Deda

Ljudi se s boli nose na različite načine. Već sam rekla, kao i mnoge druge emocije, ja je volim potisnuti duboko i računam da će se sve potisnute emocije jednog dana razviti u poštenu duševnu bolest. Koju će onda nazvati po meni. San svakog hipohondra.
Moji su se roditelji vjenčali mladi, sa mnom već na putu. A i njihovi su se roditelji uzeli mladi, i do danas sam imala dvije bake i dva djeda. Danas je život odlučio da je jedan od te dvojice živio dovoljno. Jučer me nešto tjeralo da svratim k njemu neplanirano. Da vidim kako znalački uživa u pečenoj piletini i paradajzima, saslušala njegov opis gdje je kupio i kako je izgledala žena koja je vagala te makedonske paradajze. Napomenula sam mu da bi baš i mogao malo van sad kad nije toliko vruće.
dedina djevojčica paše uz dedin auto
Danas je odlučio poslušati moj savjet. Rekao je baki da ide do dućana jer se ženske već sigurno pitaju gdje je. Bio je dobro raspoložen, osjećao se dobro. Otišao je brzo i vjerujem, bezbolno. Nije ni znao što ga je udarilo, jer ga je udarilo dovoljno jako. Danas smo prestali brojati njegove moždane udare, ovo je bila zadnja kap, doslovno.
naš snjegović
Čudno, ali još nisam plakala. Ne osjećam da sam izgubila nekog. Jer nisam. Imam i dalje dva djeda, samo što je jedan, eto, mrtav. Ne prestaje ljubav, ne nestaju uspomene. Ni geni. Ja sam mu i dalje miljenica. Neke se stvari nikad ne mijenjaju.
božićno glupiranje s bakinom maramom

Primjedbe

  1. Zbilja mi je žao i ne znam što reći pa neću puno tipkati.. znam da ti nitko od nas sada ne može pomoći, ali mi je drago vidjeti da ćeš se znati s tim nositi.. jer uspomene na tvog dedu ćeš uvijek imati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Žao mi je zbog tvog gubitka. :(
    Nadam se da je imao lijep život i da ćeš ga se uvijek sa osmijehom sjećati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga, iskrena sućut... Mislim da je dovoljan pogled u ogledalo, u njemu se u pojedinim crtama lica naziru i žive oni koji su nas fizički napustili... Bar ja tako volim misliti...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zao mi je! Moje iskreno saucesce. :((

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne brini, on će uvijek biti kraj tebe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Od svih smrtovnica koje sam pročitao, ova je naljepša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zao mi je, moje iskreno saucesce.
    Ti si bas jaka, kod mene je obrnuto-nisam mogla da se saberem i ma koliko vremena od tad proslo ta neopisiva bol me svakog momenta moze poterati u plac. Ovo ce mozda glupo zvucati, ali budi srecna sto si svratila i videla ga.

    OdgovoriIzbriši
  8. Uz tebe smo :*
    Samo toliko, jer sve riječi su suvišne.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zbilja mi je žao, uz tebe smo svi :)) :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Rasplaka me sa ovim poslednjim pasusom... :(

    OdgovoriIzbriši
  11. Moje saučešće :(.

    Ni ja nisam plakala za svojim dedom, iz istog razloga...

    OdgovoriIzbriši
  12. o moja sućut draga. ja sam izgubila seku i teško je to prije ili kasnije te nekako dohvati. ali to je dio nas, dio svega oko nas i na karju krajeva i ono što smo mi zato ne pravi stroge granice između života i smrti, nije to nešto strašno nego misli kako sad imaš jednog anđela gore koji se moli samo za tebe i živi tako da bude ponosan na tebe. pusa iz zagreba :* drži se!

    OdgovoriIzbriši
  13. Iskreno saučešće :-( Kao što si rekla, uspomene ostaju i on i dalje živi u tebi...

    OdgovoriIzbriši
  14. žao mi je. ovaj tjedan samo slaže tužne vijesti...

    OdgovoriIzbriši
  15. Znam taj osjećaj. ISto sam se tako osjećala kad je moj deda umro, prije godinu i pol. Još nisam ni suze pustila i ne vjerujem da ću. Nekada mi fali pola sekundeda pitm nanu ili nekog od ukućana "Gdje je deda?" jer i dalje osjećam da je tu..negdje..da nje nigdje otišao.
    Žao mi je zbog tvog gubika..stvano jese..baš suosjećam s tobom!

    OdgovoriIzbriši
  16. Sve rijeci su suvisne, i sve rijeci su vec recene<3

    OdgovoriIzbriši
  17. Slažem se s Dajdžom, ljepše smrtovnice nije mogao dobiti, primi moje saučešće i sjećaj se svega lijepog

    OdgovoriIzbriši
  18. Zao mi je :( ja sam poznavala samo jednog od svojih djedova, jer je jedan vec otisao prije mog rodjenja, a drugi prosle godine, pustila suzu jesam, ali uspomene su jos uvijek tu, drz se <3

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi