We ain't gunna stand for weirdness, out here

Hodamo tako prema kući... Razmišljam je li pravi trenutak da kažem da sam i od ovo malo hodanja po šumi dobila žulj, pa primijetim da i Misty šepa dok ponavlja neku mantru o lopati. OK, neću ništa reći. Meow nas prestigne i osvrne se još jednom preko ramena, pogledavši Elmedinu. Psycho Cat slegne ramenima u nekom "baš ste djeca" raspoloženju. Kako se Amina požalila da bi radije čistila kuhinju, nego sobe, jer su sobe dosadne, dogovoreno je: Iva i ja joj prepuštamo kuhinju čim se vratimo u kuću i penjemo se na tavan (svi znaju da se kuća čisti od vrha). Ne znam za nju, ali meni je u glavi bilo: fucking tavan...

Primijetim da je Anleah lagano nervozna. Cupka s onom sjekirom u rukama i čini mi se da bi na prvi šum mogla zamahnuti. Shining, anyone?
Kako ste mogli misliti da sam duh... šapće Elmedina, a Kris sućutno klima glavom i objašnjava joj kako je sve ovdje nekako čudno. I čudno je. Zašto se vratila? promrmlja Dajdža. Molim? Anleah pojašnjava: Trčala je za nama. Zašto se vratila do vode? Misty nikad nije imala veće oči.

Lana slika neke kukce po obližnjem grmlju i priča o bogomoljkama s Ivom. Sporo napredujemo i ta lagana šetnja mi ždere živce. Čini mi se da su ostali daleko opušteniji. Milica pali cigaretu i posprdno se nasmije. Cat girl se pridruži tom raspoloženju: Trebamo uživati sad, a ne dizati paniku! Možda i ima nešto u tome, pomislim. Je li netko vidio macu? nastavi Cat girl. Glave dvije trećine blogerica se podignu na tu magičnu riječ. Ovako puno mačkoljubaca na jednom mjestu još niste vidjeli. Maca? upita Meow i na trenutak mi se učini da se smirila. Je li netko vidio Kristinu i Lady? upita netko u trenutku kad vriskovi proparaju zrak i u potpunosti prekriju tihe zvukove šume. Netko prvi potrči prema kući i suprotno svim mojim instinktima svi krenemo u istom smjeru.
Trčimo kroz šumu i imam osjećaj da trčimo predugo i da nam nije trebalo ovako puno do jezera, kad nam se s desne strane priključi Lady noseći u rukama luk i strijelu. DAFUQ?! Odakle ti to, upitam je pogledom jer sam previše zadihana da progovorim. Ne kaže ništa, samo trči s nama dalje. Poprilično je jasno da vrišti Kristina. Negdje. Fuck.

Šta je ovo, začarana šuma? protisne kroz zube Anleah i shvatim da nisam jedina kojoj je put predug. A ona još nosi kojekakve stvari na sebi. Osvrnem se i vidim da smo svi poprilično umorni. Svi osim...
... to be continued...

Primjedbe

  1. Treba sada dočekati da saznamo osim koga. :D
    Ko u pravom horor serijalu, prekineš kad je najzanimljivije :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Jedva čekam dio kad vas počnem mlatit tom sjekirom jer ne mogu više izdurat s vama. :p

    OdgovoriIzbriši
  3. Pf, nisi fer, hoću nastavak, taman sam se nameračila na priču, postade jako uzbudljivo, kad ono... :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Zasto tavan? Necu ja na tavan..mislim, ako prezivim ovo trcanje..

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Nasla inspiraciju u mom zivotinjskom carstvu :))

      Izbriši
  6. CISTIM i cistim, ah kako sam vrijedna, =D

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne! Nemojte na tavan! Tamo i u podrumu su uvek najgore stvari... :D
    Sanjala sam nocas neku hororcinu... x) Uhh koja misterija ovde, obozavam zaplete iako sam najgora kukavica kad su horori u pitanju! :p
    Odlicno pises, volim kad neko stravu presece sa malo humora... ;) Cekam nastavak!

    OdgovoriIzbriši
  8. Uzecu svaki deo da citam ponovo natenane... Super je! Prezivecemo, nadam se...

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi