Day second of my captivity

Sjećate se jučerašnjeg otpora prema spavanju? Danas se prebacio na nokte. Nema šanse da ih odrežem. Obično nisam tako blesava. Možda zato jer mi nije problem opet ih pustiti.
Imam dovoljno kvalitetne nokte da se ne sjećam kad mi je neki zadnji put puknuo, a da to nije bilo zbog direktnog udarca u zid ili sl. Obično ih odrežem kad zaključim da: a) su već dugo dugi i da im je potreban  odmor, b) kad želim kratke nokte, c) kad postanu toliko dugi da mi smetaju. E, pa sad mi smetaju. Bole me dok tipkam po Rudiju,
Rudi
jednim noktom stisnem 7 slova kad tipkam na laptopu, ako sam na kompu zapinju mi u tipkovnici, a jutros sam samoj sebi skoro oko nabola na nokat i iščupala ga van. Luckily, imam kapke. Razum mi govori- reži. Ali ja NEĆU. I baš neću. Neću, neću i neću. Ne znam zašto. Jednostavno neću.

Plan za danas: pogledati ono što mi je ostalo od serija "Grimm" i "The Walking Dead". Možda upalim Simse i sagradim koju kuću dok trunem u krevetu. Ili napravim obitelj zombija! That would be so cool.
Ili morbidno. Kako se uzme. Danas me već brat nazvao morbidnom. Imali smo neki razgovor o ružnim tetovažama koje je dobio mailom, pa sam rekla da mi je prva asocijacija na njih kako će to izgledati na obdukciji. Yup. Toliko sam čudna. Drugi razmišljaju kako će nešto izgledati na plaži, u gradu ili na poslu, ja se sjetim obdukcije.
To je proširena verzija one uvijek imaj čisti donji veš u slučaju da te zgazi auto. Dobila sam savjet od LMC da pazim što pišem dok sam pod lijekovima, pa ću se ovdje zaustaviti.

Ja se već dva dana žalim na bolest, a jedna od blogerica je čak u bolnici. Zuba i dalje šalje pozitivnu energiju pa navratite k njoj i pogledajte što znači imati pozitivan stav prema životu i kako čovjek može biti duhovit čak i onda kad mu je stvarno teško. Draga naša, želim ti da se što prije i potpuno zdrava izvučeš iz bolnice i najedeš kao čovjek!

Primjedbe

  1. Cisti ves u slucaju saobracajke je obavezan. Ako ti bas bude dosadno a gleda ti se kako tetovaze izgledaju na obdukciji (ode mozak na pogresnu stranu :)) skini Crossing Jordan
    A jel i nokte na nogama tako pustas? XD

    OdgovoriIzbriši
  2. Nasmijala si me s noktima. Sve si zamišljam dok čitam/slušam, pa sam tako zamišljala i 7 tipkica laptopa i oko na noktu...
    Meni su nokti uvijek kratki, bole me jagodice od dugih, pa me to tjera da ih redovno sjeckam ;)
    Ozdravi brzo!

    OdgovoriIzbriši
  3. blago tebi kad imas tako dobre i cvrste nokte, =/ moji se raspadaju, =/ =D nemoj rezat =D

    OdgovoriIzbriši
  4. http://www.isavo.com/nails.jpg Bitchy...is that you?! :D Sve je super dok ne bude nesto ovakvo:
    http://melissawallerphotography.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/longest-nails.jpg xD Budi bolje... ;) Rudi...genijalno! :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Pisanje pod lijekovima je najbolje! :D
    Nokte uvijek mozes iskoristiti kao ubojito oruzije.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ako voliš zombije, preporučam film Dead Snow, klasik ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja uvijek imam taj problem s noktima, žao mi ih uvijek odrezati :/

    OdgovoriIzbriši
  8. meni nije žao rezati ništa, ali čitav taj posao čačkanja oko sebe me doista nervira. zato se ne šminkam, imam kratku kosu i nokte. a za obrve, depilaciju i sl. imam odličnu kozmetičarku koja ima živaca za mene i moje hirove!

    OdgovoriIzbriši
  9. A dobro, ovo sa saobraćajkom je dio opće balkanske kulture :D A mislim i šire :D

    Ti pišeš bolesna, ja pišem uvijek kad me šoraju hormoni. Dođe na isto!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ah, kad god se osjećam malo (puno) ludo zbog nekih svojih mušica, dođem kod tebe i odmah se osjećam bolje jer znam da nisam jedina :****

    OdgovoriIzbriši
  11. Zanimljiv i drugaciji blog. Svidja mi se :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi