se ponavljam u ovim postovima... i životu
ali odlučila sam da mi se više ne odustaje, ne popušta i ne prepušta
što više misliš o problemu, to je on veći. riješi, ne misli
i lekcije  su blagoslovi, ako mene pitate
sreća je stvar izbora, zato:
nemojte da vam ja dođem tamo!

Primjedbe

  1. Evo, evo, vec sam happy, samo spusti tu tavu :))

    OdgovoriIzbriši
  2. mogu te zamisliti da se samo pojaviš a vratima, jer si osjetila da netko možda nije sretan;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sa lopatom da lemne po glavi ako ko slučajno nije srećan :)

      Izbriši
  3. Ja sam happy! I ovaj zadnji GIF je iz filma koji sam davno gledala i nikad nisam zaboravila, o izmišljenim prijateljima. Sad se bacam na Gugl da saznam kako se zove <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Jao, odakle je taj posljednji gif? Pooznato mi je :/

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj da, i ja sam danas zahvalna na lekcijama, samo se nadam da ih neću brzo zaboraviti! I na sladoledu :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. možda bi mi dobro došlo tvoje društvo za poticaj... u međuvremenu samo jesam. Niti posebno sretna, ni posebno nesretna.

    OdgovoriIzbriši
  7. hahahahaha, ok, evo odmah!! ;))

    OdgovoriIzbriši
  8. Meni se nikako ne sviđaju ovi Batman nokti. Još si zamislim kako to smeta... Tačno si zamišljam kako zvoniš i dijeliš šamare (ne lupaš tavom) nesretnim ljudim i već se naglas smijem :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Hahahaha ovaj zadnji gif mi je ko kad ja mom D kažem ono - enjoy life bitch! :D

    OdgovoriIzbriši
  10. hahaah predobro, to prvo ne bi smijela uradit, nasla bi policija moj broj, i onda pravac zatvor, ahaha, nokti su bas wow, i taj majmun hahaha predobro, =D , opet jedan predobri post, =D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi