Živi svaki dan kao da ti je posljednji

Skvrči se u ćošku i plači.
Neki mi dan Lj. kaže kako ga iznenađuje koliko se trudim da uvijek vidim najgore u ljudima. Ili nešto slično. Vjerojatno sam ga krivo citirala, ali.. Whatever. Nije toliko bitno. Bitno je da meni za vidjeti koliko su ljudi glupi nije potreban trud. Ni najmanji. I nisam sigurna da je stvar u tome da ja dobro primjećujem. Mislim da je stvar u tome da su ljudi OČITO glupi. Ili ludi. Ili oboje.
Ozbiljno, ne sjećam se razdoblja u životu kad nisam mogla svaki dan reći da sam vidjela nešto zbog čega su mi se upitnici ukazali iznad glave. Slađi je pak rekla kako sam magnet za lude bakice, i voljela bih da sam magnet samo za njih. Ja sam magnet za gomilu raznoraznih uvnutih tipova. I tu već priznajem da je problem u meni. Imam valjda neku freaky energiju koja privlači frikove. Oduvijek.
I ljudi koji me znaju poprilično dugo, priznaju mi da je to istina. Kada bih bila voljna stati između 100 ljudi na koje pustite jednog manijakalnog pijanca, možete se kladiti da će doći k meni. Ista je stvar s ludim babama, bijesnim životinjama, razmaženom djecom, nabrijanim tinejdžerima... Svi na mene.
Čekala me tako jednom grupa prijatelja, prije nekog izlaska. Stoje oni i promatraju nekog agresivnog pijanca kako tetura po Glavnom. Netko od njih provalio kako će tip odmah za mnom čim se pojavim. I čekaju oni tako, kladili se međusobno hoće li me weirdo snimiti, evo mene, a pijanac drito k meni. I za mnom. Hodao je za nama od Glavnog do Trga, dok mu jedan frend nije ozbiljno zaprijetio. Onda je povećao udaljenost.
Kad smo već kod bolesnika, nisam jednom vrištala na perverznjake u tramvaju (za one koji nikad nisu bili u situaciji da se netko nabija na njih ili trlja uz njih, napominjem da ljudi VAS gledaju kao da niste normalni kad podviknete). Nisam jednom pitala te tipove Zašto ja, vidi onu curu tamo... (pokvareno, ali jebiga).
Tramvaji su opasna zona. Jednom je neki patuljasti tip odglumio kočenje u tramvaju koji je stajao na stanici samo da mi stavi glavu na sise. A jednom je jedan spustio i hlače i gaće, i hodao preko pola tramvaja pokušavajući mi uhvatiti ruku i moleći da ga samo malo pipnem. Negdje oko 7 navečer. Mislim da je bio i blago retardiran. Ako se sad smijete, stvarno nemate srca. Sišla sam iz tramvaja čim je otvorio vrata i trčala u panici barem dvije stanice. Ljudi u tramvaju su mirno gledali kroz prozor.
Jedno sam vrijeme vjerovala da je stvar u mom jadnom stavu, ja očekujem da će se nešto loše dogoditi, pa se to onda i dogodi. Ali bilo je perioda kad sam hodala pola metra iznad zemlje od sreće, pa su me svejedno spustili poprilično nasilno i poprilično brzo. Tako da sam ostala na ovoj teoriji: baš nekako posrano zračim. Život mi je pun anegdota kojima se danas mogu smijati, a za neke još čekam dan kad ću im se moći smijati. Ako netko zna kako da se riješim zračenja, molim da mi javi. Također, ako netko ima sličnu anegdotu, molim da je podijeli. Da budemo istraumatizirani zajedno. Jer jedno sam ipak naučila- terapija pomaže. Ali vikanje prostota je puno brže i jefitnije. Kao i cuganje.

Primjedbe

  1. Iss bože užas, ja bi isto vrišteći pobjegla da mi se netko stane trljati u tramvaju a nedaj bože ovo da skine gaće i ide zamnom. Poriv ti je da ga odvališ s nečim ali ne želiš da išta tvoje dotakne išta njegovo (u slučaju da je njegovo ludilo zarazno).

    Ne vozam se tramvajem svaki dan a kad idem uglavnom idem kada su ljudi na poslu pa sam do sada doživjela samo da je jedan čovjek sjedio i derao se na sav glas kako smo svi mi doseljenici i kako nitko osim zagrepčana ne bi trebao živjeti u Zagrebu i kako da ima pištolj bi nas sve pobio. Na sreću ušao je 2-3 stanice prije okretišta pa to nije dugo trajalo ali sam svejedno pobjegla na bus što brže - fuck this shit :D

    Možda ova kapica pomogne za zaštitu od luđaka

    http://www.moonbattery.com/archives/tinfoil_hat_cat.jpg

    xD

    OdgovoriIzbriši
  2. da mi netko skine hlače i gaće u tramvaju, i traži da ga samo malo pipnem, da, malo bih ga pipnula. ako njemu nije do vlastitog pimpeka, fućka mi se. probala bih ga bar slomiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kao što je već rekla misty, nisam željela da išta moje dotakne išta njegovo...

      Izbriši
  3. Ne znam šta da ti kažem, imala sam prijateljicu koja je uvijek nailazila na ljude koji se seksaju, nikad ih nije tražila, ali eto ako se neko negdje seksa vani velike su šanse da će ona tu naići. To ti je jedna zajebana karma.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. baš zajebana. čekaj malo... možda sam u prošlom životu bila manijak??? O.o

      Izbriši
  4. Evo da se pridružim u traumatiziranim trenucima.. i ja navlačim na sebe manijake u tramvajima. To mi se dogodi barem jednom u mjesec-2. I kako god reagirala (vikala/odbrusila mu/izašla iz tramvaja, uvijek se osjećam kao da sam ja nešto skrivila, kao da sam ja neki manijakalni luđak, i uvijek me ostala ekipa iz tramvaja gleda kao da pripremaju lomaču za mene. Koji je vrag ljudima??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. točno to, onda sebe preispitujem i treba mi određeno vrijeme da samoj sebi kažem dosta.

      Izbriši
  5. Strašno :S. Mene je napastvovao neki dedo u tramvaju kad sam bila peti osnovne, ali nije bilo strašno kako je moglo biti, dobro sam prošla.

    Inače, moguće da ti je samoispunjavajuće proročanstvo, da očekuješ da se prilijepe na tebe, gledaš ih tako, oni to skontaju i prilijepe se. Možda je do pogleda :D. Ja sam skontala da je najpametnije ljude ne gledati u oči. Samo pred sebe i šutjeti -.-.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedan je problem s tom teorijom. nikoga ja ne gledam.

      Izbriši
  6. To s' tramvajima mi se desavalo u Bg. al benignije..onako, kako ko prodje, mene po guzici sljap :) Ja imam problem s' gatarama...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja s gatarama... Sto bi rekla moja drugarica skidajte mi te cini sto mi ove nabacase!

      Izbriši
    2. Jao da, i mene je jednom spopala jedna da mi prorice buducnost, pa ide onako i vice za mnom kako me decko vara, a ja se samo okrenem i kazem joj: "Uf, dobro je, posto varam i ja njega, sad mi lakse" :D A ona stala sa totalno zbun facom :D

      Izbriši
  7. "Slučajni dodiri" u tramvaju, autobusu, vlaku, gužvi, redu u Konzumu više niti ne primjećujem. Ali da je do mene došao neki liku u tramvaju i tražio da ga pipnem, pipnula bih da nogom u međunožje... :)

    Jedna od novijih anegdota dogodila se prije cca dva mjeseca:
    * mjesto radnje: stadion NK iz treće lige,
    * glavne uloge: jedan od igrača iz NK, ja i još nekoliko cura,
    * radnja: završio je trening nogometaša, otišli oni u svlačionice i pod tuševe, cure i ja se zagrijavamo, lagano trčkaramo, kada iz svlačionice izlazi igrač gol golcat, još mokar od tuša i bez imalo kompleksa paradira par metara od nas... :) (da smo bar imale kaj za vidjet)

    P3

    OdgovoriIzbriši
  8. o da, znam kako ti je, doduše ne iz tramvaja nego iz busa... i istina živa da svi samo gledaju i mudro šute ili jednostavno okrenu glavu... jednom mi je samo tip priskočio u pomoć, znam da je pandur ali taj put je bio u civilu, uglavnom, uhvatio tipa za vrat i izbacio ga iz busa... ne ide mi u glavu kako ljudi mogu bit tako neosjetljivi na nešto takvo, to je prestrašno :-(
    a onda se zgražamo priči iz pariza gdje je tip usred bijelog dana odvukao curu u pokrajnju uličicu i silovao je, ljudi su prolazili i pravili se da ne vide ništa... jer tuđa bol izgleda i nije ništa...
    ili kad se klinci mlate a ekipa ih snima...

    OdgovoriIzbriši
  9. Ajme, strašno... ne znam što bih rekla drugo, nekako sam zanijemila.. odlično se nosiš s tim traumama, bar bi meni bile..zapravo, najgrozniji mi je moment što drugi ljudi to promatraju i ne tiče ih se! užas.

    OdgovoriIzbriši
  10. Meni dođe da hodam uokolo sa jednom daskom punom hrđavih čavala i uz pomoć toga rješavam navedene situacije :D

    (ignoriraj me, loš mi je dan...)

    OdgovoriIzbriši
  11. Da, to je ta neka vibra. A ovi drugi uvijek čudno gledaju. Treći čak i okreću glavu.

    Meni se često dogodi da ispadnem luđak, dok pravi luđak ispada neka žrtva patnička. Tako to valjda ide...

    OdgovoriIzbriši
  12. Najgore je kad svi ti ljudi vide sta se desava, ali ne, da se ubojstvo dogodi oni bi ostali mirno sjedit. To je ta neljudskost!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to ima ime. kad se na jednom mjetu nađe više ljudi, i neka situacija traži reakciju, većina ljudi neće napraviti ništa jer je odgovorsnot podijeljena na sve i svatko čeka da onaj drugi napravi prvi korak.

      Izbriši
  13. Uf, i na mene su se lijepili frikovi svih vrsta, najgori su mi seksualno neuravnoteženi djedovi koji sline za mladim curama! Toga sam se rješila tako da se ne vozim više s javnim prijevozom, ne socijaliziram previše i da živim na selu. Nažalost je to uvjetovano nezposlenošću, a to ti ne preporučujem...Jebiga, izgleda da sve ima dobre i loše strane...

    OdgovoriIzbriši
  14. hahahhaha čini se da nemam srca jer se smijem :D
    Imala sam i ja epizode trljanja u tramvaju.. nek me netko proba zatrljat dok sam na biciklu, pregazit ću ga :D

    OdgovoriIzbriši
  15. jao, jao, imam i ja jednu frendicu koja je magnet za weirdos, beskrajan je izvor bizarnih pricica :) pa bih ti valjda preporucila, na njenom primjeru, da takve dogadaje pokusas sto prije u glavi oznaciti kao anegdotu za prepricavanje :)
    al ove tvoje price su fkt sjebane to ti priznam! ja srecom cim stavim slusalice ne primijecujem nista oko sebe i bas sam postala jedna od onih "ne prilazi mi" ljudi; to sam skuzila o sebi kad sam se uhvatila kak kolutam ocima na neke hihotave tinjdzerice..

    OdgovoriIzbriši
  16. jao, zbilja si se svačega nagledala. ja sam magnet za stare dedove, ne znam što ih to privlači na meni. jedan dan mi se neki deda zabuljio u sise dok sam vozila bajk i uzviknuo nešto kao "U!", pomislila sam da će ga infarkt. danas dok sam čekala brata mi je počeo neki deda neš trkeljat o biciklima i krađama i mladim damama koje se moraju paziti. a najgori slučaj je kad je u bus za doma kraj mene sjeo neki pijani deda koji mi se pokušao upucavati tijekom cijelog puta, da bi na kraju posegnuo za mojim opet tako poželjnim sisama, na što sam ga odlamila i rekla da odjebe. od tada kraj mene sjedi moja torba, a ja kao spavam :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Ajoj, nikad necu zaboraviti kad me jedan ludak hvatao za, da izvinete, private parts u busu, a ja se prvo kulturno sklanjala kroz bus od njega par stanica, a on sve za mnom, i na kraju sam mu "lepo" rekla da pazi kud ide sa rukama i da me se mane vise. A onda hladan tus. On kaze kako sam ja potpuno luda i izadje odmah na sledecoj stanici, a mene svi posmatraju kao da sam na vikendu i jos, ono sto me najvise pogodilo, prilazi mi jedna mlada ZENA i pita me da li sam sigurna da je bas tako bilo i kako mi se verovatno ucinilo. Jes, 10 stanica mi se pricinjava da me neko 'vata. Da, luda sam.

    OdgovoriIzbriši
  18. ok, ovo više nije za smijati. imala sam i ja dosta incidenata, a najgori su bili oni s cigićima zbog kojih i dan danas imam traume. uopće me strah izaći iz kuće ponekad :S
    ukratko: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m376vd9aAM1ruj2owo1_500.gif

    OdgovoriIzbriši
  19. istina neki ljudi na sebe navlace vise kretena i ni meni nije jasno zasto, ali se nekako uvijek potrefi da je tako. mislim da srecom nisam jedna od tih, tu i tamo naleti pokoja budala, ali ipak nije cesto

    OdgovoriIzbriši
  20. O,da,i ja ga imam,oduvijek,i čini mi se da što sam starija,da se sve više pojačava,unatoč mom "fuck off" pogledu,oni se i dalje lijepe :////
    Jedan "trljač" me je napao u polupraznom tramvaju dok sam bila u 8 mjesecu trudnoće,i kada sam počela urlati na njega,naravno da su ljudi mene čudno gledali,kao ono "jadan čovjek,pucaju je hormoni" :///

    OdgovoriIzbriši
  21. You геallу make іt seem so easy wіth
    youг pгeѕentatiоn but I find this topic tο bе rеally
    something whiсh I thinκ І woulԁ nеver undеrѕtanԁ.
    It seems too comрlicated аnd extremely brοad for me.

    I am looking forward for уour next post, Ι wіll tгy tο get thе hаng of it!
    Feel free to surf my blog : visit the up coming document

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi