Weird and wicked blog tag

Neki je dan Misty imala zanimljiv post o navikama. Po ne znam koji put, razveselilo me što mogu ostaviti nekoliko i ja! komentara na komentare ostalih blogerica. Našalila sam se tako da vjerujem da neke od njih imaju weird i wicked navike. Na kraju, gledam sve te komentare, i mislim kako je riječ "navike" loša riječ za ono što sve opisujemo. Postoji engleski naziv za to: quirks. Goethe je odavno rekao da su ljudi koji ne posjeduju određene quirks necjeloviti i čudni. OK, nije to baš tako rekao, ali vjerujte mi, tako je mislio.
Nekako se s mojim smišljanjem posta o tim, hm... quirks, poklopilo da me Elmedina tagirala. Isti sam tag odradila OVDJE, OVDJE, a bome i OVDJE, no kad sam već tagirana, odgovorit ću na njezina pitanja i odati vam 11 mojih weird i wicked navika, obilježja, grrr... whatever... quirks. Dakle, odgovaram na 11 pitanja, odajem 11 stvari o sebi, no neću tagirati 11 blogerica. Ne volim kršiti ta pravila, ali jednostavno ne uspijevam više pratiti tko je sve na ovo odgovorio, a bome se malo i bojim nekoga opet tagirati, osjećam neku lošu vibru čim krenem smišljati koga da tagiram. Kako bilo, ipak ću ostaviti 11 pitanja za one koji žele igrati i one kojima nedostaje inspiracije i ne znaju kud bi sa sobom. Kriste... Ako još niste odustali od čitanje, evo, evo, počinjem.
Elmedina me pitala:
1. Koja ti je najdraza pjesma?
2. Sta ti mislis o laži, i kako podnosis laž?
Mislim da laž govori o osobi onoliko koliko i istina. Ako ne i više. Što se tiče kako je podnosim, kako kad. Ovisi o porijeklu te laži i njezinom cilju- nekad me rastuži, nekad nasmije, nekad naljuti.
3. Da li vjeruješ u pravo, iskreno prijateljstvo?
Naravno. To su jedina prijateljstva koja priznajem :)
4. Sta za tebe znaci blog, i da li ti je ikako promjenio zivot?
Blog je moja terapija. Promijenio je način na koji se nosim sa životom. Više ne gutam i ne držim sve u sebi. Sad pizdim na blogu :D
5. Sta te brzo naljuti?
Ljudska glupost redovito me izbaci iz takta. Kao i primitivizam, zadrtost u obliku bilo koje seljačine.
6. Tvoja omiljena knjiga? I zasto?
"Zameo ih vjetar" Margaret Mitchell, jer je Scarlett O'Hara imala saboterku u glavi. A to je nešto s čim se mogu poistovjetiti.
7. Da li mozes da prekrijes svoje osjecaje laznim osmjehom?
Kažu mi da imam poker face. Tako da mogu prikriti osjećaje. Loša strana toga je da imam problem pokazati ih čak i onda kada to doista želim.
8. Koliko ti treba za smislit neku odjevnu kombinaciju?
Ovisi o danu, par minuta ako je dobar dan, sati ako je dan loš. Ostanem doma ako je dan posebno loš.
9. Grad iz snova, u koji bi htjela putovati?
Stvarni mi gradovi nisu gradovi iz snova. Ne znači da ne bih htjela neke od njih posjetiti, samo da to nije baš nešto o čemu sanjam. Jer ih je moguće posjetiti. Za razliku od Hogwartsa, na primjer. Ili nekih drugih magičnih mjesta. Kako sam djetinjasta...
10. Umijes li da se kontrolises u neocekivanim situacijama?
Uglavnom da. Sredim situaciju, a onda kasnije hiperventiliram.
11. Recenica koja te opisuje...
Ajoj, ovo bi trebalo pitati nekog drugog. I to bez da ja čujem odgovor. Bojim se takvih odgovora.

11 stvari o meni...
1. Ponekad, ako nitko nije u blizini, obraćam se likovima iz filmova. Dobacim im koji komentar. Ne očekujem da mi odgovore, toliko još nisam luda.

2. Uvjerena sam da pesmisti imaju bolje argumente. Iako se trudim biti pozitivna.
3. Sve dok ljudske navike ne kače mene ili nekome nanose nepravdu, nije me briga što drugi rade. Ali uopće. Život je dovoljno težak i bez toga da si uskraćuješ nešto.
4. Svaki put kad napravim nešto na što sam ponosna, moram napraviti neke happy poteze, neki happy mini dance. Ponekad i pjesmicu. Ali samo ako me nitko ne gleda. Kako sramotno...
5. Osjećam fizičku bol kad netko ujednačeno i predugo miješa šećer u kavi. Nekad se i naježim.
6. Nekad mi se dogode dani kad se samo glupiram. I svima, svima idem na živce. Prva 3 sata im je zabavno, a nakon toga me već žele ubiti. Glupiranje je izvan moje kontrole, bojim se.
7. Uopće se ne bojim smrti. Imam prilično ležeran stav prema njoj. Mora biti lakša o života.
Ne plaši me razgovor o njoj. Iako bih radije da me kremiraju, nije mi najvažnija stvar kako će me i u kojem obliku pokopati. Kako bi rekla meni najdraža mamina prijateljica, Nek' me jebu kad me ne bu. Iz nekog razloga, većini ljudi je moja ravnodušnost prema smrti morbidna.
 Nije da vas plašim...
8. Ako plačem, plačem u kadi. Čim osjetim da mi naviru suze, zatvaram se u kupaonicu. Ne znam zašto, ali to mi je nekako najdraže mjesto za plakanje. Možda zato jer nakon plača nemam mokre podsjetnike  na tugu svuda oko sebe.
9. Poprilično sam sigurna da 99% tihih, mirnih i "normalnih" ljudi čine manijaci. Barem meni takvi tako djeluju. Manijakalno.
10. Niotkuda mi dolaze čudne misli u glavu. Ako stojim blizu stepenica u misli mi doluta slika pada. Nikad nisam pala niz stepenice, ali mi nekako uvijek sine kako se lako može dogoditi taj pad. Kad se toga sjetim, posebno oprezno silazim. Isto tako, nekad me ulove panične misli da možda imam sasvim pogrešan stav i, shodno tome, ponašanje prema nečem životno bitnom.
Sličnih primjera imam milijun. Ne znam koliko je to normalno. Ali ne treba mi da se još i time opterećujem.
11. Postanem sumnjičava kad se nekome odmah svidim. Ne mogu si to objasniti. Nikako. Mislim da sam nisam very likeable. Možda na drugi, treći... četvrti pogled ako ćemo iskreno.

Evo i pitanja za one koji se dosađuju...
1. Što bi pametno mogla poručiti onoj sebi kakva si bila prije 10 godina?
2. Nikad djetetu ne bi mogla dati ime...
3. Da si lik iz crtića bila bi...
4. Najgluplji film koji si ikada pogledala do kraja i zašto pobogu jesi?
5. Najdraži zvuk ti je...
6. Najdraža boja laka za nokte?
7. Za koji si naslov bloga ili ime blogera pomislila: Ovo je baš odlična ideja!
8. Kažeš li češće da ili ne
9. Kojeg se ručka iz djetinjstva posebno sjećaš? Koje vam je bilo tradicionalno jelo?
10. S kojim se likom iz knjige možeš poistovjetiti?
11. U kojem bi se filmu voljela probuditi, a u kojem se nikako ne bi voljela naći?

The end. I'm done!
Je li ovo najduži post do sad? Moguće. Moj naklon onima koji su pročitali do kraja.

Primjedbe

  1. Joj kako su ti pitanja sjajna...da nisam baš danas uradila Ivina pitanja sad bih i na ova odgovorila :D
    A definitivno potpisujem svaku tvoju riječ. Ne mogu vjerovati da u/o svim ovim stvarima isto razmišljamo :O

    OdgovoriIzbriši
  2. Wait until my blog hears about it. XD
    I like! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Procitala sam do kraja, da se pohvalim.
    Divan post. narocito ovih 11 stvari o tebi. 9. mi je vrh. Imam isto misljenje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hahaha, upravo pročitah kako si me prozvala tamo kod Misty na blogu i da me ubiješ, ne mogu se sjetiti svojih quirky navika, a imam ih more. Nadoći će :)

    OdgovoriIzbriši
  5. taman gledam glimorice svidjaju m se isjesci, a od prvog dijela 1 sjajna pjesma, pet i sest potpisujem, a sedam e tu sam potpuno suprotna, kazu da mi se sve vidi na faci, doduse mozda je to samo za ljude koji me dovoljno dobro poznaju

    OdgovoriIzbriši
  6. Nakloni mi se još više, 4 je ujutro, došla sam iz grada i sjela da čitam :D. Jako mi se sviđaju tvoja pitanja, sad kad me niko nije tagovao možda bih i mogla da pišem :D. Nisi djetinjasta, baš si divna! Ja nekad pomislim da je Hogwarts stvaran, a da smo mi bezjaci i da nam brišu pamćenje ili nas zavaravaju da je u knjizi sve fikcija. Naravno da ne vjerujem u to, ali... I podsjetila si me na grad iz snova, u crtiću Kiki's delivery service, taj bih ja da posjetim.

    Te čudne misli i meni dođu u glavu, posebno ako stojim blizu ograde koja je na visini, zamislim kako padam preko nje i odmah se moram odmaći. Isto se zapitam da li su neki moji stavovi pogrešni, ili da mislim da imam neku osobinu koju volim, a ustvari sam sasvim suprotna...

    Zapetljah se, trebala bih završiti s ovim :D. (Nisam pila ništa, majke mi!)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. moj duboki naklon! željno iščekujem tvoje odgovore, smatraj se tagiranom!

      Izbriši
  7. Na ovo sve sam mogla samo gvoriti i ja i ja, i iako su mi omrzli ti tagovi uradit ću tag od Elmedine i tvoj, jer mi se sviđaju pitanja.
    I za ovo 11, kada se odmah nekom svidim odmah razmišljam kako te neće na dobro izaći i da ću ja to na neki način zajebati

    OdgovoriIzbriši
  8. E i ja bih pre da me kremiraju... Cesto se inace osecam kao seldon sa recenicom i am not crazy my mother had me tasted... I pricam sa tv-om i cesto pomislim kada bi me samo slusali, ne bi pravili takve budale od sebe! Cesto promenim kanal jer mi smeta koliko se glupiraju likovi-smirim se pa vratim kanal... Cudna navika

    OdgovoriIzbriši
  9. što se tiče smrti, pa da, ne bojim se. kako se mogu bojat nečega što ne znam? isto tako, kužim da umiranje može biti zeznuto, ali smrt..kamon, pa to bi trebao biti prijelaz. ali provoditi ovaj mali, krtakti život brinući se o smrti, umjesto da se živi život, koja šteta prilike..

    OdgovoriIzbriši
  10. Nemoj da se ljutis ovima sto mesasju secer u kafi po pola sata..samo pokusavaju da otope kasicicu..

    OdgovoriIzbriši
  11. s ovim stavom o smrti si me sjetila jedne vrlo zanimljive žene koju život definitivno nije milovao, ali je u svim poremećajima svoga muža, bolestima djece i nezavidnoj financijskoj situacii uspjela sačuvati odličan smisao za humor. vozimo se mi autom, ona sa sestrom razgovara o najnovijim nedaćama, kad sevodjednom počne cerekati i izvali: "e živote, možeš me zaj*****t, al nećeš ni ti trajat zauvjek!" kao, pokazat će ona životu tko je gazda kad umre! to je stav!

    OdgovoriIzbriši
  12. eeh ovo: ''Nekad mi se dogode dani kad se samo glupiram. I svima, svima idem na živce. Prva 3 sata im je zabavno, a nakon toga me već žele ubiti. Glupiranje je izvan moje kontrole, bojim se. '' ista sam, bojim see , heheh =D , i volim citati o tebi =D

    OdgovoriIzbriši
  13. Grinč koji odlazi me totalno podsjetio na mene, takva sam ja kad mi se sve nakupi a trebam nekud ići xD

    OdgovoriIzbriši
  14. umrla na gif pod prvim brojem 8 :)))
    prvi br 9 <3<3

    OdgovoriIzbriši
  15. lol, potpisujem 8 i 11 iz druge rubrike :-D

    OdgovoriIzbriši
  16. E ja cu bas da ti odgovorim, i to ovde,jer mi se ova pitanja svidjaju. E!

    1. Meni pre 10 godina bih lupila samar i rekla da ce jako uskoro shvatiti da pravi budalu sebe i da treba da pogleda ko su joj pravi prijatelji

    2. Najgore ime , bez uvrede, je Stojanka Belajic. To sam cula u posti pre 5 godina ii dalje mi je urnebesno smesno

    3. Lik iz crtanog je definitivno Ejpril O`Nil saa kanala 5

    4. Najgluplji film, hm,hm.... joj, puno ih je, ali recimo eXistenZ saa Jude Low-om. A gledala sam gau\zbog neverice da je to pravi film

    5. Najdivniji zvuk je kada se moj ker Guza proteze ili budi, to sve svaki put istopim i raznezim

    6. Za lakove zenevezujem, jer ih menjam jednom u 2 dana, ali sam sucker za sljokice

    7. Ime bloga....p aa, tvoje :-D

    8. Ne

    9. Sto se mene tice rostilj iz Caglavice(selo pored Pristine), ali ne mogu da zaboravim koliko je moj sad ne tako mali bata bio odusevljen svaki put kada mama spremi celo pile :D

    10. Sa likovima iz knjiga se ne identifikujem,uglavnom jer mislim da bi knjga o mom zivotu bila brutalnd dobra

    11. Harry Potter i tacka (ali u vatrenom peharu)

    Ta-da, a nepismena sa jer kuckam sa prokletog touch ekrana (ovo sam pisala pola sata)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ženo, ovo si trebala objaviti i na svom blogu, nasmijali su me tvoji odgovori! pas guza je sigurno legenda od psa!

      Izbriši
  17. Kad je meni dosadno, odem u arhivu zanimljivih blogerica.. a ti si mi baš zanimljiva! :) I osobito jer stavljaš klipiće iz Buffy, True Blood, Amelie, Harryja Pottera, sve meni omiljene serije i filmovi :)
    Fak, ajd idem raditi na diplomskom sad :(

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi