To avoid fainting, keep repeating 'It's only a movie...It's only a movie...

Ne znam kad mi je počelo sve biti sumnjivo. Možda odmah na početku. Meni je uvijek sve sumnjivo. Ako je dobro, očekujem loše. Ako je loše, očekujem još gore. Unatoč tome, iznenadim se svaki put.
Ne znam ni zašto sam krenula na taj put. Znam. Da upoznam ljude za koje sam se emotivno vezala čitajući njihove random misli o random stvarima. Pretpostavljam da je i većina njih razmišljala isto. Svaka čast izuzecima, ali blogeri većinom nisu neki avanturisti.
Vožnja je, koliko sam čula, svima protekla mirno. Misty je fotkala svoje nožne prste, Pijani je pokušavao zaključiti ima li Anleah veću sjekiru od njegove, neki su se pitali što je to u Ivinom džepu (šestar, saznat ćemo kasnije). U zadnji su nam se čas odlučile pridružiti Milica, Psycho Cat i Kristina. Ja sam onda počela razmišljati koliko je pametno ići na odmor s nekim tko sebe naziva psihom i kako u horor filmovima najplašljivije i najkrhkije osobe ispadnu najžilavije. Prošlo mi je glavom, da je ovo horor, Kristina bi bila sigurna. I odmah nakon toga, ako je ovo horor, bolje da ne koristim izraze poput Prošlo mi je glavom. Milica ima prakse u vozikanju prašnjavim cestama, čini mi se da njoj ništa nije bilo čudno na putu, barem nije rekla.
Imam problem. Jedan od mnogih. Ne volim ispasti pizda i prečesto ostanem kad mi se bježi. Ovo nije bila iznimka. Motel koji je trebao biti slatka kućica u cvijeću poput pansiona iz Gilmorica, više je izgledao kao kuća strave iz nekog zabavnog parka. Lana se bacila na fotkanje interijera, Cat girl je fotkala što je stigla, Dajdža je ulijetao u kadar kome je stigao, a ja sam stajala pred tom kućom pitajući se tko će prvi reći fuck this shit i otići. Misty je, čini mi se, planirala rute za bijeg u slučaju da se pojave zombiji. Iako znam da to i inače radi, sve mi zajedno nije slutilo na dobro.
Onda? Ostajemo? upitno sam pogledala ostale. Lady Isis je uživala na ovoj lokaciji, odmah se vidjelo. Ostajemo! viknula je.

Bolje da počnemo čistiti sad. I nitko se nije zapitao, gdje su nestali vlasnici motela s kojima smo razgovarali dan prije?

Primjedbe

  1. Od ovoga moze knjiga da se pocne... Dopada mi se!
    http://that-vertigo.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E da i ja bih mogla biti ona koja ce otici da izvidi neki susanj u sobi pored i slicno...

      Izbriši
  2. Odgovori
    1. O_o

      http://3.bp.blogspot.com/_zxeT1eccLJE/TOsGbTjM2-I/AAAAAAAAAxw/iPX02Q43gQM/s1600/silent-hill-kitchen-dirty.jpg

      Izbriši
  3. Hahahahaha. Bas su mi se svidjeli posljednji postovi. Steta sto sam zakasnila. Mozda navratim neplanski. Jedva cekam nastavak :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jašta neg veća :D.
    Šta god da radiš nemoj da se razdvajamo i da idemo individualno tražiti vlasnike motela.
    I ko je djevica, taj će preživjeti :D.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bice sve okej,samo da ne nestane cigara pre vremena. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Isis nas je obezbedila za duzi period :))

      Izbriši
    2. Spremna! Samo recite sta vam treba! Drina, Code, Morava, Partner, Ronhil... Ja ne idem nigdje bez cigara. XD

      Izbriši
  6. Ma ja sam samo tražila poljski wc *kah kah* :D

    Btw našla sam još jednu atrakciju koju bi putem mogli vidjeti - kažu da su pronašli ribe kod australije kojima izrastaju noge a opet na drugoj strani imaš one ribe sa ljudskim zubima, pa ajmo pronaći ribu sa zubima i nogama koja bi nas ganjala okolo :D gric gric gric

    (ps. to je moja nova iracionalna fobija xD nakon velikog planeta) :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://data.whicdn.com/images/19307308/Garstavoklim-5_large.jpg

      Izbriši
    2. Hhahah, evo je! Ja mislim da je to gore od Pyramid heada

      Izbriši
    3. Hahaha e takva sam ja u moru, kao taj strip xD

      Izbriši
  7. moj vrhunac horora je bio Egzorcist, ostale se ne usudim gledati :) tako da ću i ovu tvoju priču pratiti s jednim okom zatvorenim u slučaju da nešto iskoči iz ekrana :D

    OdgovoriIzbriši
  8. mene strah samo svih ovih sličica.. mrzim japanske horore, a istodobno su tako privlačni!!! aaaaa, what is wrong with me?! i zašto se uvijek sjetim gledati horore prije spavanja? zaaaašto?!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuu, napeto, jedva čekam nastavak :D
    I šta je sa nama ostalima, jesmo to već poginuli? hahah :D

    Ubaci nam i duhove, ništa bez dobrog, starog duha :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma kakvi poginuli... no way... bit ćete spomenuti, bez brige!

      Izbriši
  10. hahahaha!! daaa, vječito u potrazi za ovim foto-lokacijama! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja se zaista izvinjavam ali ja sam psiho maca, da, psiho, ali maca, mjau :P
    I ime sam dobila po horor filmu ako ćemo već da pričamo http://www.imdb.com/title/tt0215658/ i po Krempsima, nikako njih da zaboravimo..Ja u stvari mogu na kraju da pobijem polovinu vas kao što uvek bude u treši tinejdž horor filma kada se ispostavi da je "jedan od nas" ubica sa maskom, buahahaha

    OdgovoriIzbriši
  12. Ma daaaaaj, samo nas (koji samo čtamo) zavlačiš. Vidim da svi vrlo veselo komentarišete vaše hororsko putovanje/ljetovanje, nije to ni bio horor. Zavlačiš! Na kraju će svi živjeti sretno i dugotrajno...
    Eh...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pfff... što je horor bez malo zavlačenja :p

      Izbriši
  13. Budnim okom pratim desavanja.
    Slazem se sa Anleah, nema razdvajanjaaa! U horor praksi dokazano kao pogubno. XD

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi