Bolesna! (more than usually)

Uspjela sam se pošteno razboljeti. Ono, moram ležati i liječiti se razboljeti. Kao svako razmaženo dijete, i ja mrzim biti bolesna kad nema škole. Tako sad grudgingly prihvaćam i čaj i lijekove i kojekakve preparate koje mi daju da ih na ovaj ili onaj način strpam u sebe. Baš sam kenjkava.

Ležim tako s dvije deke i laptopom na sebi, gledam "True Blood", slušam kako pada kiša i borim se sa snom. Znam da ne bih trebala. Bilo bi pametno zaspati. Ali imam taj čudan otpor u sebi. Kao, bolesna sam i ležati ću, ali baš neću spavati. NEĆU! Ne znam s kim se svađam.
Kao da imam tog imaginarnog zajebanog neprijatelja i ako zaspim, on je pobijedio E, nećeš! Nego, misli su mi nekoherentne, pa nisam u stanju pisati našu priču trenutno, no kao što vidite, skupljam ideje i primam se i tog posla čim malo dođem k sebi.

U međuvremenu, brine me što ću nakon što pogledam tri preostale epizode serije. Imam neke filmove koje nisam pogledala, ali nemam preveliku želju da to učinim. Možda se opet bacim na Grimma i The Walking Dead. Nisam pogledala sve što je snimljeno...
Do idućeg posta, pazite se više od mene i živcirajte se manje od mene! Dovoljno sam pod tabletama da vam kažem i da vas volim. Čitamo se.

Primjedbe

  1. Joj i ja mrzim kad se razbolim preko leta,nema poente biti tad bolestan. Zelim ti brz oporavak. Ne daj se! :D
    I zeljno iscekujem nastavak nase horor price. ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelim da brzo ozdravis, i da nam se vratis sa odlicnim nastavkom nase price =D , =D cuvaj se, =D

    OdgovoriIzbriši
  3. Oooo, draga moja... Ozdravi brzo! ;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Želim ti brzo ozdravljenje :*
    ja trenutno masovno gledam White collar, bas mi je super serija,a pogotovo Matt Bomer :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ozdravi što prije! I pronaći ćeš sigurno i kakav dobar film :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ti mora da si mnogo bolesna cim nas sve volis :))
    'Ajde oporavljaj se podhitno!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja sam svoje preležala :). Ozdravi brzo!

    OdgovoriIzbriši
  8. intelligent post!! keep with this great stuff
    My blog : Homes for sale in mcallen tx

    OdgovoriIzbriši
  9. sretno s ozdravljenjem! pozdrav iz bolnice ;(

    OdgovoriIzbriši
  10. dobre su ti sve tablete kad nas sve voliš ;-D
    brzo ozdravi :-D
    p.s. i mene brine što ću kad ova sezona završi :-(
    pa znam, pogledat ih opet sve ispočetka ;-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Brzi oporavak ti želim, pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. Brz oporavak zelim!!!
    Imam i ja par stvari (epizoda) za nadoknaditi.
    Nema nista da te brine. Grimm opet pocinje 13-tog augusta. :D

    OdgovoriIzbriši
  13. ozdravi brzo ;) a nitko ne voli bit bolestan, pogotovo dok nema skole i dok je ljeto

    OdgovoriIzbriši
  14. Brzo ozdravi i ne govori ništa što ćeš požaliti kad se skineš s lijekova :p

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi