Team guy who almost hit Bella with a van

Jeste li se ikad pitali kako biste se ponašali da ste u horor filmu? Vjerujem da je Lady prošla sve moguće scenarije, Misty one sa zombijima, i da Anleah had her share of overthinking momenata sa zastrašujućim ishodima. Za ostale nisam sigurna.
No, ako već pričamo o horor filmovima, evo kako bi to izgledalo. Prvo, ne želim biti u nekom hororu za pičkice. What's the fun in that? U obzir dolaze samo seriously strašne stvari: mrtva djeca, klaunovi, pantomimičari, kanibali, inbreds...
Idealno, mrtva obitelj, inbreds naravno, od kojih je majka klaun,
scary shit
otac pantomimičar,
jezivo
djeca akrobati koji izgledaju i glasaju se kao onaj mali iz Grudgea,
glave i udovi im se okreću u svim mogućim smjerovima,
ubacite tu još i neku babu trbuhozborku
i mislim da imamo svoju priču. Recimo da je mjesto radnje napušteno sirotište
na čijem je dvorištu fucking cirkus. Jebeno mrzim cirkuse.
Likovi? Gomila lakomislenih budala. Među njima jedna mudra osoba koja cijelo vrijeme govori da će se nešto loše dogoditi, ali svejedno ide. Očito, nije previše mudra. Očito, to sam ja.

Nastavak? Prvo mi recite tko ide sa mnom?

Primjedbe

  1. Scary.
    I think I'll pass. Nisam baš od horora. Nisi zmije stavila, srećom.
    Zovi kad nešto romantično bude u pitanju. :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Hmm...pantomimičari mi nikad nisu bili strašni, klauni isto tako. Djeca su mi najgora. I psihopate želim..oni koji bi me mučili 24 sata samoo jer uživaju gledati me kako se patim.I nikakve stvari za curice, već pravo mućenje..nešto kao onaj čikac u Saw dijelovima ;)
    To želim..bez toga ja ne idem!

    OdgovoriIzbriši
  3. We tagged you for Liebster Blog!:)
    http://jacitamati.blogspot.com/2012/06/liebster-blog-award.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi idemo s tobom.

    http://youtu.be/pxPGzj2L3n0?t=9s

    :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Fuck. Ja bi išla, ali sa sjekirom, piškomitraljezom, redenikom, hrpom bomba za pojasom i namazana za svaki slučaj s motornim uljem tako da me niko ne želi pojesti.

    OdgovoriIzbriši
  6. ja bih išla s tobom a nosila bih fotić da slikam sranja koja bi se događala :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlično, to se traži! možda ne bi bio loš zaplet da je duhove moguće vidjeti samo kroz fotić!

      Izbriši
  7. Deca su najgora!! Ja bih volela da budem s tobom u horor filmu... To bi bio jedan ne-kic horor...

    OdgovoriIzbriši
  8. Evo, evo i ja, volim horore, što strašnije to bolje, još ako ima nekih duhova i nevidljivih stvari koje te mogu ubit, DA! :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Thanks for the mental images.

    Ja ne idem. O ne.

    OdgovoriIzbriši
  10. ...a glazba...

    http://www.youtube.com/watch?v=gMLPnk9-6MM

    http://www.youtube.com/watch?v=D1PH_Y8Xn4g&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=u1oGZjFFsrU&feature=related

    OdgovoriIzbriši
  11. Juuu, ja obožavam cirkus, kao mala sam htela da pobegnem sa njima...premda me klovnovi ponekad malo uplaše, ali to su dani kada me plaši sve, ali inače su mi skroz kul ;D

    OdgovoriIzbriši
  12. Count me in!!! Obavezno!
    Jedna dobra katana za mene. :D
    Predlazem da theme song bude: http://www.youtube.com/watch?v=BGUWla4OVrY

    OdgovoriIzbriši
  13. Nema me. :D A vi mi javite daljnji tijek. Btw. pogledaj The Cabin in the Woods, mogla bi ti bit dobra smjernica za potencijalni horrorac. :D (jest da sam više smijala u ovom filmu nego plakala, al ajd.) http://www.youtube.com/watch?v=cQWnPVOSZKg

    OdgovoriIzbriši
  14. Hejtam horore, so I'll pass :D Al vama ekipica dobru zabavu želim :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Ja sam bila za sve do one odvratne lutke i onda rekoh fuck it :D

    OdgovoriIzbriši
  16. Ja sam odustala odmah kod mrtve djece :D ne da ne volim horore, nego ih mrzim! ali klaunovi, lutka, cirkus to mi nije smjesno, samo djeca. Djeca iz kukuruza,iz bunara,tavana,ostava i svih slicnih mjesta :S i ono iz dr. Who s gas maskom sto trazi mamu :S brr

    OdgovoriIzbriši
  17. Ja bih da preskočim ovaj film :D

    OdgovoriIzbriši
  18. Uh, mrtva djeca i klovnovi, brrr. I ja ga preskačem!;)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi